00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
31331785
RICOH Slovakia s.r.o.
Vajnorská 100/B, Bratislava, 83104, SVK
Kopírovací stroj
Kopírka, tlačiareň, skener
Tovar, Služba
1. Kopírovací stroj
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dodávka kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dodávka kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania v nižšie uvedenej špecifikácii: | Farebné multifunkčné zariadenie (kopirovací stroj) s funkciami: sieťová tlač, farebný sieťový skener, sken to E- mail,laserový fax, dokument server |
Technológia tlače | laserová |
ovládanie | dotykový display farebný |
Tlačiareň | |
Formát tlače | A4/SRA3 |
Optické rozlíšenie max. | 1200 x 1200 dpi |
Rýchlosť tlače | min. 28 strán A4 /min |
Automatická duplexná tlač | áno |
Gramáž papiera: | 52 - 300 g / m2, možnosť tlače na fólie |
Celková kapacita vstupných zásobníkov | min. 2300 listov |
Bočný zásobník | min. 100 listov |
pamäť celkom | 2GB |
Pevný disk | min. 250GB |
Sieťová tlač | áno |
Sieťový protokol | TCP/IP |
Vzdialená správa cez internet | áno |
Rozhranie | USB, sieťová karta Ethernet 10/100/1000 base TX USB host pre pripojenie čítačky bezkont. Kariet |
Emulácia | PCL, PostScript, PDF, XPS |
Podporované OS | Win7/XP,Win2003,2008 server |
Kopírka | |
Formát | A4/SRA3 |
Optické rozlíšenie max. | 600 x 600 dpi |
Rýchlosť kopírovania | min. 28 strán A4 /čb |
automatická duplexná tlač | áno |
ZOOM | 25-400 % |
predvoľba počtu kópii | 1-999 |
Skener | |
Formát | A4/A3 |
Optické rozlíšenie | min. 600dpi |
Rýchlosť skenovania | min. 60 strán A4 / čb aj farebne |
Automatické duplexné skenovanie | áno |
Formát naskenovaných dokumentov | TIFF,JPEG,PDF,SlimPDF,XPS, prehladávateľné PDF, Skenovanie jedným dotykom, viacstranové PDF |
Spôsob skenovania | do USB, do e-mailu, do súboru (SMB,FTP,lokaálne) |
Podpora LDAP | áno |
dovoz, inštalácia a zaškolenie | áno |
Súčasťou dodávky musí byť: | valec opc, developer, elektronický sorter, 1,3 GB RAM pre kopírovanie, Hard Disk - dôverná taĺač, zásobník papiera na 1100 listov, ručný podávač pre 100 listov, Autoduplex pre automatické obojstranné |
súčasťou dodávky musí byť: | kopírovanie a tlač dokumentov, Obojstranný podávač a obracač originálov ARDF pre 100 listov, Tlačový modul so sieťovou kartou Ethernet a USB 2.0, Skenovací modul pre farebné skenovanie, |
súčasťou dodávky musí byť: | Stolík-podstavec a čierny toner originál na 23000 strán |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, zaškolenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania |
2. Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy a uvedením značky , typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne splnenie predmetu zmluvy. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Nový doposiaľ nepoužitý tovar. |
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku. |
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruka výrobné čísla . Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom. |
7. dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média. |
8.Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu. |
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady. |
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely. |
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní. |
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie. |
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave. |
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod. |
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa. |
16.Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12. |
Ak opis predmetu zákazky vedie k jedinému výrobcovi objednávateľ umožňuje aj ekvivalentne iný tovar a to s minimálne rovnakými alebo vyššími technickými parametrami ako sú uvedené v predmete tejto zmluvy. |
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2018 11:00 — 20.06.2018 13:00
1,00 celý predmet zákazky
1 176,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.05.2018 09:32
06.06.2018 09:00
06.06.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2018 10:17 - Vstupná ponuka | 1 176,00 | € | Cena s DPH |
04.06.2018 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 164,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: