35581000
Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.
Areál Psychiatrickej nemocnice, Michalovce, 07101, SVK
35719664
VIRTUS s.r.o.
Lamačská cesta 111, Bratislava, 84103, SVK
Dodávka a inštalácia konvektomatu.
elektrický konvektomat, zariadenia pre kuchyne, zariadenia pre prípravu jedla
Tovar, Služba
1. Dodávka a inštalácia konvektomatu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektrický konvektomat pre tepelnú prípravu jedál KUPPERSBUCH, typ CEP 120 alebo ekvivalent |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Elektrický konvektomat s výrobou pary nástrekom ako aj bojlerom KUPPERSBUCH, typ CEP 102 alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Kapacita 1/1 GN | ks | 20 | ||
Kapacita 1/2 GN | ks | 40 | ||
Rozmery (ŠxVxH) | mm | 899x1852x831 | ||
Napájacie napätie | V | 400 | ||
Frekvencia napájacieho napätia | Hz | 50 | ||
Celkový príkon konvektomatu | kW | 36,0 | ||
Hmotnosť | kg | 300 | ||
Teplota pary (bojler) (nastrek) | ˚C | 30 | 120 | |
Nizkoteplotná para | ˚C | 30 | 99 | |
Regenerácia | ˚C | 30 | 180 | |
Kysnutie cesta | ˚C | 30 | 40 | |
Ohrev | ˚C | 30 | 250 | |
Zavážací vozík - ako súčasť konvektomatu 20xGN 1/1 65 mm | ks | 1 | ||
Počet režimov rýchlosti ventilátora | počet | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výroba pary, možnosť voľby obsluhou | hybridný systém (bojler aj nástrek) |
Operačný systém, dotykový farebný displej | Android, zariadenie musí obsahovať túto funkciu |
Plne automatický samočistiaci systém na tekutý prostriedok | zariadenie musí obsahovať túto funkciu |
Samonavíjacia integrovaná sprcha, viacbodová sonda teploty jedla | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Možnosť vytvárania a ukladania vlastných programov jedal | zariadenie musí obsahovať túto funkciu |
Počet predpripravených programov jedál | 170 |
Počet miest pre uloženie programov jedál po 15 krokokov | 500 |
Manuálne nastavenie varenia, automatické riadenie vlhkosti | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Clima Perfect-system kombinovaného varenia, automatické meranie vlhkosti, plynulo nastaviteľná regulácia vlhkosti v rozmedzí 1-100%, meranie aktuálnej vlhkosti vo varnom priestore so zohľadnnenim vlhkosti potravín zamedzujúce prevlhčeniu | zariadenie musí obsahovať túto funkciu |
Funkcia Delta-T a funkcia Cook Hold | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Automaticke ako aj manuálne schladenie priestoru | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Manuálny nástrek pary, autoreverz ventilátora | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Autocooking-automatické nastavenie varného procesu, LevelTimer-nastavenie časovača pre každý vsuv | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Komunikácia ovládania v slovenskom, resp. českom jazyku | zariadenie musí spĺňať túto podmienku |
Hodiny s aktuálnym časom, odložený štart, automatické vypnutie ventilátorov pri otvorení dverí | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
HACCP protokol (zabezpeč. PDF súbory), USB pripojenie (nahrávanie programov varenia, protokoly HACCP, aktualizácie softvéru | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Manuálny predhrev komory na 300 ˚C, chybové hlásenia | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Zaoblené rohy varného priestoru, odvetrané dvojté sklo na dverách, západky dverí pre 100˚ a 180˚ | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Bezpečnostný obmedzovač teploty, bezpečnostné dvojstupňové otváranie dverí | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Alarm pri nedostatku vody, automaticky systém na oplachovanie bojlera | zariadenie musí obsahovať tieto funkcie |
Názov |
Zariadenie musí byť dodané nové, nepoužívané , nerepasované |
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia s písomným potvrdením o zaškolení v rozsahu minimálne 1 hodina, najneskôr do 5 pracovných dní od dodania a inštalácie zariadenia |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku |
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis. |
Požadujeme do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného zariadenia. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a uvedenia do prevádzky |
Do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy špecifikovať prípojky, ktoré je treba mať pripravené pred samotnou inštaláciou konvektomatu |
Požaduje sa vystavenie a odovzdanie montážnych a revíznych správ ku konvektomatu k termínu jeho montáže. |
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky ,rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu zariadenia |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až e) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať: |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d), ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Minimálna záručná doba od dodania a spustenia do prevádzky | 24 mesiacov |
Areál Psychiatrickej nemocnice Stráňany, A. Hrehovčika 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
18.06.2018 08:00 — 29.06.2018 14:00
1,00 ks
17 550,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2018 09:43
04.06.2018 10:00
04.06.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.05.2018 11:43 - Vstupná ponuka | 17 540,00 | € | Cena bez DPH |
01.06.2018 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 525,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: