00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
31363822
ARES, spol. s r.o.
Športová 5, Bratislava, 83104, SVK
Šikmá schodisková plošina exterierová
exterierová plošina, pre imobilných, plošina na schody, servis , prehliadky
Tovar, Služba
1. Šikmá schodisková plošina
|
|
---|---|
Funkcia |
Šikmá schodisková plošina exterierová , servis a odborné prehliadky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šikmá schodisková plošina | ks | 1 | ||
Maximálna nosnosť plošiny: | kg | 225 | ||
Menovitá rýchlosť: | ms-1 | 0,06 | ||
Dĺžka dráhy cca: | mm | 6000 | ||
Rozmery podlahy plošiny: | mm | 800 x 900 | ||
Prípojka elektrického prúdu: | V | 3 x 400 | ||
Prípojka elektrického prúdu: | Hz | 50 | ||
Príkon: | kW | 0,38 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohon: | elektrický, vedený ťažným lanom. |
Počet zastávok: | dve |
Ovládanie: | tlačidlové, na plošine a v staniciach |
Povrchová úprava: | exteriér, zinok |
Montáž plošiny: | na stĺpiky, na zábradlie |
Sklápanie podlahy: | mechanické |
Počet zákrut: | nula |
Ovládanie plošiny: | Bezpečné a jednoduché ovládanie, čo najlepšie prispôsobené imobilným osobám |
Názov |
Splatnosť faktúr: 30 dní |
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite na vlastné náklady do sídla objednávateľa vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný,nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
Plošina spĺňa všetky bezpečnostné normy a predpisy vyžadované legislatívou EÚ a SR. Konštrukcia plošiny je overená medzinárodnými certifikátmi. |
Na šikmú schodiskovú plošinu sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. |
Termín dodávky sa uskutoční po dohode zúčastnených strán. Maximálny termín dodávky je 6 týždňov od podpisu zmluvy. |
Požadujeme zaškolenie max. 5 osôb v rozsahu max.1 hodiny. |
Ak dodávateľ je neplátca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh v slovenskom jazyku na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy- e mailom kontaktnej osobe. V prípade potreby je možné vykonať obhliadku (pomerať schodisko) po dohode s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Dispečing pre hlásenie porúch v pracovných dňoch v čase 07:00 – 15:30 hod. |
Dodávateľ musí predložiť oprávnenia na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou do 5 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy. |
Činnosti zahrnuté v cene odbornej prehliadky -preventívna údržba zariadení: |
- mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, doplnenie prevádzkových kvapalín, |
- čistenie nečistôt spôsobených zariadením, |
- kontrola, nastavenie prevádzkových parametrov zariadenia, |
-dodávka pomocného materiálu, oleje, mazadlá a čistiace prostriedky v celkovej cene do 30,-€, |
-likvidácia vzniknutých odpadov v zmysle platnej legislatívy, |
- dopravné náklady. |
Záručné opravy: |
Zabezpečenie prevádzkyschopného výťahu - plošiny, odstránenie bežných prevádzkových porúch, ktoré boli spôsobené v dôsledku riadneho používania zariadenia v súlade s pokynmi výrobcu a návodmi na obsluhu, ktoré môžu byť odstránené nastavením, opravou, prípadne výmenou súčastí zariadenia, v rámci záruky bezplatne, s nástupom najneskôr do 4 (štyroch) pracovných dní od nahlásenia na dispečing dodávateľa, v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:30 hodiny. |
Technická asistencia a spolupráca: |
-dodávateľ bude bezodkladne informovať (písomne, e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa o všetkých podstatných zmenách v legislatíve a normách priamo súvisiacich s predmetom zmluvy. |
Dodacie podmienky a termíny plnenia odborných prehliadok: |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať : -odborné prehliadky podľa vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem v termínoch stanovených touto vyhláškou a normami, záznam o vykonaní odbornej prehliadky dodávateľ vykoná do Knihy kontrol príslušného zariadenia, |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať: - mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať: -preventívnu údržbu vykonávať podľa potreby – pri vykonávaní odbornej prehliadky. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať: - činnosti požaduje objednávateľ vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. a po dohode aj mimo pracovnú dobu. |
Odovzdávanie a preberanie prác medzi stranami po vykonanej odbornej prehliadke sa bude uskutočňovať písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka dodávateľa a objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu. Odovzdanie a prevzatie prác požaduje objednávateľ vykonávať v pracovných dňoch, od 7:00 hod. do 15:30 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú v odôvodnených prípadoch inak. |
Hlásenie porúch a nástup na ich odstránenie: |
Dodávateľ zabezpečí nástup na začatie odstraňovania porúch najneskôr do 4 pracovných dní od nahlásenia udalosti na dispečing dodávateľa. |
Požiadavky na servisné zásahy sa budú hlásiť prostredníctvom dispečerskej služby /kontaktnej osoby dodávateľa - číslo telefónu, e-mail oznámi dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Servisné činnosti a opravy nezahrnuté v cene odbornej prehliadky a nepodliehajúce záručným opravám: |
-úpravy k zvýšeniu bezpečnosti v zmysle platnej legislatívy a nariadení príslušných inštitúcií, - opravy porúch, ktoré boli spôsobené nesprávnou obsluhou zariadenia a ďalšie poruchy, ktoré nespadajú do záručných opráv podľa záručných podmienok uvedených v záručnom liste zariadení. |
Objednávateľ požaduje pri opravách použiť originálne náhradné diely od výrobcu príslušných výťahov, ktoré sú potrebné na vykonanie príslušnej opravy vrátane ich dopravy na miesto vykonania opráv, v prípade nedostupnosti originálnych náhradných dielov na trhu je možné použiť náhradný diel adekvátny originálu, len po odsúhlasení objednávateľom.Realizácia servisných činností a opráv nezahrnutých v cene odbornej prehliadky a nepodliehajúcich záručným opravám bude vykonávaná na základe písomnej objednávky zo strany objednávateľa. |
Objednávka bude spracovaná na základe objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuky dodávateľa. Odovzdávanie a preberanie prác medzi stranami po vykonanej oprave sa bude uskutočňovať písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka dodávateľa a objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu. Prevzatie prác požaduje objednávateľ vykonávať v pracovných dňoch, od 7:00 hod. do 15:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú v odôvodnených prípadoch inak. |
Cena a platobné podmienky opráv: |
Pri opravách nespadajúcich do záručných opráv a odborných prehliadok dodávateľ do siedmych pracovných dní od nahlásenia poruchy na dispečing dodávateľa predloží objednávateľovi cenovú ponuku s rozpisom ceny materiálu a ceny práce, s uvedením predpokladaného rozsahu činností a potrebných náhradných dielov. |
V prípade ak z objektívnych a objednávateľovi preukázaných dôvodov nie je možné dodržať túto lehotu, navrhne dodávateľ objednávateľovi ďalší postup, ktorý podlieha odsúhlaseniu zo strany objednávateľa. Objednávateľ nebude viazaný prijať ponúkanú cenu za náhradné diely, pokiaľ táto bude preukázateľne vyššia než cena rovnakých náhradných dielov dostupná v rovnakom čase na trhu. |
Limit pre cenu opráv nespadajúcich do záručných opráv a odborných prehliadok počas 24 mesiacov nasledujúcich odo dňa odovzdania zariadenia objednávateľovi protokolom o odovzdaní/prevzatí je vo výške 2% z celkovej ceny predmetu tejto zmluvy. |
Fakturácia: |
a) dodávka a montáž zariadení – k faktúre za dodanie a montáž za-riadení je potrebné pripojiť originál odovzdávacieho/preberacieho protokolu podpísaného pri odovzdaní/prevzatí zariadení zodpovedným pracovníkom objednávateľa a dodávateľa. |
b) servis - činnosti (odborné prehliadky, opravy) bude dodávateľ fakturovať vždy po ukončení prác, na základe zápisu do Knihy kontrol (pri odbornej prehliadke) a objednávateľom odsúhlaseného a podpísaného montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu, vystaveného dodávateľom v deň ukončenia odbornej prehliadky alebo opravy a potvrdeného objednávateľom. |
K faktúre za opravu nad rozsah záručných opráv a k faktúre za odbornú prehliadku je potrebné pripojiť originál montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu podpísaného pri prevzatí prác zodpovedným pracovníkom objednávateľa a dodávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať príslušné náležitosti, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom doručenia opravenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia prác objednávateľom. |
Práva a povinnosti strán. |
1. Práva objednávateľa a) skontrolovať časový priebeh a kvalitu prác prostredníctvom svojho povereného zástupcu, |
2. Povinnosti objednávateľa a) uhradiť cenu za poskytnutú službu, práce, b) zaistiť dodávateľovi prístup na miesto plnenia , c) zabezpečiť osoby, ktoré budú nahlasovať poruchy zdvíhacích zariadení, d) zabezpečiť prístup ku knihám kontrol. |
3. Povinnosti dodávateľa a) dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia s cieľom udržiavania riadneho technického stavu, vysokej úrovne bezpečnosti a prevádzkyschopnosti zdvíhacích zariadení zverených mu do servisu, na svoje nebezpečenstvo a v dojednanom čase, bez narušenia a obmedzenia cho-du prevádzky objednávateľa, |
b) dodávateľ je povinný pri realizácií predmetu plnenia riadiť sa vyhláškou Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem, prevádzkovými predpismi, predpismi výrobcov zariadení a platnými zákonmi, |
c) dodávateľ je povinný vykonávať všetky činnosti súvisiace s predmetom plnenia a zároveň zodpovedať za kvalitu vykonaných prác a dodávok v súlade s ustanoveniami platných právnych predpisov a noriem, |
d) dodávateľ je povinný vykonať všetky činnosti súvisiace s predmetom plnenia výlučne odborne vyškoleným personálom, |
e) v prípade, ak v súvislosti s činnosťou dodávateľa podľa tejto zmluvy vzniknú tretím osobám akékoľvek nároky, alebo bude zo strany štátnych orgánov alebo oprávnených kontrolných orgánov začaté konanie bude dodávateľ priamo zodpovedný za svoju činnosť voči týmto subjektom, |
f) zodpovedať za čistotu a poriadok na pracovisku, za dodržiavanie bezpečnosti a ochrany zdravia vlastných pracovníkov, za dodržiavanie zásad bezpečnosti práce a požiarnej ochrany na pracovisku, |
g) dodávateľ nesmie poveriť činnosťou uvedenou v predmete plnenia dohody inú právnickú ani fyzickú osobu, |
h) dodávateľ v rámci svojej pôsobnosti je povinný zabezpečiť zachovanie mlčanlivosti o veciach, o ktorých sa jeho zamestnanci dozvedia pri vykonávaní predmetu plnenia, |
i) dodávateľ je povinný zabezpečiť likvidáciu nebezpečného odpadu v súlade s platnou legislatívou, |
j) zabezpečiť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú objednávateľovi pri vykonávaní predmetu tejto zmluvy bez obmedzenia výšky, |
k) odstrániť vady uplatnené objednávateľom riadne a včas, |
l) nahradiť objednávateľovi všetku vzniknutú škodu v prípade uplatnenia sankcií voči objednávateľovi zo strany kontrolných orgánov, ktoré vznikli v dôsledku porušenia povinnosti dodávateľa. |
Záručná lehota, kvalita a zodpovednosť za vady opráv nad rozsah záručných opráv. |
Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku za akosť servisných činností a náhradných dielov na výťahových zariadeniach. Záručná doba na servisné činnosti je 6 mesiacov a na dodané náhrad-né diely a ostatný použitý materiál je 24 mesiacov od dátumu prevzatia objednávateľom. Táto záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, ktorý má dobu použiteľnosti kratšiu ako 24 mesiacov. |
Sankcie a náhrada škody. |
1. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade nedodržania termínu nástupu na odstraňovanie bežných prevádzkových porúch, okrem omeškania z preukázateľných objektívnych dôvodov, zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20,- EUR za každý, aj začatý pracovný deň omeškania. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade nepredloženia cenovej ponuky na opravu (pri opravách nespadajúcich do záručných opráv a odborných prehliadok) do siedmych pracovných dní zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu 33,- EUR za každý, aj začatý pracovný deň omeškania. Túto pokutu objednávateľ neuplatní, ak dodávateľ preukáže, že omeškanie s predložením cenovej ponuky bolo spôsobené objektívnymi dôvodmi a zároveň ak dodávateľ navrhol objednávateľovi ďalší postup, ktorý dodávateľ odsúhlasil. V prípade, ak tento postup nebol objednávateľom odsúhlasený alebo následne zo strany dodávateľa dodržaný, |
vzniká objednávateľovi nárok na vyššie uvedenú zmluvnú pokutu. |
3. V prípade omeškania s úhradou faktúr, objednávateľ zaplatí dodávateľovi úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške. |
4. Zaplatením zmluvných pokút nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody podľa § 373 Obchodného zákonníka. |
Odstúpenie od Zmluvy. |
1. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy pred uplynutím dohodnutej doby: - pri podstatnom porušení zmluvy dodávateľom. Za podstatné porušenie sa považuje porušenie ktoréhokoľvek ustanovenia tejto zmluvy; alebo - pri porušení povinností dodávateľa, v dôsledku ktorého môže dôjsť k ohrozeniu zdravia, života alebo majetku. |
2. Dodávateľ má právo odstúpiť od zmluvy pred uplynutím dohodnutej doby: - v prípade, že preukázateľne zistí neoprávnené servisné zásahy iných osôb na zdvíhacom za-riadení, ktoré je predmetom zmluvy, alebo - pri omeškaní objednávateľa so zaplatením faktúry viac ako 60 dní od dátumu jej splatnosti, a to aj napriek predchádzajúcej písomnej výzve objednávateľa. |
3. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia odstúpenia druhej strane. |
4. Zmluvné strany po vzájomnej dohode môžu ukončiť platnosť tejto Zmluvy kedykoľvek k dohodnutému termínu. |
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi v písomnej forme rozdelenie celkovej ceny na: a) cenu za dodanie a montáž zariadení b) cenu za výkon odborných prehliadok a servisu, c) limit pre cenu za opravy nespadajúce do záručných opráv a odborných prehliadok; táto cena musí byť 2% z celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Platnosť tejto zmluvy končí 24 mesiacov odo dňa odovzdania zariadenia objednávateľovi protokolom o odovzdaní/prevzatí. |
Dodávateľ sa zaväzuje ukončiť dodávku, montáž zariadenia a odovzdať zariadenie objednávateľovi protokolom o odovzdaní /prevzatí najneskôr do 31.08.2018. |
Univerzitná 8215/1,budova AR, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
18.06.2018 13:40 — 31.08.2020 13:42
1,00 celok
13 203,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2018 12:15
06.06.2018 09:00
06.06.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2018 13:05 - Vstupná ponuka | 13 150,00 | € | Cena bez DPH |
06.06.2018 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: