00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
44334877
Denis Kandela - REVYT
Belinského 1037/24, Bratislava-Petržalka, 85101, SVK
Odborné prehliadky plynových kotlov
prehliadky, technické zariadenia, plynové zariadenia, zariadenia kotolní, technické skúšky,
Služba
1. Odborné prehliadky plynových kotlov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Odborné prehliadky plynových kotlov. |
Odborné prehliadky (OP) vyhradených technických zariadení - plynových teplovodných kotlov výkonu nad 0,5 MW, ktoré sú súčasťou tepelnoenergetických zariadení v objektoch v Nitre, v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pol. č.1 : Kotol K1, Vitocrossal 300 CT3, 575 kW, horák Weishaupt G 5/1-D, PZ-Ah, OP, termín jún 2018 | ks | 1 | ||
Pol. č.2 : Kotol K2, Vitoplex 300 TX3, 575 kW, horák Weishaupt G 5/1-D, PZ-Ah, OP, termín jún 2018 | ks | 1 | ||
Pol. č.3 : Kotol K1 - Viessmann Vitoplex 100 SX1, 895 kW, horák Veishaupt G7/1- A, PZ-Ah, OP, termín jún 2018 | ks | 1 | ||
Pol. č.4 : Kotol K1 - Viessmann Vitocrossal 300 CT3 - 575 kW, horák Veishaupt WM- G10/3-A, PZ-Ah, OP, termín jún 2018 | ks | 1 | ||
Pol. č.5 : Kotol K2 - Viessmann Vitocrossal 300 CT3 - 575 kW, horák Veishaupt WM- G10/3-A, PZ-Ah, OP, termín jún 2018 | ks | 1 | ||
Pol. č.6 : Kotol K3 - Viessmann Vitoplex 300 TX3 - 575 kW, horák Veishaupt WM-G10/3-A, PZ-Ah, OP, termín jún 2018 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Prehliadky plynových kotlov musia byť vykonané odborne spôsobilou osobou s platným osvedčením na vykonávanie revízií vyhradených technických zariadení plynových skupiny Ah. | - Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
2. O vykonanej odbornej prehliadke každého zariadenia bude dodávateľom vyhotovená technická (revízna) správa z odbornej prehliadky. | - Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. pre všetky položky požadovaných služieb rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za záväzné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Objednávateľ požaduje realizovať plnenie na viacerých miestach - pracoviskách, ktoré sa nachádzajú v Nitre. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu služieb so zodpovedným zamestnancom objednávateľa príslušného miesta plnenia a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného zamestnanca pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činnosti nebude objednávateľom uznaný a dodávateľ nie je oprávnený ho faktúrovať. |
5. Dodávateľ je povinný vykonávať službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov. |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
7. Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy, a to vrátane nákladov na dopravu aj s časom stráveným na ceste, príp. ubytovanie zástupcu dodávateľa na mieste plnenia (pracovisko objednávateľa) a späť, a ostatných nákladov súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky (aj vrátane použitia drobného tesniaceho a spotrebného materiálu potrebného k výkonu požadovanej služby). |
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. |
9. Objednávateľ neposkytuje preddavok. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr. A. Hlinku 1, Dražovská cesta č.4, Dražovská cesta č.2, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
18.06.2018 07:00 — 31.07.2018 15:00
1,00 súbor
1 080,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.06.2018 15:02
07.06.2018 15:05
07.06.2018 15:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.06.2018 15:26 - Vstupná ponuka | 1 080,00 | € | Cena s DPH |
07.06.2018 15:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: