30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Zabezpečenie podujatí počas SK V4 PRES
Reprezentačné predmety
Tovar, Služba
1. Bavlnená nákupná taška
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Bavlnená nákupná taška MADRAS, cez rameno, nebielená. | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dĺžka popruhov | 30 cm |
Bavlna | 140g/m2 |
rozmer | 38x42 cm |
tlač | Flexiprint, plnofarebná tlač |
logo | 2x |
veľkosť potlače | 21x41 mm |
2. 2. Telstan power banka
|
|
---|---|
Funkcia |
2. Hliníková power banka |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Telstan power banka | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2200 mAh baterií vrátane nabíjacieho mikro USB káblu | v darčekovom balení s priesvitným okienkom smotanová farba škatuľky |
power bank modrej farby plochý typ | veľkosť 65x94x9 cm |
logo | gravír laser do kovu, logo veľkosť 50x20 cm |
3. 3. Krabica na víno
|
|
---|---|
Funkcia |
Krabica na víno |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
drevená | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
povrchová úprava | tmavý lak mahagonovej farby |
vnútro | polstrované so štyrmi vinárskymi doplnkami umiestnenými vo veku krabice |
uzatváranie | kovové na jednu fľašu vína |
sieťotlač | F1 |
logo | 2 ks veľkosť 10x20 |
4. NATALY modrá papierová taška
|
|
---|---|
Funkcia |
Papierová taška |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
papierová taška | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
povrchová úprava | modrá |
rozmery | 32x13x42 cm |
držadlo | bavlna |
lamonovaná | |
pevný kartón typ | darčeková taška |
tampoprint | 1 F |
logo | 2 x |
rozmer loga | 10x20 cm |
5. Rollerové pero s dotykovou funkciou
|
|
---|---|
Funkcia |
Pero |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Guľôčkové pero s dotykovou funkciou na modro píšucou tuhou | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
funkcia | dotyková |
tuha | modrá |
použitie aj | smartphone, tablet |
tampoprint | 1F |
logo | 2 na dve strany pera |
rozmer loga | 15x6 |
6. Zápisník - blok
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zápisník A5 | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet listov vnútro | 50 linajkové |
farba | 1 |
obálka | dizajnový kartón |
farba | Imperial blue |
povrch papiera | new limen |
g/m2 | 300 |
zadná obálka | biely grafický kartón |
strunka | na boku |
potlač | 5 farieb (tlač bielou) |
logo | 2x |
7. Obal - folder
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obal | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
bigovanie | dvojité |
dodávka | rozložené |
obálka | dizajnový kartón |
farba obálky | Imperial blue |
povrch papiera | new limen |
g/m2 | 300 |
potlač | 5 farieb na jednu stranu (tlač bielou) |
logo | 2x |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a potlače podľa uvedenej špecifikácie. |
2. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.07.2018. |
3. Návrh potlače všetkých reprezentačných premetov podľa vyššie uvedenej špecifikácie bude pred samotnou výrobou podliehať schváleniu objednávateľom. |
4. Dodávateľ predloží do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutie účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty a informácie: 4.1 Položkový rozpočet v EUR bez DPH, s DPH na jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii predmetu. 4.2 Dodávateľ písomne oznámi kontaktnej osobe objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy. č.3 Návrh všetkých reprezentačných predmetov uvedenej v špecifikácii v položkách 1 až 7 spolu s dôkazmi, že ním dodávaný tovar je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v rámci SR resp. v rámci EÚ. |
5. Dodávateľ bude vykonávať predmet plnenia na základe objednávok odoslaných objednávateľom e-mailom, pričom prijatie požiadavky potvrdí kontaktná osoba dodávateľa do 24 hodín na el. adresu kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný začať s plnením zmluvy najneskôr do 24 hodín odo dňa potvrdenia požiadavky podľa bodu 5. Plnenie bude poskytované v pracovných dňoch počas pracovnej doby objednávateľa. |
a. Objednávateľ predloží do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutie účinnosti zmluvy dodávateľovi grafické návrhy jednotlivých log, ktoré budú umiestnené na reklamných predmetoch. |
8. Objednávateľ potvrdí dodanie plnenia predmetu zmluvy dodávateľovi na dodacom liste, ktorý bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
9. Dodávateľ bude fakturovať dodaný a prevzatý tovar na základe podpísaných dodacích listov. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru a jednotkových cien položkovitého rozpočtu dodávateľa. Splatnosť faktúry za dodávku tovaru je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
10. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o Dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH, objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
10. Splatnosť faktúry za riadne dodaný tovar je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. |
12. Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v účinných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
13. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak dodávateľ neplní osobitné požiadavky na plnenie predmetu uvedených v bode 6 a porušenia povinnosti uvedených v bode 4. osobitných požiadaviek |
14. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje, ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. |
15. V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa, z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % predpokladanej hodnoty zákazky, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
16. Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ nemá aktualizovaný zápis v Zozname hospodárskych subjektov o nové skutočnosti, je to dôvod, ktorý oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
17. Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade, ak po uzatvorení zmluvy objednávateľ zistí, že dodávateľ nie je oprávnený na dodanie tovaru, že nemá túto skutočnosť zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
18. Porušenie povinnosti dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
19. Ak dodávateľ bude dodávať tovar v rozpore s požadovanou technickou alebo funkčnou špecifikáciou opisu predmetu zákazky bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť . |
20. Dodávaný tovar musí byť nový, bez vád s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať požadované množstvá. |
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
24. V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom, objednávateľ vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom. |
Námestie slobody č. 6, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
21.06.2018 15:00
1,00 celok
8 447,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.06.2018 14:59
13.06.2018 15:10
13.06.2018 15:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2018 15:06 - Vstupná ponuka | 8 447,28 | € | Cena s DPH |
13.06.2018 15:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 447,16 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: