36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Kyocera TASKalfa 4052ci alebo ekvivalent
multifunkčná, laserová, farebná, tlačiareň, A3, skener, kopírka
Tovar, Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
kopírovanie dokumentov |
skenovanie dokumentov |
tlač dokumentov |
faxovanie |
2. Technická špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčná farebná laserová tlačiareň | ks | 2 | ||
Náhradné originálne tonerové náplne = sada CMYK k tlačiarni od výrobcu zariadenia, nerepasované | ks | 2 sady | ||
Kapacita dodávanej originálnej tonerovej náplne - čierna farba - výťažnosť A4 pri 5% pokrytia - deklarované výrobcom | str. | 30000 | ||
Kapacita dodávanej originálnej tonerovej farebnej náplne / kus - výťažnosť A4 pri 5% pokrytia - deklarované výrobcom | str. | 20000 | ||
Maximálny formát výtlačku | N/A | A3 | ||
Kontinuálna rýchlosť tlače - počet strán za minútu, farebne aj čiernobielo | ks | 40 | ||
Rozlíšenie tlače | dpi | 1200 x 1200 | ||
Maximálna pracovná záťaž doporučená výrobcom - strán A4 za mesiac | ks | 200000 | ||
Životnosť zobrazovacej jednotky uvádzaná výrobcom | str A4 | 600000 | ||
Rýchlosť vytlačenia prvej strany formátu A4 čiernobiely výtlačok | ks/s | 4,5 sekundy alebo menej | ||
Rýchlosť vytlačenia prvej strany formátu A4 farebný výtlačok | ks/s | 5,9 sekundy alebo menej | ||
Pevný disk - kapacita | GB | 32 | ||
Procesor dvojjadrový | GHz | 1,2 | ||
Pamäť RAM | GB | 4 | ||
Záruka na zariadenie | rok | 3 | ||
Počet vysokorýchlostných portov USB 2,0 | ks | 4 | ||
Dotykový LCD display | " | 9 | ||
Rýchlosť farebného skenovania plnofarebného formátu A4 | str/min | 180 | ||
zásobník na papier A4 - počet listov spolu | ks | 2150 | ||
počet zásobníkov papiera na 500 listov | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače | laserová |
Výstup tlačiarne | farebná tlač |
Automatická obojstranná tlač | áno |
Pevný disk - technológia | SSD |
Pripojenie 10/100/1000Base-T | áno |
Priama tlač z vysokorýchlostného portu USB 2.0 | áno |
Jazyk popisu stránky: PDF | áno |
Jazyk popisu stránky: emulácia PCL® 5c / PCL 6 | áno |
Jazyk popisu stránky: XML paper specification | áno |
Jazyk popisu stránky: Adobe® PostScript® 3™ | áno |
Skenovanie do siete / mailu / zložky / SMB / FTP / USB | áno |
JEDNOPRECHODOVÝ automatický obojstranný podávač dokumentov: 270 listov, formáty: 148 x 210 mm až 297 x 420 mm, užívateľské formáty: 85 x 125 mm až 297 x 432 mm | áno |
Scan Extension Kit (A) - konvertovanie skenovaných dokumentov do prehľadávateľnej a editovateľnej formy | áno |
Fax System 12 Super G3 fax | áno |
manuálny podávač: 150 listov, užívateľské formáty: A6R - A3 | áno |
zásobník na papier A3 | áno |
tlačové ovládače typu PCL6, PCL5 A PS, 64 bit, kompatibilné a certifikované s platformou MS Windows Server 2012 R2 | áno |
podstavec na kolieskach | áno |
Názov |
Do celkovej ceny sú započítané náklady na dopravu, manipuláciu, inštaláciu všetkých zariadení v rozsahu a na miestach určených dodávateľom, ako aj zaškolenie obsluhy v mieste inštalácie jednotlivých zariadení. |
Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania pre dodávané zariadenia a spotrebný materiál. |
Požaduje sa dodanie nových a nepoužitých zariadení. |
Požaduje sa 3-ročná záruka na zariadenie |
Požaduje sa vykonávanie autorizovaného záručného servisu danej značky počas záručnej doby. |
Požaduje sa dodanie certifikátu na vykonávanie autorizovaného záručného servisu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa dodanie plných dvoch sád tonerov CMYK v požadovanom minimálnom množstve strán, nie štartovacie tonery. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 24 pracovných hodín od nahlásenia poruchy dodávateľovi |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením poruchy počas záručnej doby (napr.dopravné náklady, náhradné diely) |
dodávateľ zaškolí 1-3 osoby, ktoré určí objednávateľ, zodpovedné za obsluhu a prevádzku zariadenia. |
Preberací protokol musí obsahovať splnenie jednotlivých podmienok stanovených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy, dátum a podpisy zástupcov dodávateľa a objednávateľa. |
Splatnosť faktúry: do 14 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z ceny predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
18.06.2018 13:15 — 31.07.2018 13:16
1,00 celok
7 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.06.2018 13:20
07.06.2018 14:00
07.06.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.06.2018 13:58 - Vstupná ponuka | 7 500,00 | € | Cena bez DPH |
05.06.2018 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: