• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2018 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2018 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2018 11:05

Detail zákazky Z201825104

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2018 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2018 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2018 11:05

Základné údaje

Z201825104

OF-167872

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3504650

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

31376134

EBA, s.r.o.

Rusovská cesta 1, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a zhodnotenie objemného odpadu

Odvoz a zhodnotenie objemného odpadu

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a zhodnotenie objemného odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z., o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s vyhláškou Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov a v súlade s inými platnými právnymi predpismi upravujúcimi oblasť nakladania s odpadom.
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu - 20 03 07
Názov skupiny, podskupiny a druhu odpadu - Objemný odpad
Kategória odpadu - O (ostatné odpady)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet dní prenájmu veľkoobjemového kontajnera 7 m3 deň 30
Predpokladaný ročný počet odvozov veľkoobjemových kontajnerov ks 20
Predpokladané ročné množstvo objemného odpadu určeného na odvoz a zhodnotenie tony 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ má k dispozícii vlastné kovové, veľkokapacitné kontajnery o objeme 7m³, v počte dva kusy, ktoré sú sústredené v areáli objednávateľa. Na odvoz týchto veľkokapacitných kontajnerov je potrebné pristaviť príslušné vozidlo s ramenovým (reťazovým) nakladačom.
Na požiadanie poskytne dodávateľ objednávateľovi bezodplatne vlastné veľkokapacitné kontajnery.
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi cenu za 1 odvoz 1 ks veľkoobjemového kontajnera v EUR bez DPH a s DPH.
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi cenu za zhodnotenie 1 tony objemného odpadu, v EUR bez DPH a s DPH a cenu za prenájom veľkoobjemových kontajnerov dodávateľa za 1 deň.
Plnenie zmluvy sa bude uskutočňovať na základe písomných požiadaviek na odvoz a zhodnotenie objemného odpadu od objednávateľa (e-mailom).
Dodávateľ zabezpečí odvoz odpadu do 3 pracovných dní od objednania.
Fakturácia bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadov.
Na faktúre budú vyčíslené zvlášť sumy za Odvoz a zvlášť za Zhodnotenie odpadu a za Prenájom nádob.
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou (Vážny lístok).
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

100,00 deň,kus,tona podľa tech. špecifikácie-maximum

4 476,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2018 09:12

14.06.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 31
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2018 09:03 - Vstupná ponuka 4 476,00 € Cena s DPH
14.06.2018 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka 4 464,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS