00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
35918501
DWC Slovakia a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK
Servisná zmluva, podpora a rozvoj Správy registratúry
servis, služby, registratúra, integrácia
Služba
1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom informačného systému Fabasoft na obdobie do 31.12.2018
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie služieb Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Podpora prevádzky IS Fabasoft a podpora integračného rozhrania na ÚPVS, Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft do 31.12.2018 | ks | 1 |
Názov |
VŠEOBECNÉ POŽIADAVKY: |
Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom informačného systému Fabasoft eGov-Suite na obdobie do 31.12.2018 v nasledovnom rozsahu: |
Hotline - poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS Fabasoft, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS Fabasoft. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 16.00hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Dodávateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky. |
Pohotovosť - pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS Fabasoft v stanovenom čase. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod.. |
V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS Fabasoft je povinný Dodávateľ poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách: Kritický problém: začiatok servisného zásahu do 4 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie problému, resp. obnova služieb do 24 hodín od začiatku servisného zásahu. Nekritický problém: začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie problému do 5 pracovných dní. |
Servisný zásah - služby Dodávateľa pri odstraňovaní kritických a/alebo nekritických problémov IS Fabasoft. Rozsah poskytovanej služby: všetky kritické alebo nekritické problémy, ktoré Objednávateľ nahlási písomne prostredníctvom aplikácie Service-desk. Objednávateľ môže kritické a nekritické problémy nahlasovať nepretržite 365 dní v roku 24 hodín denne. Lehota na začatie riešenia problému (predošlý bod) začína plynúť v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod.. |
Prevádzka a podpora integračného rozhrania na ÚPVS: - konzultačné, prevádzkové, analytické služby súvisiace s prevádzkou integračného rozhrania medzi IS Správy registratúry a ÚPVS, - zastupovanie Objednávateľa pri komunikácii s tretími stranami, - odstraňovanie chýb rozhrania spôsobných nekorektným zásahom používateľov, - monitorovanie, dohľad a zabezpečenie prevádzkových postupov rozhrania, - podpora, prevádzka, návrh a realizácia úprav elektronických formulárov. |
Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft podľa požiadaviek. |
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: |
Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR č. 55/2014 Z. z. v znení výnosu MFSR č. 276/2014 Z. z., výnosu MF SR 137/2015 Z. z. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE: |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet obsahujúci jednotkové ceny položiek do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
Súčinnosť Objednávateľa: - zabezpečenie zálohovania a obnovy IS Fabasoft - zabezpečenie prístupu Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Fabasoft na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa. |
- Dodávateľovi včas poskytne súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav alebo rozvoja IS Fabasoft, resp. riešenia incidentov; - Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy. |
Poskytované služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Prevádzka a podpora integračného rozhrania na ÚPVS, Odborné služby a rozvoj IS Fabasoft bude Dodávateľ preukazovať formou písomných mesačných výkazov prác vykonaných na základe nahlasovaných požiadaviek Objednávateľa. |
Písomné mesačné výkazy prác budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Dodávateľa. Mesačný výkaz prác bude tvoriť prílohu k faktúre Dodávateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude fakturovaná ako mesačný poplatok. Dňom dodania služby je posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca. |
Osobodeň - 8 pracovných hodín pracovníka počas jedného dňa. |
Dodávateľ musí byť schopný na základe požiadavky Objednávateľa po dohodnutí obchodných podmienok dodať: |
- Ročná aktualizácia softvérových licencií: dodávanie najnovších verzií základného softvéru Fabasoft. Aktualizácia programového produktu Fabasoft eGov-Suite v rozsahu 300 licencií. Ročná aktualizácia pozostáva zo zaslania, resp. sprístupnenia programov Objednávateľovi na dohodnutom nosiči dát s návodom na inštaláciu a popisom vecných a technických zmien. |
- Obnova systému (up-date) - výkon inštalácie a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft a jej nasadenie v prostredí Objednávateľa s popisom technických a vecných zmien. |
Dodávateľ musí disponovať expertom na systém Fabasoft s príslušným certifikátom vydaným oprávnenou autoritou na vydávanie takýchto certifikátov a to certifikátu „Document Management System Designer im Fabasoft 2016“. Uvedený expert musí preukázať 5 ročnú prax so systémom Fabasoft. Túto skutočnosť poskytovateľ preukáže kontaktnej osobe objednávateľa predložením kópie certifikátu a podpísaného čestného vyhlásenia a to najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia zmluvy: | Bratislava |
Limbová 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12.06.2018 00:00 — 31.12.2018 00:00
1,00 ks
76 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.06.2018 14:10
08.06.2018 10:00
08.06.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2018 08:38 - Vstupná ponuka | 76 800,00 | € | Cena s DPH |
08.06.2018 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 399,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: