30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
35859857
Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o.
Jána Stanislava 3010/1, Bratislava, 84105, SVK
Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a v oblasti ochrany pred požiarmi
bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, ochrana pred požiarmi, dokumentácia a školenia BOZP a OPP
Služba
1. Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) a v oblasti ochrany pred požiarmi (OPP)
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Potreba zabezpečenia komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a v oblasti ochrany pred požiarmi vzhľadom pre potreby objednávateľa. |
2. Zabezpečenie spočíva v metodickej, školiacej, výkonnej, kontrolnej a poradenskej činnosti v oblasti BOZP a v oblasti OPP pre približne 420 zamestnancov. Z celkového počtu zamestnancov sú pre približne 200 zamestnancov vyhlásené rizikové práce 3. kategórie. Miestom výkonu práce je 19 pracovísk, ktoré majú sídla v Bratislave, Trnave, Trenčíne, Nitre, Martine, Žiline, Banskej Bystrici, Prešove, Poprade a v Košiciach. |
3. Predmetom zákazky je zabezpečiť komplexnú realizáciu výkonu služieb súvisiacich s ochranou zdravia a bezpečnosti pri práci (ďalej len "BOPZ") vyplývajúcich zo zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 124/2006 Z. z.") a iných všeobecne záväzných právnych predpisov týkajúcich sa BOZP a súvisiacich s ochranou pred požiarmi (ďalej len "OPP") podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej len"záon č. 314/2001 Z. z.") |
3.1 a iných všeobecne záväzných právnych predpisov týkajúcich sa OPP. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Rozsah v oblasti BOZP | |
a) Metodická činnosť: | - poskytovať priebežnú metodickú pomoc, najmä v oblasti spracovania (aktualizácie) interných predpisov BOZP v súlade so zmenami právnych a iných predpisov |
b) Školiaca činnosť: | - zabezpečovať vykonanie školení BOZP podľa predpisov BOZP |
- | - pravidelné školenie vedúcich zamestnancov |
- | - pravidelné školenie ostatných zamestnancov |
- | - vypracovávanie harmonogramov termínov všeobecných a odborných školení zamestnancov obstarávateľa |
c) Výkon činností: | - zabezpečiť v termínoch stanovených príslušnými právnymi predpismi výkon činnosti BOZP |
- | - vypracovať predpisy BOZP a priebežne ich aktualizovať |
- | - zúčastniť sa všetkých kontrol zo strany štátneho odborného dozoru |
- | - vyšetrovať pracovné úrazy a príčiny vzniku nebezpečných udalostí |
- | - vypracovávanie harmonogramov odborných prehliadok a skúšok technických zariadení a harmonogramov termínov lekárskych prehliadok |
d) Kontrolná činnosť: | - vykonávať v spolupráci s vedúcimi zamestnancami podľa príslušných zákonných ustanovení kontrolu stavu BOZP v rozsahu: |
- | a) minimálne 1 krát za šesť mesiacov vykonať previerku stavu BOZP – na ústredí a pobočkách objednávateľa |
- | b) minimálne 1 krát za tri mesiace vykonať previerku stavu BOZP – na pracoviskách objednávateľa |
- | c) náhodne vykonávať kontrolu dodržiavania stavu BOZP |
- | d) spracovávanie písomnej správy z kontrolnej činnosti s určením nedostatkov a s návrhom opatrení na ich odstránenie |
e) Poradenská činnosť: | - zabezpečovať komplexnú poradenskú službu v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a v oblasti ochrany pred požiarmi objednávateľovi |
2. Rozsah v oblasti OPP | |
- plniť povinnosti, úlohy a oprávnenia na úrovni objednávateľa vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov pre oblasť OPP | |
- spracovať, viesť, aktualizovať dokumentáciu OPP v zmysle platných právnych predpisov a poskytovať súčinnosť pri zadávaní všetkých dokumentov do praxe | |
- hodnotiť stav OPP, vypracovať návrhy preventívnych opatrení a nápravných opatrení | |
- viesť a vykonávať záznamy do požiarnej knihy o dôležitých skutočnostiach týkajúcich sa OPP | |
- vykonávať preventívne protipožiarne prehliadky | |
- určovať miesta so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a počty členov protipožiarnych hliadok | |
- vykonávať pravidelné školenia o ochrane pred požiarmi a odbornú prípravu protipožiarnych hliadok | |
- zabezpečovať vykonávanie školení vedúcich zamestnancov a ostatných zamestnancov | |
- zabezpečovať odbornú prípravu členov protipožiarnych hliadok a osôb zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi | |
- udelenie súhlasu ako autora objednávateľovi ako nadobúdateľovi na použitie diela , ktoré je predmetom autorského práva (licencia) |
Názov |
1. Úhrada ceny (paušálu) za poskytovanie služieb mesačne, na základe faktúry vystavenej poskytovateľom po skončení kalendárneho mesiaca za predchádzajúci mesiac a doručenej objednávateľovi najneskôr do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca. |
2. Cena je vrátane dopravy na miesta plnenia. |
3. Poskytovateľ predloží objednávateľovi aktualizovaný rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4. Zmluvný vzťah je možné ukončiť pred uplynutím doby, na ktorú bola zmluva dojednaná, aj písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany bez udania dôvodu v 2-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
5. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb - fotokópia dokladu preukazujúceho dosiahnutú odbornú spôsobilosť potrebnú pre výkon poskytovanej služby: |
a) pri BOZP minimálne dve odborne spôsobilé osoby, z toho aspoň jedna autorizovaný bezpečnostný technik v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. |
b) pri OPP minimálne dve odborne spôsobilé osoby v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. |
6. Poskytovateľ predloží do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii. V prípade, ak si poskytovateľ nesplní túto svoju povinnosť, je objednávateľ oprávnený písomne od tejto zmluvy odstúpiť. Odstúpenie je účinné dňom jeho doručenia poskytovateľovi. |
7. Objednávateľ oznámi poskytovateľovi do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy presné adresy miest plnenia a kontaktné osoby. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2018 00:00 — 30.06.2021 00:00
36,00 mesiac
55 642,55
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2018 09:31
11.06.2018 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2018 13:29 - Vstupná ponuka | 52 800,00 | € | Cena s DPH |
11.06.2018 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: