36069841
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví
Tomášikova 19081/28C, Bratislava, 82101, SVK
35849428
eDevelopment s.r.o.
Dlhá 2, Stupava, 90031, SVK
Integrácia Informačných systémov objednávateľa s Ústredným portálom verejnej správy.
Software, Informačný systém, UPVS, Elektronická schránka OVM
Služba
1. Dodávka programových modulov umožňujúcich komunikáciu objednávateľa napojením na Ústredný portál verejnej správy (UPVS). Integrácia programových modulov s existujúcimi Informačnými a agendovými systémami objednávateľa.
|
|
---|---|
Funkcia |
Existujúce aplikačné moduly bežia v rámci integrovaného enterprise collaboration systému na báze technológií IBM Domino/Notes, IBM Sametime, IBM Connections a ACSIS Framework s účelovým Java plugins. K modulom, ktoré sú predmetom integrácie, je objednávateľ vlastníkom licencií spolu s používateľskou a prevádzkovou dokumentáciou bez zdrojových kódov. |
1. Preberanie a evidovanie elektronických podaní z UPVS - Autentifikácia používateľa a prihlásenie sa od Elektronickej schránky objednávateľa. Stiahnutie doručených podaní a ich vloženie do Registratúrneho systému (RSU). |
2. Príprava elektronických listových zásielok objednávateľa - príprava (odpovede, oznámenia, rozhodnutia, výzvy ...) do formy umožňujúcej jej odoslanie do viacstupňového schvaľovacieho procesu a odoslanie adresátovi. |
3. Schvaľovací proces elektronických listových zásielok a objednávateľom vydávaných rozhodnutí - schválenie obsahu dokumentu, postupne určenými schvaľovateľmi. Zabezpečenie podrobného auditovania jednotlivých operácií. |
4. Podpisovanie dokumentov a ich doručovanie do elektronických schránok adresátov - Podpisovanie elektronických formulárov (a vložených príloh), vloženie časovej pečiatky a ich následné automatické doručovanie do elektronických schránok adresátov. Uchovávanie obsahu odosielaných dokumentov a informácií o ich doručení. |
5. Vytváranie, podpisovanie a odosielanie doložiek právoplatnosti - Automatické vytváranie a odosielanie doložiek právoplatnosti. Systém zabezpečí vytvorenie doložky, pridelenie čísla, zaradenie do agendového spisu a odoslanie doložky žiadateľovi. |
6. Ďalšie súvisiace a požadované činnosti vyplývajúce z integrácie existujúcich informačných systémov na UPVS. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Preberanie a evidovanie elektronických podaní z UPVS | Automatické prihlásenie sa do UPVS, stiahnutie elektronických podaní a vloženie ich obsahu do RSU. |
a) | transparentná autentifikácia používateľa z RSU resp. Agendových systémov objednávateľa (ASU), |
b) | stiahnutie a spracovanie elektronického podania doručeného do elektronickej schránky objednávateľa na UPVS a jeho zaevidovanie v RSU, |
c) | uloženie obsahu dokumentu vrátane príloh do RSU resp. ASU, k relevantnému e-záznamu v RSU resp. ASU, |
d) | uloženie sprievodných dokumentov (potvrdenie dokladujúceho platnosť podpisu) k relevantnému e-záznamu v RSU resp. ASU, |
e) | automatické spracovanie doručeniek, identifikácia riadiacich parametrov a zápis súvisiacich informácií k relevantnému e-záznamu v RSU resp. ASU, |
f) | v prípade použitia agendových formulárov zabezpečiť automatické priradenie záznamu konkrétnemu organizačnému útvaru, |
g) | možnosť pre zamestnanca podateľne RSU resp. garanta ASU preposlať chybné alebo nepodstatné podanie. |
2. Príprava elektronických listových zásielok objednávateľa | Modul na prípravu elektronickej listovej zásielky (odpovede, oznámenia, výzvy ...) do formy umožňujúcej jej odoslanie do viacstupňového schvaľovacieho procesu a odoslanie adresátovi. |
a) | príprava dokumentu pomocou vstupných formulárov pre jednotlivé typy elektronických listov, |
b) | formuláre musia obsahovať vstupné entity pre určenie typu dokumentu (pre stanovenie podpisových postupov), obsahu listu, informáciu pre schvaľovateľov listu, adresáta, číslo spisu, dátumové údaje ..., |
c) | formulár musí umožniť vloženie príloh v rôznych formátoch (PDF, DOC, XLS, ...), |
d) | integrácia na existujúci modul Organizačná štruktúra, za účelom získania informácií o organizačnom zatriedení spracovateľa a jeho nadriadených osobách pre stanovenie schvaľovacích postupov, |
e) | integrácia na existujúci modul RSU, za účelom automatického pridelenia čísla záznamu a zaradenia do agendového spisu, |
f) | integrácia na existujúci modul IS Adresár pre získanie aktuálnych informácií o adresátovi zásielky, |
g) | integrácia na existujúci Centrálny informačný systém a zabezpečenie zaslania informácií o pripravovanom rozhodnutí objednávateľa do schvaľovacieho procesu. |
3. Schvaľovací proces elektronických listových zásielok a objednávateľom vydávaných rozhodnutí | Modul na schválenie obsahu dokumentu postupne určenými schvaľovateľmi. Zabezpečenie podrobného auditovania jednotlivých operácií. |
a) | automatický obeh dokumentov v elektronickej forme, |
b) | elektronické parafovanie dokumentov schvaľovateľmi v rámci interných podmienok spracovania, |
c) | možnosť pripomienkovania a vrátenia návrhu dokumentu na dopracovanie, |
d) | schválenie obsahu dokumentu (podľa podpisových postupov) a zabezpečenie trvalej informácie o schválení obsahu dokumentu jednotlivými schvaľovateľmi, |
e) | komunikáciu s ostatnými existujúcimi systémami objednávateľa a novými integračnými modulmi, |
f) | zasielanie notifikačných správ o aktuálnom stave dokumentu spracovateľovi a schvaľovateľom dokumentu, |
g) | uzamknutie obsahu dokumentu po schválení jeho obsahu. |
4. Podpisovanie dokumentov a doručovanie do elektronických schránok adresátov | Podpisovanie elektronických formulárov (vrátane vložených príloh) a ich doručovanie do elektronických schránok adresátov. Uchovávanie obsahu odosielaných dokumentov a informácií o ich doručení. |
a) | v závislosti na type dokumentu podpísanie schváleného dokumentu Kvalifikovanou elektronickou pečaťou (KSC) a odoslanie dokumentu vrátane príloh do elektronickej schránky adresáta prostredníctvom UPVS |
b) | v závislosti na type dokumentu podpísanie schváleného dokumentu Mandátnym certifikátom zamestnanca (MC) a odoslanie dokumentu vrátane príloh do elektronickej schránky adresáta prostredníctvom UPVS |
c) | v závislosti od typu dokumentu, automatické podpísanie vloženej prílohy (vo formáte PDF) kvalifikovanou elektronickou pečaťou (alebo mandátnym certifikátom) a prevod do formátu Asic-E, |
d) | vloženie a odoslanie príloh v rôznych formátoch (ASICE, DOC, XLS, ...), bez ich podpisovania, |
e) | integrácia na existujúci modul s adresami spoločností pre získanie aktuálnej informácii o adresátovi, |
f) | integrácia na existujúci modul RSU resp. ASU, za účelom automatického pridelenie čísla záznamu a jeho zaradenie do agendového spisu, |
g) | integrácia na existujúci modul RSU resp. ASU, za účelom ukladania kompletného obsahu odoslaného e-záznamu do RSU resp. ASU, |
h) | uchovanie informácie o evidenčných číslach dokumentov pre ich použitie v následných integračných postupoch |
i) | evidenciu a vyhodnotenie správy z UPVS o prijatí dokumentu na spracovanie, v prípade neúspešného spracovania zaslanej správy, zaslanie notifikácie spracovateľovi a opakovanie odoslania správy |
5. Vytváranie, podpisovanie a odosielanie doložiek právoplatnosti | Automatické vytváranie a odosielanie doložiek právoplatnosti. Systém zabezpečí vytvorenie doložky, pridelenie čísla, zaradenie do agendového spisu a odoslanie žiadateľovi. |
a) | na základe údajov o vydanom rozhodnutí (uložených v ASU a RSU), vytvoriť dokument - doložku, obsahujúci platnou legislatívou vyžadované informácie a samotný dokument s rozhodnutím |
b) | podpísanie doložky kvalifikovanou elektronickou pečaťou objednávateľa |
c) | automatické odoslanie doložky prostredníctvom UPVS do elektronickej schránky žiadateľa |
d) | evidenciu správy z UPVS o prijatí správy (doložky) na spracovanie |
e) | v prípade neúspešného spracovania zaslanej správy, zaslanie notifikácie spracovateľov a umožnenie opakovaného odoslania správy |
f) | automatickú evidenciu obsahu doložky k relevantnému e-záznamu v RSU resp. ASU. |
6. Ďalšie súvisiace a požadované činnosti | |
a) | aktívna podpora pri uzatváraní dohôd o integračných zámeroch (dodanie podkladov o pripravovaných moduloch, účasť na rokovaniach), |
b) | integrácia existujúceho modulu s adresami subjektov na Register právnických osôb, |
c) | umoženie automatického ukladanie odoslaných a prijatých elektronických záznamov do modulu dlhodobého uchovávania po jeho sfunkčnení, |
d) | príprava a nasadenie rôznych typov elektronických formulárov pre zabezpečenie funkcionalít jednotlivých modulov informačného systému, |
e) | zabezpečenie systému podrobného auditovania operácií (logovanie jednotlivých akcií do samostatnej databázy), |
f) | zabezpečenie napojenia na existujúci full-text engine RSU resp. ASU, |
g) | umožniť dodatočné zašifrovanie citlivých informácií v RSU resp. ASU. |
Názov |
1) Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri poskytovaní služieb ktorých predmetom je záväzok dodávateľa vykonať pre objednávateľa služby za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa poskytnuté služby, ktoré sú predmetom plnenia prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. |
2) Predmetom Plnenia (t.j. riešenia) sú softwarové produkty a služby spojené s integráciou a implementáciou pripojenia modulov informačného systému objednávateľa na Ústredný portál verejnej správy, vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
3) Riešenie musí obsahovať kompletnú funkčnú dodávku integračných modulov vrátane návrhu realizačného projektu, nevyhnutných licencií, inštalácie, konfigurácie, projektového riadenia, aktualizácie, zaškolenie zamestnancov objednávateľa v potrebnom rozsahu, dodanie úplnej potrebnej dokumentácie pre potreby objednávateľa, ako aj pre potrebnú integráciu na iné systémy. |
4) Riešenie musí byť implementované v súlade so zákonom č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a následných novelizácií, v súlade s vyhlášku MV SR č. 628/2002 Z. z. a vyhláškou MV SR č. 410/2015 Z. z. |
5) Riešenie musí disponovať certifikátom o posúdení zhody s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra SR č. 525/2011 Z.z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry s úrovňou hodnotenia „Vysoká úroveň“ v čase nasadenia riešenia. |
6) Riešenie musí byť implementované v súlade s ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä: Zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Výnos MF SR č. 55/2014 Z.z. o štandardoch pre ISVS. |
7) Riešenie musí zabezpečiť obmedzený prístup k osobným údajom, napr. anonymizácia osobných údajov, ktorá zabezpečí plnenie nového všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov a nového zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. |
8) Neoddeliteľnou súčasťou riešenia je vykonávanie upgrade integračného modulu podľa platnej legislatívy, najmenej po dobu poskytovanej záruky na dodaný predmet Plnenia. Záručná doba na predmet Plnenie v celom rozsahu je dohodnutá po dobu 48 mesiacov od ukončeného plnenia, prevzatia predmetu Plnenia zástupcom objednávateľa a podpísania preberacieho protokolu. |
9) Súčasťou dodávky budú: Podrobná dokumentácia a návod na použitie v slovenskom jazyku, technická dokumentácia programu, užívateľská dokumentácia programu. |
10) Zhotoviteľ je povinný do svojej ponuky zahrnúť aj náklady na základný maintenance dodaných modulov na obdobie 4. rokov. Maintenace musí zahŕňať odstránenie nedostatkov, prípadne skrytých prevádzkových chýb v dodaných moduloch a riešenie bežných pripomienok objednávateľa na úpravu a existujúcich funkcionalít a integračných modulov. Rozsiahle požiadavky vyplývajúce z legislatívnych zmien budú riešené samostatne po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. |
11) Zhotoviteľ poskytne bezplatnú adekvátnu užívateľskú podporu počas 4. rokov od odovzdania do ostrej prevádzky v produkčnom prostredí, ktorá bude zahŕňať konzultácie ohľadom užívateľského rozhrania, interpretácie získaných výsledkov a informácii týkajúcich sa možností a obmedzení softvéru. |
12) Riešenie vytvorené na základe Zmluvy je dielom v zmysle Autorského zákona, ku ktorému majetkové práva vykonáva Zhotoviteľ. |
13) Zhotoviteľ v zmysle § 65 a nasl. Autorského zákona bezodplatne a bezpodmienečne udeľuje Objednávateľovi vecne, miestne a časovo neobmedzenú, výhradnú, trvalú licenciu, obsahom ktorej je nerušené a neobmedzené použitie Diela (ďalej len „Licencia“). Licencia neobsahuje infraštruktúrne komponenty tretích strán. |
14) Zároveň je Objednávateľ na základe licencie, platne a účinne nadobudnutej v zmysle bodu 13. tejto časti Zmluvy, oprávnený bez obmedzenia a bez predchádzajúceho, dodatočného alebo osobitného súhlasu Zhotoviteľa uplatňovať majetkové práva k Dielu, ako aj iné práva duševného vlastníctva k Dielu, v dôsledku čoho je Objednávateľ oprávnený všetky práva duševného vlastníctva nerušene a neobmedzene aplikovať, užívať, požívať, prepracovať, spracovať, adaptovať a ďalej vyvíjať. |
15) Ak Zhotoviteľ pri vytváraní Diela, prípadne jeho časti, ktorá bude predstavovať dielo podľa Autorského zákona, poverí tretiu osobu, je Zhotoviteľ povinný zabezpečiť, aby mu táto osoba udelila licenciu na jeho použitie v rozsahu rovnakom, ako je uvedené v bode 14 tejto časti Zmluvy, a to tak, aby Zhotoviteľ bol oprávnený licenciu postúpiť na Objednávateľa v súlade s touto Zmluvou v rozsahu uvedenom v tejto časti Zmluvy. Zároveň je Zhotoviteľ povinný odovzdať Objednávateľovi písomné vyhlásenie tretej osoby potvrdzujúce súhlas s postúpením licencie. |
16) Ak je Zhotoviteľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
17) Cena za Plnenie je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
18) V dohodnutej cene za predmet Plnenia sú zahrnuté náklady na dopravu do miesta Plnenia, inštalácia, projektové riadenie, softwarové licencie, náklady na základný maintenance dodaných modulov na obdobie 4. rokov, uvedenie do prevádzky, poučenie a zaškolenie obsluhy v požadovanom rozsahu a pod. vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou predmetu Plnenia. Cena je uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
19) Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Plnenie neúplné alebo vadné. V prípade, keď na základe skúšobnej prevádzky a fyzickej kontroly zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady Plnenia, resp. jeho nesúlad so zmluvou, Plnenie neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Zhotoviteľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok odstrániť a to najneskôr do 48 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
20) Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predmetu zákazky bol autorizovaný IBM Software Practice Accreditation Business Partner for IBM Domino/Notes. |
21) Zhotoviteľ najneskoršie do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) požadované autorizačné certifikáty spoločnosti IBM, |
b) podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia predmetu Plnenia. |
22) Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie zhotoviteľovi predmetu zákazky. |
23) Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
18.06.2018 08:15 — 14.12.2018 14:00
1,00 kompletná dodávka vrátane main. na 48 mesiacov
57 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2018 09:38
08.06.2018 10:00
08.06.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.06.2018 08:30 - Vstupná ponuka | 57 408,00 | € | Cena s DPH |
08.06.2018 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 408,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: