Z201824221
OF-167368
zrušená
17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
Hydinové mäso a hydinové výrobky
Mäso kuracie, morčacie, kačacie, hydinové výrobky
Tovar, Služba
1. Kuracie prsia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kuracie prsia | kg | 2700 |
2. Morčacie prsia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Morčacie prsia | kg | 400 |
3. Kačacie trupy
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kačacie trupy | kg | 40 |
4. Morčacia šunka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hydinová šunka s podielom mäsa min.98 % | kg | 50 |
5. Šunka hydinová
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šunka hydinová s podielom mäsa 95-98 % | kg | 30 |
6. Tlačenka hydinová
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlačenka hydinová | kg | 25 | ||
obsah kuracieho mäsa | % | 60 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia do skladov objednávateľa a všetkých nákladov súvisiacich s výkonom predmetu zákazky. |
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov ( rezanie mäsových výrobkov, sekania mäsa, balenie, dovoz na miesto dodania, vyloženie na miesto dodania a ďalšie náklady) spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. |
Dodanie tovaru na dve miesta, ktoré určí objednávateľ v objednávke. |
Spôsob objednávania tovaru : deň vopred, každý pracovný deň od 11.30 hod. do 15.00 hod. telefonicky, určí sa druh predmetu zákazky, množstvo, miesto plnenia, dodanie tovaru nasledujúci deň |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Dodávku tovaru zabezpečiť denne v pondelok až v piatok (podľa potreby aj v sobotu) vždy najneskôr do 7.30 hod. ráno, ak nie je v objednávke výslovne uvedené inak. |
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany objednávateľa požadované a nebudú dodávateľom navyšované. |
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tvoriace predmet zmluvy, ani jeho predpokladaný finančný limit. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ môže po vzájomnej dohode objednať aj iný druh mäsa, mäsových výrobkov, ktoré nie sú určené v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny uvedenej v oficiálnom cenníku dodávateľa, ktorý dodávateľ doručí ku dňu začiatku platnosti tejto zmluvy, alebo bude mať zverejnený na svojej internetovej stránke ku dňu začiatku platnosti tejto zmluvy. |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite I. triedy, kvalita A, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. |
Dodávať len čerstvé mäso, nie mrazené ani rozmrazené mäso . V prípade, ak dodávateľ na základe objednávky dodá mrazené alebo rozmrazené mäso, bude sa táto skutočnosť považovať za hrubé porušenie objednávky. |
Keďže ide o komoditu, ktorá je určená na predaj bez balenia „ nebalené mäso“ dodávateľ pri každom dodaní tovaru na dodacom liste ( faktúre ) uvedie minimálne tieto údaje: a) názov potraviny, b) údaj podľa osobitného predpisu , ktorý sa uvádza za slovom „Obsahuje:“ c) netto množstvo podľa osobitného predpisu, d) dátum minimálnej trvanlivosti alebo dátumom spotreby počas ktorej si mäso udržiava svoje úžitkové vlastnosti. |
Objednávateľ vyžaduje dodávku mäsa a mäsových výrobkov v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodacom liste, faktúre (na obale mäsa ) mäsu neuplynula viac ako 1/3. V prípade ak dodávateľ poruší svoje povinnosti pri označovaní mäsa alebo mäsu uplynie viac ako 1/3 z doby spotreby,objednávateľ takúto dodávku mäsa, nepreberie a bude túto skutočnosť považovať za hrubé porušenie objednávky. |
Objednávateľ pri realizácii dodávok tovaru uchádzačom bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa parametre čerstvosti napr. overením aký čas zostáva do dátumu spotreby resp. dátumu minimálnej trvanlivosti. Tovar bude preberať na základe senzorickej analýzy, t. j. na základe zmyslového posúdenia – čerstvosť, farba, vôňa mäsa. Mäso nesmie javiť znaky po rozmrazení alebo zmrazení, bez obsahu vody, bez cudzieho zápachu a mastných a krvavých častí, bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín . |
V prípade ak uchádzač poruší zásadu čerstvosti a kvality dodaného tovaru, verejný obstarávateľ tento nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie objednávky. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody objednávateľovi aktualizovaný položkovitý rozpočet predmetu zmluvy s uvedením obchodného označenia tovaru, jednotkovou cenou bez DPH, s DPH (zaok. na 2 desatinné miesta), a celkovou cenou bez DPH, s DPH (zaokr. na 2 desatinné miesta). |
Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky na prepravu potravín v zmysle potravinového kódexu SR. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v objemoch a množstvách, ktoré budú zo strany objednávateľa požadované. |
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených chybách a vadách tovaru ako aj pri nesúlade dodávky ( druh, množstvo) s objednávkou, tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť a to najneskôr do štyroch hodín od uznania reklamácie. |
Nedodanie tovaru zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie podmienok zmluvy a pri opakovanom bezdôvodnom nedodaní tovaru je dôvod na zrušenie zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
V prípade, že sa jednotlivé položky predmetu zákazky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalentný tovar s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami a parametrami. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Gréckokatolícky kňazský seminár, Sládkovičova 23, Pravoslávny kňazský seminár, Plzeňská 7, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 celá sada podľa jednotlivých položiek
16 279,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2018 12:08
08.06.2018 13:00
08.06.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: