00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
31376134
EBA, s.r.o.
Rusovská cesta 1, Bratislava, 85101, SVK
Odvoz a zhodnotenie objemného odpadu
Odvoz a zhodnotenie objemného odpadu
Služba
1. Odvoz a zhodnotenie objemného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z., o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s vyhláškou Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov a v súlade s inými platnými právnymi predpismi upravujúcimi oblasť nakladania s odpadom. |
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu - 20 03 07 |
Názov skupiny, podskupiny a druhu odpadu - Objemný odpad |
Kategória odpadu - O (ostatné odpady) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet dní prenájmu veľkoobjemového kontajnera 7 m3 | deň | 30 | ||
Predpokladaný ročný počet odvozov veľkoobjemových kontajnerov | ks | 20 | ||
Predpokladané ročné množstvo objemného odpadu určeného na odvoz a zhodnotenie | tony | 50 |
Názov |
Objednávateľ má k dispozícii vlastné kovové, veľkokapacitné kontajnery o objeme 7m³, v počte dva kusy, ktoré sú sústredené v areáli objednávateľa. Na odvoz týchto veľkokapacitných kontajnerov je potrebné pristaviť príslušné vozidlo s ramenovým (reťazovým) nakladačom. |
Na požiadanie poskytne dodávateľ objednávateľovi bezodplatne vlastné veľkokapacitné kontajnery. |
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi cenu za 1 odvoz 1 ks veľkoobjemového kontajnera v EUR bez DPH a s DPH. |
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi cenu za zhodnotenie 1 tony objemného odpadu, v EUR bez DPH a s DPH a cenu za prenájom veľkoobjemových kontajnerov dodávateľa za 1 deň. |
Plnenie zmluvy sa bude uskutočňovať na základe písomných požiadaviek na odvoz a zhodnotenie objemného odpadu od objednávateľa (e-mailom). |
Dodávateľ zabezpečí odvoz odpadu do 3 pracovných dní od objednania. |
Fakturácia bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadov. |
Na faktúre budú vyčíslené zvlášť sumy za Odvoz a zvlášť za Zhodnotenie odpadu a za Prenájom nádob. |
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou (Vážny lístok). |
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
100,00 deň,kus,tona podľa tech. špecifikácie-maximum
4 476,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2018 09:12
14.06.2018 10:00
14.06.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2018 09:03 - Vstupná ponuka | 4 476,00 | € | Cena s DPH |
14.06.2018 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 464,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: