00691721
Obec Smižany
Námestie M. Pajdušáka 1341/50, Smižany, 05311, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
Stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky a dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne tromi zariadeniami v obci Smižany. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 3,60 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov po dobu platnosti zmluvy | ks | 53 100,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravného lístka |
Stravná poukážka | nie elektronická karta |
Názov |
Dodanie stravných poukážok sa bude uskutočňovať na základe mesačných objednávok objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 7 dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom e-mailu. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v EUR a výškou poplatku za poskytnuté služby v EUR vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia, a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Prípadné zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok je objednávateľ oprávnený vykonať v súvislosti so zmenami ku ktorým dôjde v oblastiach, ktoré hodnotu podmieňujú (výška cestovných náhrad, tvorba a použitie sociálneho fondu a pod.). Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky bude odkomunikovaná telefonicky, resp. e-mailom a následne oznámená prostredníctvom vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do odmeny dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (odmeny) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravnej poukážky po celú dobu trvania zmluvy. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby, |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s tromi zariadeniami v obci Smižany. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní po podpísaní zmluvy predloží objednávateľovi aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať: výšku odmeny z ceny stravnej poukážky v %; výšku odmeny z ceny stravnej poukážky v EUR bez DPH a s DPH; celkovú cenu za 1 ks stravnej poukážky vrátane odmeny v EUR bez DPH a s DPH. Cena bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Cena celkom za stravné poukážky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v EUR a výšky poplatku za služby v EUR a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží zoznam zariadení v obci Smižany, s ktorými má uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok. |
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - do sídla objednávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné lístky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0,00% z hodnoty takto vrátených stravných poukážok. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemá právo akýmkoľvek spôsobom nakladať s pohľadávkou voči odberateľovi, vzniknutou z právneho vzťahu z tejto zmluvy, najmä túto postúpiť na tretiu osobu, alebo ju jednostranne započítavať. Akékoľvek postúpenie pohľadávky na tretiu osobu sa považuje za neplatné. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Nám. M. Pajdušáka 1341/50, Smižany, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
01.08.2018 08:00 — 31.07.2021 15:00
53 100,00 ks
193 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2018 13:02
15.06.2018 09:00
15.06.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.06.2018 13:26 - Vstupná ponuka | 193 300,00 | € | Cena s DPH |
11.06.2018 14:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 193 297,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: