308307
Mesto Nitra
Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK
48093891
Sharp Business Systems Slovakia, s.r.o.
Technická 2, Bratislava, 82104, SVK
Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
kopírovací stroj, tlačiareň, prenájom, tonery, multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
1. Prenájom kopírovacích strojov a tlačiarní a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je: |
1. Prenájom 1 farebného laserového A3/A4 multifunkčného zariadenia typu „A“ na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
2. Prenájom 2 farebných laserových A3/A4 multifunkčných zariadení typu „B“ na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
3. Prenájom 3 farebných laserových A4 multifunkčných zariadení typu „C“ na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
4. Prenájom 2 farebných laserových A4 multifunkčných zariadení typu „D“ na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
5. Prenájom 1 farebného laserového A4 multifunkčného zariadenia typu „E“ na obdobie 48 mesiacov s technickou špecifikáciou uvedenou nižšie. |
Predpokladaný objem tlače je 8.256.000 strán s pokrytím 5% počas 48 mesiacov spoločne na všetkých zariadeniach rozdelený nasledovne: |
- počet farebných výtlačkov: 624.000 |
- počet čiernobielych výtlačkov na multifunkčných zariadeniach a tlačiarňach : 7.632.000 |
- k zariadeniu bude zmluvne stanovená cena za vyhotovenú stranu formátu A4 (cena čiernobielej strany A4 a cena farebnej strany A4). Cena vyhotovenej strany musí byť uvedená bez závislosti na percentuálnom pokrytí strany tonerom, bude jednotná pre všetky zariadenia |
- maximálna cena čiernobielej strany A4 0,0075 €/ strana + DPH |
- maximálna cena farebnej strany A4 0,039 €/ strana + DPH |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Špecifikácia tlačiarne typu „A“ | Kyocera TASKalfa 4052ci alebo adekvátny ekvivalent |
1.1 podporovaný formát | A3/A4 |
1.2 funkcie | Tlač, kopírovanie, skenovanie |
1.3 Podpora technológie umožňujúcej pridávať softvérové aplikácie, ktoré odpovedajú individuálnym požiadavkám na tlač. | áno |
1.4 Rýchlosť tlače | 40 A4/minúta a viac |
1.5 Jednopriechodový obojstranný skener | áno |
1.6 Kapacita vstupného média | 4 000 a viac |
1.7 Štandardne JOB separator | oddeľovač tlačových úloh |
1.8 Formát skenovania | PDF,PDF (A), vysoká kompresia PDF, JPEG, TIFF, XPS |
1.9 Rozlíšenie | 1200 x 1200 dpi, 2bitová hĺbka (ekvivakent 4 800 x 1 200 dpi) |
1.10 Funkcie a výbava | Farebný dotykový displej 9´´ a viac, Štandartná pamať 4 GB ram, Zošívací finišér na 4 000+200+100 listov (zošitie min 65 listov), Automatická duplexná jednotka |
1.11 Funkcie a výbava | Skenovanie do e-mailu, SMB (priečinok),FTP, scan – to box, Voliteľná možnosť Searchable PDF – prehliadateľné PDF (integrované OCR), Podpora Active Directory (LADP) |
1.12 Životnosť valca, vývojnica, transfer, fixácia | min. 600 000 výtlačkov |
1.13 Funkcia | Tlačové zariadenia musí byť pripravené pre implementáciu tlačového riešenia spĺňajúcu smernicu o ochrane osobných údajov GDPR (General Data Protection Regulation) |
2. Špecifikácia tlačiarne typu „B“ | Kyocera TASKalfa 2551ci alebo adekvátny ekvivalent |
2.1 podporovaný formát | A3/A4 |
2.2 funkcie | Tlač, kopírovanie, skenovanie |
2.3 Podpora technológie umožňujúcej pridávať softvérové aplikácie, ktoré odpovedajú individuálnym požiadavkám na tlač. | áno |
2.4 Rýchlosť tlače | 25 A4/ minúta a viac |
2.5 Automatická duplexná jednotka | áno |
2.6 Kapacita vstupného média | 2 000 a viac |
2.7 Štandardne JOB separator | oddeľovač tlačových úloh |
2.8 Rozlíšenie | 1200 x 1200 dpi, 2bitová hĺbka (ekvivakent 4 800 x 1 200 dpi) |
2.9 Funkcie a výbava | Farebný dotykový displej 8,5´´ a viac , Skenovanie do e-mailu, SMB (priečinok),FTP, scan – to box , USB, Formát skenovania PDF,PDF (A), vysoká kompresia PDF, JPEG, TIFF, XPS |
2.10 Funkcie a výbava | Voliteľná možnosť Searchable PDF – prehliadateľné PDF (integrované OCR), Podpora Active Directory (LADP) |
2.11 Životnosť valca, vývojnica, transfer, fixácia | min. 200 000 výtlačkov |
2.12 Funkcie | Tlačové zariadenia musí byť pripravené pre implementáciu tlačového riešenia spĺňajúcu smernicu o ochrane osobných údajov GDPR (General Data Protection Regulation) |
2.13 Jedno zariadenie bude sieťovo prepojené pre používanie viacerými užívateľmi. | Softvérové riešenie správy bude súčasťou dodania. Opis funkcií opísaný v bodoch 6 až 6.3 |
3. Špecifikácia multifunkčného zariadenia typu „C“ | Kyocera TASKalfa 356ci alebo adekvátny ekvivalent |
3.1 podporovaný formát | A4 |
3.2 funkcie | Tlač, kopírovanie, skenovanie |
3.3 Podpora technológie umožňujúcej pridávať softvérové aplikácie, ktoré odpovedajú individuálnym požiadavkám na tlač. | áno |
3.4 Rýchlosť tlače | 35 A4/ minúta a viac |
3.5 Jednopriechodový obojstranný skener | áno |
3.6 Štandardne JOB separator | oddeľovač tlačových úloh |
3.7 Rozlíšenie | 1200 x 1200 dpi, 2bitová hĺbka (ekvivakent 4 800 x 1 200 dpi) |
3.8 Funkcie a výbava | Farebný dotykový displej 7´´ a viac, Skenovanie do e-mailu, SMB (priečinok), FTP, scan – to box , USB, Formát skenovania PDF,PDF (A), vysoká kompresia PDF, JPEG, TIFF, XPS |
3.9 Funkcie a výbava | Voliteľná možnosť Searchable PDF – prehliadateľné PDF (integrované OCR), Podpora Active Directory (LADP), |
3.10 Životnosť valca, vývojnica, transfer, fixácia | 200 000 výtlačkov |
3.11 Funkcie | Tlačové zariadenia musí byť pripravené pre implementáciu tlačového riešenia spĺňajúcu smernicu o ochrane osobných údajov GDPR (General Data Protection Regulation |
4. Špecifikácia multifunkčného zariadenia typu „D“ | Kyocera TASKalfa 356ci alebo adekvátny ekvivalent |
4.1 funkcie a vybavenie | Zošívací finišér na 4 000+200+100 listov (zošitie min. 65 listov) |
4.2 Kapacita vstupného média | 2 000 a viac |
4.3 ostatné technické parametre rovnaké ako je uvedené v bode | 3.1 až 3.11 |
5. Špecifikácia multifunkčného zariadenia typu „E“ | Kyocera TASKalfa 356ci alebo adekvátny ekvivalent |
5.1 Kapacita vstupného média | 1000 a viac |
5.2 podkladový stolík | áno |
5.3 ostatné technické parametre rovnaké ako je uvedené v bode | 3.1 až 3.11 |
6. Softvér správy tlače | bude nainštalovaný na virtuálnom serveri, ktorý bude spracovávať všetky tlače na zariadení. |
6.1 Funkcie | Centralizovaná správa užívateľov, generovanie reportov tlače a využívania zariadenia, identifikácia užívateľov na zariadení, podpora LDAP, |
6.2 Funkcie | identifikácia všetkých úkonov na zariadení PIN kódom, konfigurácia menu multifunkčného zariadenia, tlač až po prihlásení užívateľa na zariadení, |
6.3 Funkcie | automatická inštalácia tlač. ovládačov, automatické vyhľadávanie nových zariadení, vzdialená správa zariadení, tlačové pravidlá, oprávnenia a kvóty, skenovanie do osobného sieťového priečinka |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 5 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet FB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 FB A4 stranu) + cena za odkúpenie /uvedená nižšie/. |
Cena je vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia v potrebnom rozsahu personálu na mieste plnenia v meste Nitra (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené).Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v celkovej cene. |
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutého zariadenia a softvéru, s označením výrobcu a modelu zariadenia. |
Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Požadujú sa originálne/nové zariadenia. Zariadenia nesmú byť repasované ani použité. |
Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu (a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu. |
Požaduje sa online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu. Je potrebné zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení). |
Spotrebný a servisný tovar dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 36 hodín od objednania (lehota plynie počas pracovných dní) resp. vyžadujú sa automatické dodávky a udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu podľa vyššie uvedeného. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán. |
Dodávateľ je okrem vyššie uvedeného oprávnený požadovať úhradu nákladov za opravu predmetu zmluvy v prípade, ak sa zistí, že porucha, vada alebo poškodenie predmetu zmluvy bolo spôsobené objednávateľom alebo tretími osobami. |
Dodávateľ je povinný do 24 hodín (lehota plynie počas pracovných dní) od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie. |
Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi. |
Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa. Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model s menším opotrebovaním ako pôvodné zariadenie. |
V prípade ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (poruchu, ktorá si vyžaduje zásah dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu stroja podľa bodu vyššie |
Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar pre prenajaté zariadenia počas doby prenájmu výhradne od dodávateľa. (Predmetom tejto zmluvy nie je dodanie kancelárskeho papieru do prenajatých zariadení). |
Náplne pre farebné multifunkčné zariadenia musia byť nové originálne. |
Dodané zariadenia musia byť kompatibilné s OS Windows XP a vyššie vrátane serverových platforiem od WIN Server 2008 |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný dodať a zabezpečiť uvedenie predmetu nájmu do prevádzky najneskôr do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán raz za 3 mesiace (t.j. štvrťročne) spolu s odplatou za prenájom zariadení za uvedenú dobu ( 3mesiace). |
Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.) |
Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy |
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov počas platnosti zmluvy. |
Skenovanie sa neúčtuje |
Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany, A5 - 1/2strany, A5 duplex - 1 strana |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnýmiustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Štefánikova tr. 60, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
05.06.2022 23:59
1,00 uvedené v technickej špecifikácii zákazky
123 399,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2018 08:03
05.06.2018 08:20
06.06.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2018 10:18 - Vstupná ponuka | 123 399,38 | € | Cena s DPH |
04.06.2018 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 121 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: