00305936
Mesto Galanta
Mierové námestie 940/1, Galanta, 92418, SVK
34242228
Lindák Rastislav - NILTEX
Budovateľská 1224/14, Sládkovičovo, 92521, SVK
Záhradné kompostéry
Kompostéry; biologicky rozložiteľné komunálne odpady
Tovar, Služba
1. Kompostéry
|
|
---|---|
Funkcia |
Položka č. 1 – Kompostér na recykláciu biologického odpadu v exteriéri o objeme minimálne 740 l, kategória 3 |
Položka č. 2 – Kompostér na recykláciu biologického odpadu v exteriéri o objeme minimálne 980 l, kategória 4 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 | ks | 935 | ||
Položka č. 2 | ks | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č.1 | kompostér na recykláciu biologicky rozložiteľného odpadu v exteriéri o objeme minimálne 740 l s jednoduchou montážou a demontážou, kategória 3 |
Maximálna výška kompostéra | 110 cm |
Minimálna váha kompostéra | 22 kg |
Vetracie otvory pre cirkuláciu vzduchu a vlhkosti na každej strane kompostéra | požaduje sa |
Systém vetrania zabraňujúci upchávaniu vetracích otvorov biologickým materiálom na vnútorných stranách kompostéra | minimálne 80 % plochy vnútorných stien pokrýva rebrovanie |
Systém vyberania kompostu | po celom obvode kompostéra |
Vrchný kryt kompostéra na pántoch pre pohodlné plnenie kompostéra | požaduje sa |
Dno kompostéra | žiadne (pre zabezpečenie styku s pôdou) |
Hrúbka steny kompostéra (nie dutá) | minimálne 6 mm (zabránenie deformáciám vnútorným tlakom) |
Veľkosť dvierok na vyberanie kompostu | výška minimálne 50 cm |
Stabilita a životnosť kompostéra | minimálne 15 rokov |
Tvar kompostéra | kónický |
Farba | zelená |
Materiál | recyklovaný a recyklovateľný vysokohustotný polyetylén - HDPE, UV stabilizovaný |
Poistka proti samovoľnému otvoreniu veka | požaduje sa |
Odolný voči teplotám | od -40°C do + 80°C |
Záruka kompostéra | 60 mesiacov |
Položka č.2 | kompostér na recykláciu biologicky rozložiteľného odpadu v exteriéri o objeme minimálne 980 l s jednoduchou montážou a demontážou, kategória 4 |
Vetracie otvory pre cirkuláciu vzduchu a vlhkosti na každej strane kompostéra | požaduje sa |
Systém vetrania zabraňujúci upchávaniu vetracích otvorov biologickým materiálom na vnútorných stranách kompostéra | minimálne 80 % plochy vnútorných stien pokrýva rebrovanie |
Systém vyberania kompostu | po celom obvode kompostéra |
Vrchný kryt kompostéra na pántoch pre pohodlné plnenie kompostéra | požaduje sa |
Materiál | recyklovaný a recyklovateľný vysokohustotný polyetylén - HDPE, UV stabilizovaný |
Dno kompostéra | žiadne (pre zabezpečenie styku s pôdou) |
Tvar kompostéra | kónický |
Odolný voči teplotám | od -40°C do + 80°C |
Farba | zelená |
Hrúbka steny kompostéra (nie dutá) | minimálne 6 mm (zabránenie deformáciám vnútorným tlakom) |
Minimálna váha kompostéra | 25 kg |
Záruka kompostéra | 60 mesiacov |
Maximálna výška kompostéra | 110 cm |
Stabilita a životnosť kompostéra | minimálne 15 rokov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Súčasťou dodávky každého kompostéra sú návody na obsluhovanie kompostérov a správne kompostovanie. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote bude Objednávateľ uplatňovať voči Dodávateľovi sankcie vo výške 0,05 % zo Zmluvnej ceny s DPH a to za každý deň omeškania. |
Dodávateľ doručí Objednávateľovi poštou alebo osobne do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy: |
a) obchodnú značku a typ kompostéra, |
b) meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, |
c) doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností kompostérov podľa požiadaviek Objednávateľa, vrátane certifikátu kvality kompostéra. |
Ak predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom; Objednávateľ vyzve Dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu za účelom preukázania splnenia požiadaviek objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti, pričom dané potvrdenie bude doručené Objednávateľovi osobne alebo poštou do piatich dní odo dňa, kedy bol Dodávateľ na predloženie vyzvaný. |
V prípade, ak Dodávateľ nedoručí všetky Objednávateľom požadované doklady v stanovenej lehote, bude toto Objednávateľom považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ následne od tejto Zmluvy odstúpi. |
Vyššie uvedené technické parametre sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (nedodržanie rozpätia parametrov, v prípade, že sa rozpätie uvádza sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, čo oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od Zmluvy). |
V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii, technických vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie Zmluvy a verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Uvedené osobitné požiadavky na plnenie zmluvy obsahujú špecifické požiadavky na plnenie Zmluvy, ktorými sa upresňujú alebo doplňujú všeobecne záväzné podmienky OPET a ktoré sú spolu so všeobecnými záväznými podmienkami OPET nevyhnutné pre riadne plnenie Zmluvy. Táto zmluva a všeobecne záväzné podmienky OPET tvoria zmluvné podmienky pre dodanie tovaru, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
Porušenie alebo nedodržanie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z parametrov technickej a funkčnej špecifikácie zákazky, rovnako osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvnej špecifikácie zákazky, ale aj povinnosti vyplývajúcej z OPET sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje Objednávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade uvedenia opisu zodpovedajúceho konkrétnej obchodnej značke platí "alebo ekvivalentný". |
Súčasťou rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní po prevzatí faktúry objednávateľom. |
Povinné ustanovenia týkajúce sa povinnosti dodávateľa strpieť výkon kontroly alebo auditu. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. O cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Mierové nám. č. 940/1, Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
15.06.2018 09:45 — 31.08.2018 09:46
1 335,00 ks
169 072,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2018 09:49
06.06.2018 09:39
06.06.2018 09:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2018 10:07 - Vstupná ponuka | 169 072,00 | € | Cena s DPH |
05.06.2018 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 168 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: