35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
45361142
PANDA - KOŠICE s.r.o.
Wurmova 6, Košice, 04023, SVK
Upratovanie vnútorných priestorov, údržba spevnených plôch, komunikácií a chodníkov
Upratovanie, čistenie, dezinfekcia zdravotníckych priestorov, ambulancií, lôžkových oddelení, spoločných priestorov, údržba spevnených plôch, komunikácii a chodníkov,
Služba
1. Upratovanie vnútorných priestorov
|
|
---|---|
Funkcia |
Denné, týždenné, mesačné upratovacie, čistiace a dezinfekčné postupy v zdravotníckom zariadení s nepretržitou prevádzkou podľa špecifikácie predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková podlažná plocha čistenia a upratovania vnútorných priestorov | m2 | 20 768,85 | ||
Z toho : Podlahové plochy umývateľné ( PVC, dlažba, kachličky, liata podlaha ) | m2 | 20 229,85 | ||
Podlahové plochy neumývateľné ( koberce ) | m 2 | 539 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Administratíva a technické miestnosti | //////////////////////////////////////////// |
-Rozsah denných prác - 1x až 3x denne | umývanie podlahy, vynesenie smetia, dezinfekcia odpadkových košov, , 2x denne umývať schodisko, zariadenia pre osobnú hygienu |
- Rozsah týždenných prác | umývanie podlahy, obkladačiek, vynesenie smetia, dezinfekcia odpadkového koša, utrieť prach, dezinfikovať dvere, zárubne, parapety, kľučky na dverách, vysávanie kobercov a čalúneného nábytku |
- Rozsah mesačných prác | umyť stropné osvetlenie, a výustky vzduchotechniky |
Ambulantné oddelenia | /////////////////////////////////////////////////// |
-Rozsah denných prác - 1x až 3x denne | umývanie podlahy, vynesenie smetí, dezinfekcia odpadkových košov, vypínače, zrkadlá, stoly, stoličky, skrine, police parapety, zariadenia pre osobnú hygienu |
- Rozsah týždenných prác | dvere, zárubne, zástrčky, kachličky radiátory, vysávanie kobercov a čalúneného nábytku |
- Rozsah mesačných prác | umyť stropné osvetlenie, a výustky vzduchotechniky |
Lôžkové a iné zdravotnícke priestory | /////////////////////////////////////////////////////////////// |
-Rozsah denných prác - 1x až 3x denne, v prípade podľa potreby aj viackrát | umývanie a dezinfekcia podlahy, vynesenie smetia, dezinfekcia odpadkových košov, dezinfikovať, dvere, kľučky, parapety, umývadlá, madlá, sprchové kúty vypínače, zrkadlá, stoly, stoličky, skrine |
- Rozsah týždenných prác | umyťdvere, zárubne, zástrčky, kachličky, radiátory, vysávanie kobercov a čalúneného nábytku |
- Rozsah mesačných prác | umyť stropné osvetlenie, a výustky vzduchotechniky |
Spoločné priestory - hlavná chodba, vzduchotechnika, schodiská, výťahy, chodby, knižnica, zariadenia pre osobnú hygienu - 1x až 3x denne | ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// |
-Rozsah denných prác - 1x až 3x denne | umývanie a dezinfekcia podlahy, vynesenie smetia, dezinfekcia odpadkových košov, , zariadenia pre osobnú hygienu kontrolovať každú hodinu - čistenie podľa potreby |
- Rozsah týždenných prác | umyť obkladačky, zábradlia, dvere, pozametať podlahu, |
- Rozsah mesačných prác | umyť stropné osvetlenie, a výustky vzduchotechniky, utrieť prach |
Kuchyňa | ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// |
-Rozsah denných prác -1x až 3x denne | umyť podlahu, dezinfikovať dvere a kľučky, vyniesť smetie, zariadenia pre osobnú hygienu |
- Rozsah týždenných prác | umyť steny, kachličky a regále v skladoch, dezinfekcia kanálov |
- Rozsah mesačných prác | umyť stropné osvetlenia a výustky vzduchotechniky a radiátory |
2. Údržba spevnených plôch, komunikácií a chodníkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadujeme vykonávať celoročne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková plocha spevnených plôch, komunikácií, chodníkov | m2 | 2 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zametanie chodníkov a schodov | celoročne |
Posyp chodníkov, schodov, spevnených plôch a komunikácii drťou a soľou | v zimnom období |
Odhŕňanie snehu, ľadu na parkoviskách, chodníkoch, spevnených plochách a komunikáciách | v zimnom období |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu deväť (9) kalendárnych mesiacov, s účinnosťou od 1. júla 2018, resp. do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku. |
Zmluvné strany sú v súlade s § 344 Obchodného zákonníka oprávnené od tejto zmluvy odstúpiť pred uplynutím doby platnosti zmluvy v lehote jedného (1.) kalendárneho mesiaca. |
Oznámenie o odstúpení ktorejkoľvek zmluvnej strany musí byť vyhotovené v písomnej forme, podpísané oprávnenou osobou k tomuto právnemu úkonu a doručené druhej zmluvnej strane, inak je neplatné. |
V prípade zániku zmluvy v zmysle tejto dohody, zmluva zaniká posledným dňom kalendárneho mesiaca, ktorý nasleduje po doručení oznámenia druhej zmluvnej strane. |
Tým nie je dotknuté právo objednávateľa jednostranne odstúpiť od zmluvy z dôvodov uvedených v záverečných ustanoveniach tejto zmluvy, resp. z iných zákonných dôvodov (§§ 349 - 351) s účinkami podľa § 351 Obchodného zákonníka. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať pre objednávateľa komplexné upratovacie , čistiace a dezinfekčné služby vnútorných priestorov - ambulancie, lôžkové oddelenia, ( okrem operačných sál , ARO + JIS ) , kancelárie, zariadenia, pre osobnú hygienu, chodby, schodiská, vysávanie kobercov , vrátane zabezpečenia čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, ručných pomôcok a mechanizmov potrebných na kvalitné vykonávanie týchto služieb. |
V prípade potreby objednávateľa, poskytovateľ prispôsobí dobu upratovania jeho požiadavkám. |
Platobné podmienky : |
-Za poskytované služby, ktoré bude poskytovateľ vykonávať podľa režimu prác, vystaví poskytovateľ objednávateľovi faktúru a to vždy za predchádzajúci mesiac po vykonaní služieb. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s ust. § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
-V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom stanovené požiadavky alebo v prípade vrátenia faktúry poskytovateľovi na opravu z iných dôvodov na strane poskytovateľa, lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom doručenia upravenej faktúry objednávateľovi. |
-Poskytovanie služieb nad vymedzený rozsah predmetu zmluvy, bude riešené na základe písomnej objednávky, pričom poskytovateľ vystaví objednávateľovi faktúru osobitne, taktiež po vykonaní týchto služieb. |
-Objednávateľ a poskytovateľ sa dohodli na splatnosti faktúry do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany vyhlasujú, že takáto dohoda nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam vyplývajúcim zo záväzkového vzťahu pre poskytovateľa podľa § 369d Obchodného zákonníka. |
-Ak faktúra nebude uhradená do 30 dní odo dňa jej splatnosti, omeškanie sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Za deň úhrady sa považuje deň pripísania platenej sumy v prospech účtu poskytovateľa. |
-V prípade omeškania objednávateľa s platbou je poskytovateľ oprávnený vyúčtovať úrok z omeškania s peňažným plnením podľa ust. § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka. Faktúra je zaplatená včas, ak je fakturovaná suma pripísaná na účet poskytovateľa najneskôr v deň splatnosti faktúry. |
-Poskytovateľ a objednávateľ sa taktiež dohodli, že objednávateľ nebude poskytovateľovi poskytovať preddavok na predmet plnenia. |
Povinnosti objednávateľa : |
1.Objednávateľ je povinný bezodplatne poskytnúť dodávku teplej aj studenej vody, elektrického prúdu a osvetlenia v potrebnej miere na vykonávanie predmetu zmluvy. |
2.Objednávateľ je povinný riadne a včas poskytnúť priestory, v ktorých má poskytovateľ vykonávať upratovacie služby. Riadne a včas tieto práce ním určeným pracovníkom, po vykonaní služieb poskytovateľom prebrať, formou potvrdzovania výkonov denne na režime prác ( vzor formulára vypracuje poskytovateľ po dohode s objednávateľom ). |
3.Objednávateľ poskytne poskytovateľovi uzamykateľné priestory na uskladnenie čistiacich prostriedkov, techniky a prezliekanie zamestnancov upratovacieho personálu. |
Objednávateľ včas (spravidla 3 dni vopred) oznámi poskytovateľovi termín nástupu na mimoriadne upratovacie služby vrátane informácie o predpokladanom rozsahu týchto prác. |
Objednávateľ poskytne poskytovateľovi interné predpisy potrebné pre dodržiavanie zásad Environmentálneho manažérskeho systému (EMS) a Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (OHSAS). |
Povinnosti poskytovateľa : |
Poskytovateľ je povinný upratovacie služby a údržbu spevnených plôch, komunikácií a chodníkov vykonávať odborne, hospodárne, riadne a včas, podľa dohodnutých požiadaviek objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný pri zaraďovaní svojich pracovníkov na výkon upratovacích, dezinfekčných a čistiacich prác na jednotlivé pracoviská (oddelenia) objednávateľa prihliadať na špecifické podmienky jednotlivých pracovísk objednávateľa z hľadiska ich nárokov na celkovú spôsobilosť pracovníka (zdravotnú a odbornú), ktorý bude tieto práce vykonávať. Objednávateľ poskytne poskytovateľovi potrebné informácie o špecifických podmienkach jednotlivých pracovísk a nárokoch na celkovú spôsobilosť fyzických osôb (pracovníkov), ktorí budú upratovacie, čistiace a dezinfekčné práce vykonávať. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť upratovanie, čistiace a dezinfekčné práce vrátane údržby spevnených plôch, komunikácií a chodníkov v súlade so zákonom č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia v znení neskorších predpisov, vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia, v znení neskorších a súvisiacich predpisov, ako aj v súlade s aktuálnym hygienicko-epidemiologickým režimom objednávateľa. |
Poskytovateľ poskytuje všetky stroje, zariadenia a materiál ( vrátane vreciek na odpady ) v súlade s prevádzkovým poriadkom objednávateľa pre nakladanie s odpadmi potrebný na plnenie zmluvy. Stroje a zariadenia musia byť označené logom poskytovateľa. Čistiace a dezinfekčné prostriedky používané každým pracovníkom poskytovateľa musia byť pred otvorením v originálnom balení. |
Zamestnanci poskytovateľa a iné poverené fyzické osoby prítomné na pracoviskách objednávateľa sú povinní dodržiavať bezpečnostné predpisy v zmysle platných všeobecne záväzných právnych noriem a taktiež interné predpisy Integrovaného manažérskeho systému a hygienicko-epidemiologický režim objednávateľa. |
Zamestnanci poskytovateľa sú povinní bezodkladne oznamovať objednávateľovi (poverenej osobe) počas prác zistené závady, nedostatky a škody na nábytku, zariadení, elektrických zariadeniach a vodovodných inštaláciách v miestach vykonávania predmetu tejto zmluvy. |
Zamestnanci poskytovateľa sú povinní neodkladne oznamovať poverenej osobe objednávateľa všetky vzniknuté prekážky, ktoré im znemožňujú vykonať upratovacie práce riadne a včas podľa zmluvy. |
Zamestnancom poskytovateľa je zakázané umožniť na pracovisko prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom určené na výkon prác. |
Reklamácie a požiadavky každého druhu pri plnení zmluvných záväzkov riešia operatívne v prvom rade (prednostne) poverení zamestnanci zmluvných strán. Pokiaľ nedôjde k zjednaniu nápravy na úrovni poverených zástupcov zmluvných strán, uplatnia sa reklamácie a požiadavky písomnou formou zmluvnými partnermi. |
Poskytovateľ sa zaväzuje akceptovať požiadavky objednávateľa vykonávať mimoriadne upratovacie služby, ktoré sa v priebehu zmluvného vzťahu vyskytnú. |
Pri výskyte mimoriadnej udalosti sa poskytovateľ zaväzuje operatívne spolupracovať na jej odstránení v súčinnosti s objednávateľom. |
Poskytovateľ umiestni na viditeľnom mieste čistiaci, hygienický a dezinfekčný plán vrátane používaných čistiacich a dezinfekčných prostriedkov a harmonogram upratovacích, čistiacich a dezinfekčných prác podľa zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu príprav čistiacich a dezinfekčných prípravkov. Používanie chemických látok musí byť v súlade s platným registrom chemických látok vedený na Oddelení integrovaného manažérskeho systému objednávateľa. |
Zamestnanci poskytovateľa sa budú v priestoroch objednávateľa pohybovať v rovnošatách, ktoré označujú ich pracovnoprávnu príslušnosť k poskytovateľovi. |
Poskytovateľ umožní objednávateľovi realizovať dodávateľský audit. |
Poskytovateľ je povinný : |
• zabezpečovať poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy takým počtom zamestnancov, ktorý je primeraný náročnosti poskytovanej služby v danom priestore tak, aby boli služby poskytovateľa poskytované riadne a včas; |
• ku dňu účinnosti zmluvy poskytnúť objednávateľovi menný zoznam zamestnancov, ktorí budú pre neho vykonávať služby s uvedením identifikačného čísla ich občianskeho preukazu, v členení na jednotlivé prevádzkové priestory objednávateľa; poskytovateľ sa zaväzuje tento zoznam aktualizovať a v prípade zmeny dopĺňať; |
• zabezpečiť pre svojich zamestnancov v dostatočnom množstve a kvalite osobné ochranné pracovné prostriedky; |
• zabezpečiť pre svojich zamestnancov jednotné rovnošaty, ktoré sú títo zamestnanci povinní mať oblečené v čase pracovnej zmeny a počas celej doby poskytovania služieb podľa tejto zmluvy, s označením loga poskytovateľa, mena a priezviska zamestnanca. |
Poskytovateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia, ako aj za bezpečnosť a ochranu zdravia svojich zamestnancov počas celej doby poskytovania služieb a je povinný plniť povinnosti uložené zákonom č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
Poskytovateľ zabezpečí poskytovanie stálej služby v čase od 18,00 hod. do 6,00 hod. |
Za prítomnosti kompetentného pracovníka objednávateľa vykoná poskytovateľ : |
• každý mesiac 10 kontrolných sterov z jedného oddelenia z náhodne objednávateľom vybraných plôch, ktoré dezinfikuje poskytovateľ. Stery budú odobraté tesne po expozičnej dobe pôsobenia dezinfekčného roztoku, pri zabránení náhodnej kontaminácie. |
Poskytovateľ je povinný dať vyhodnotiť stery na vlastné náklady v akreditovanom laboratóriu pre analýzu vzoriek v zdravotníctve a bezodkladne predložiť výsledky s vyhodnotením kompetentnému pracovníkovi objednávateľa. V prípade pozitívneho nálezu z týchto sterov je poskytovateľ povinný neodkladne zabezpečiť nápravné opatrenia a na vlastné náklady vykonať opakovaný kontrolný ster. |
Záruky a zmluvné sankcie : |
Poskytovateľ zodpovedá za kvalitné a odborné vykonávanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Objednávateľ je oprávnený priebežne kontrolovať výkon služieb poskytovaných poskytovateľom (fyzickými osobami konajúcimi v jeho mene a na jeho zodpovednosť). |
Pokiaľ objednávateľ (osoby konajúce v jeho mene) zistí nedostatky v plnení záväzkov poskytovateľa je oprávnený požadovať, aby poskytovateľ tieto nedostatky (vady a reklamácie) odstránil najneskôr do 24 hod. |
Ak riadne reklamované vady nebudú odstránené najneskôr do 24 hod., objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR ( slovom jednosto eur) za každý deň omeškania s odstránením reklamovanej vady. |
V prípade pozitívneho nálezu (steru) je poskytovateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu : |
- vo výške 500 EUR (slovom päťsto eur) za pozitívny nález na kontrolovanom oddelení na plochách v invazívnych priestoroch, ktoré dezinfikuje poskytovateľ a vo výške 200 EUR (slovom dvesto eur) za pozitívny nález na plochách v ostatných dezinfikovaných priestoroch. |
- vo výške 500 EUR (slovom päťsto eur) za pozitívny nález na kontrolovanom oddelení na mopoch a pomôckach, ktoré používa poskytovateľ pri plnení povinností tejto zmluvy v invazívnych priestoroch a vo výške 200 EUR (slovom dvesto eur) za pozitívny nález na mopoch a pomôckach používaných v ostatných priestoroch. |
V prípade opakovaného pozitívneho steru má objednávateľ nárok na zľavu vo výške 3 % z celkovej ceny prác za kalendárny mesiac. |
Poskytovateľ záväzne vyhlasuje, že v prípade nedostatkov vyplývajúcich z predmetu jeho plnenia podľa tejto zmluvy zistených vonkajšími orgánmi štátnej správy (samosprávy), za ktoré bude objednávateľovi uložená peňažná pokuta v zmysle osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov, zaväzuje sa túto pokutu uhradiť za objednávateľa v predpísanej výške a v lehote splatnosti určenej v rozhodnutí správneho orgánu o uložení pokuty. |
V prípade nedodržania tohto záväzku vzniká objednávateľovi voči poskytovateľovi pohľadávka vo výške predpísanej pokuty, za uloženie ktorej zodpovedá objednávateľovi podľa tejto zmluvy. |
Pokiaľ objednávateľ opakovane zistí nedostatky (vady) v plnení záväzkov zo strany poskytovateľa napriek písomnému upozorneniu na ich odstránenie v primeranej lehote, považuje sa konanie poskytovateľa (osôb konajúcich v jeho mene) za podstatné porušenie podmienok tejto zmluvy. |
Poskytovateľ zodpovedá za škody, ktoré vzniknú pri výkone upratovacích, čistiacich a dezinfekčných prác a celoročnej údržby spevnených plôch, chodníkov a komunikácií , ak je preukázateľné, že škoda bola spôsobená upratovacím personálom poskytovateľa. Poskytovateľ vykonáva služby priebežne počas platnosti tejto zmluvy a nemôže sa zbaviť zodpovednosti tým, že mu do 3-och dní neboli nedostatky na jeho strane oznámené objednávateľom (osobou konajúcou v jeho mene). |
V prípade hrubého porušenia zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán, má druhá strana právo od zmluvy odstúpiť v lehote jedného (1) mesiaca odo dňa doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy do miesta sídla príslušnej zmluvnej strany. |
Poskytovateľ bude vykonávať predmet zákazky podľa harmonogramu a podmienok uvedených v postupoch odsúhlasenými objednávateľom. |
Záverečné ustanovenia : |
Práva a povinnosti zmluvných strán neupravené touto zmluvou sa spravujú príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka a osobitnými právnymi predpismi vzťahujúcimi sa k predmetu zmluvy. |
Zmluvné strany sa zaväzujú poskytovať si vzájomnú súčinnosť pri riešení akýchkoľvek nezhôd alebo sporov, ktoré môžu v budúcnosti vzniknúť v súvislosti s touto zmluvou. Všetky prípadné spory budú medzi zmluvnými stranami riešené formou zmierovacieho konania uskutočneného poverenými zástupcami strán. |
V prípade, ak nedôjde k dohode zmluvných strán o spornom nároku do 60 dní odo dňa jeho vzniku, ktorákoľvek zmluvná strana je oprávnená uplatniť sporný nárok na riešenie vecne a miestne príslušnému súdu. Tým nie sú dotknuté ustanovenia tejto zmluvy o možnostiach skončenia zmluvného vzťahu. |
Požaduje sa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi prostredníctvom pošty , alebo elektronicky, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu : |
- rozpočet ceny predmetu zákazky - cena bude konečná, vrátane všetkých osobných, materiálových a iných nákladov poskytovateľa. |
Účastníci zmluvy sa dohodli, že pohľadávky a práva alebo povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. Postúpenie pohľadávok a práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal poskytovateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane poskytovateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č.315/2016Z.z. účinného od 1.februára 2017, zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s poskytovateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s poskytovateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví poskytovateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Za nežiadúceho poskytovateľa bude považovaný poskytovateľ s negatívnou referenciou, resp. poskytovateľ s referenciou s výslednou hodnotiacou známkou nula v súvislosti s plnením rovnakého predmetu zákazky ako je zákazka zadávaná v rámci tohto opisného formuláru. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia medzi objednávateľom a poskytovateľom sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky, prostredníctvom iného doručovateľa, alebo ich kombináciou, pričom pod pojmom elektronicky objednávateľ rozumie doručenie emailovej správy a potvrdenie prijatia zaslaného dokumentu. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2018 08:21 — 31.03.2019 00:00
22 768,85 m2
206 249,94
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2018 08:27
07.06.2018 08:21
07.06.2018 08:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2018 11:25 - Vstupná ponuka | 206 249,94 | € | Cena bez DPH |
07.06.2018 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 206 248,80 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: