00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
31565531
IMI TRADE s.r.o.
Jánošíkova 21, Žilina, 01001, SVK
Upomienkové predmety s potlačou - zápisník s perom
zápisník, pero
Tovar, Služba
1. Upomienkové predmety s potlačou - zápisník s perom
|
|
---|---|
Funkcia |
Upomienkové predmety s potlačou - zápisník recyklovaný papier, recyklovaná lepenka |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál zápisník | recyklovaný papier, recyklovaná lepenka |
Materiál pero | plast |
Rozmery | 150 x 210 x 5 mm |
Formát | A5 |
Náplň pera | modrá |
Potlač na zápisník – tampónová potlač: | - jednostranná, jednofarebná sieťotlač - logá objednávateľa - názov objednávateľa |
Potlač na pero: | - jednostranná, jednofarebná sieťotlač - názov objednávateľa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Verejný obstarávateľ poskytne logo resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy |
Požaduje sa dodanie grafického návrhu potlače predmetu obstarávania pred zahájením potlače tovaru e-mailom kontaktnej osobe, a to za účelom overenia požadovaného vizuálu. |
Požaduje sa dodanie vzorky plnenia pred dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dolnozemská cesta č. 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
04.07.2018 13:20
1,00 kpl
327,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2018 12:23
11.06.2018 13:30
11.06.2018 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.06.2018 09:30 - Vstupná ponuka | 327,00 | € | Cena s DPH |
11.06.2018 13:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 267,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: