00311456
Obec Bzince pod Javorinou
Bzince pod Javorinou 348, Bzince pod Javorinou, 91611, SVK
43823734
HOLLSTAV, s. r. o.
Horná Skotňa 2945 , Kysucké Nové Mesto , 02404, SVK
Rekonštrukcia Požiarnej zbrojnice DHZ
Rekonštrukcia, požiarna zbrojnica
Stavebná práca
1. Rekonštrukcia, modernizácia
|
|
---|---|
Funkcia |
Stavebné práce a dodávky |
Stavebné úpravy - ohlásenie stavebných úprav |
Rekonštrukcia, modernizácia |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výkaz výmer | uvedený v prílohe |
Projektová dokumentácia v pôvodných a navrhnutých pohľadoch a pôdorysoch | zobrazené v prílohách |
Názov |
1. Predmet zmluvy: 1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických podmienok a parametrov uvedených v podmienkach EKS a v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho prílohách |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu, kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1.3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a jeho subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou |
2.Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: 2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy 2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky 2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností. 2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k protokolárnemu odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
2.7. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na prevzatie staveniska. Súčasne s prevzatím staveniska dodávateľ zavedie stavebný denník, ktorý bude počas celej výstavby riadne viesť v súlade s príslušnými predpismi.2.8. Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.9. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. 2.10. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom. 2.11. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku. |
2.12. Dodávateľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11 na odsúhlasenie. 2.13. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.14. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.13. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa.2.15. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 30 digitálnych fotografií na CD/ DVD)2.16. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diel |
2.17. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a staveb. výrobkov, projekt skutočného vyhotovenia Diela, rozhodnutí potrebných ku kolaudácií diela, revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie. |
2.18. . Dodávateľ môže zadať realizáciu podielu zákazky prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je dodávateľ povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť Plnenia podľa Zmluvy a bez udelenia súhlasu Objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti Plnenia v u zmysle bodu 6.1.8 OPET. V prípade jeho zmeny alebo doplnenia je povinný túto zmenu nahlásiť 5 pracovných dní pred nástupom takéhoto subjektu na plnenie zmluvy a nástup umožniť až po schválení zmeny Objednávateľom. |
2.19. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly súvisiaceho s vykonaním Diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy. |
3. Čas plnenia zmluvy: 3.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do 31.08.2018. |
4. Cena 4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: - materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady - príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, - náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, - zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov - mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady - náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela- zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) - zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela - náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
akékoľvek ďalšie náklady ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela, - vypracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby |
4.2.Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnený Dodávateľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do troch (3) kalendár. dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte EXCEL v tlač. a el. verzii. - Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP. |
4.3. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Dodávateľ a nevzniká mu nárok: 4.3.1. na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy 4.3.2. na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela, pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak. |
4.4.Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písomného. dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust.zákona o VO, OPET-u .4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenia Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané . 4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku. |
5. Platobné podmienky: 5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. 5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúre, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác. |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať 90 % Ceny Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého diela, ukončení preberacieho konania Diela a vydania právoplatného kolaudačného rozhodnutia na Dielo. 5.4. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce. |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“). 5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy. |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované. 5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia. |
5.9 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela. 5.10. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela. 5.11. Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela 6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to štyridsaťosem (48) mesiacov. 6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do štyridsaťosem (48) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami. |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu. Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb ( najmä kontaktné meno a email). |
7. Sankcie 7.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ust. bodov 2.7., 2.8., 4.2. na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia: 7.1.1. zmluvnej pokuty vo výške 5 000 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa alebo 7.1.2. využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od tejto Zmluvy. |
8. Ďalšie požiadavky 8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
8.2. Ak dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických a cenových parametroch alebo výbave - ekvivalentný výrobok vrátane popisu parametrov, ktorý spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu na ktorý je požadovaný výrobok určený. Zámenu materiálov a výrobkov musia potvrdiť objednávateľom. |
8.2.1. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že pri realizácii diela nepoužije materiál, o ktorom je v dobe jeho zabudovania známe, že je škodlivý resp. je po záručnej dobe, alebo vykazuje iné vady a nedostatky. Zámenu materiálov a výrobkov musia potvrdiť objednávateľom |
8.2.2. Objednávateľ je oprávnený i v priebehu realizácie požadovať zámeny materiálu a zhotoviteľ je viazaný na tieto zmeny pristúpiť. Požiadavky na zámenu materiálu odsúhlasené spracovateľom PD musia byť vykonané písomnou formou. Zhotoviteľ má právo na prípadnú úhradu preukázateľných nákladov, pokiaľ k zámene dôjde až počas zabudovávania materiálov, príp. 1 mesiac pred ich zabudovaním (záväzná objednávacia doba). Všetky skutočnosti musia odsúhlasiť osoby zodpovedné – objednávateľ. |
8.3 Dodávateľ najneskôr do siedmych (7) kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi doklad o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom, uzavretú minimálne do výšky hodnoty Diela - Dodávateľ predloží Objednávateľovi - kópiu poistnej zmluvy, kópiu uhradenia poistného - Dodávateľ sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela. |
8.4.Ak Dodávateľ nepredloží doklad o predmetnom poistení v stanovenej lehote/alebo ho nepredloží vôbec/alebo sa zistí v priebehu realizácie Diela, že poistenie bolo ukončené,, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpenia od zmluvy. 8.5.Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. 8.6. Dodávateľ berie na vedomie, že Dielo bude financovane z prostriedkov objednávateľa v zmysle schváleného rozpočtu objednávateľa. |
9. Iné: 9.1 V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
9.2 Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy, objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť podľa čl. XVIII.OPET, VZP. 9.3 Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH. |
9.3.1 Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH t. z. bez DPH, prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
10.Dielo bude zhotovené podľa projektovej dokumentácie, ktoré tvorí Prílohu Špecifikácie (projektová dokumentácia) |
11. Všetky vzorky-druhy povrch. úprav, farebnosť a prevedenie je potrebné odsúhlasiť s objednávateľom, príp. projektantom stavby. |
12. Všetky vzorky dodávok, materiálov a doplnkov, farebnosť a prevedenie je potrebné odsúhlasiť s objednávateľom, prípadne aj projektantom stavby. |
13. Dodávateľská firma, ktorá bude realizovať výstavbu musí investorovi predložiť spracovaný technologický postup prác, ktorý musí byť v súlade s bezpečnostnými a vnútropodnikovými smernicami, predpismi a nariadeniami. Realizáciu stavby je potrebné koordinovať s prevádzkou objednávateľa. |
14. Zamestnanci dodávateľskej firmy budú z hľadiska bezpečnosti práce pravidelne školení svojim zamestnávateľom. |
15. Pri búracích a stavebných prácach dbať na bezpečnosť pri práci a pri nepredvídaných skutočnostiach , neriešených v projekte informovať projektanta o zmenách. |
16. Dodržiavať nariadenie vlády SR 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a 396/2006 Z.z o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko . |
17. Realizácia zákazky nesmie mať vplyv na okolie a ani na životné prostredie v okolí škôlky a školy, ani rušivé vplyvy z hľadiska zaťaženia hlukom. |
18. Počas realizácie stavby je potrebné dodržiavať ustanovenia zákona 718/2012 Z.z na zaistenie bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci a bezpečnosti technických zariadení. |
19. Ďalej je potrebné dodržiavať ustanovenia Vyhlášky SÚBP a SBÚ č 374/90 Zb. a zákona 124/2006 o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov . |
20. Dodávateľ musí predložiť potrebné oprávnenia k vykonávaniu predmetu zákazky a prác s tým spojených prác. |
21. Práce musia byť realizované v súlade s platnou legislatívou. |
22. Na rozvody v samotných priestoroch stvaby budú použité vedenia vedené v zmysle STN EN 806-2 v podlahe, pripojovacie potrubia v konštrukcii stien. 22.1. Skúška realizovaného vodovodu sa vykoná v zmysle STN EN 73 6660. O priebehu skúšky sa vyhotoví písomný záznam. 22.2. Rozvod vody v objekte sa bude realizovať v zmysle STN 73 6660, STN EN 806-2 a v zmysle technologicko-montážnych predpisov výrobcov použitých materiálov. |
23. Vnútorná kanalizácia v objekte sa bude realizovať v zmysle STN 73 6760, STN 12 056 a v zmysle technologickomontážnych predpisov výrobcov použitých materiálov. 23.1. Kanalizácia - pred realizáciou prác je nutné preveriť polohu jestvujúceho zvodu v zdvojenej stene a ležatého potrubia vedeného v základoch. |
24. Vybudovanie obvodov elektroinštalácií a rekonštrukcie: signalizačné zariadenie s výstupnou odbornou prehliadkou elektrického zariadenia. 24.1. Ochrana pred úrazom elektrickým prúdom je samočinným odpojením napájania v zmysle normy STN 33 2000 4-41. 24.2. Elektroinštalačné zariadenia a elektroinštalačný materiál musia byť posudzované v zmysle zákona č.436/2001 – O technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov . |
24. Vybudovanie obvodov elektroinštalácií a rekonštrukcie: signalizačné zariadenie s výstupnou odbornou prehliadkou elektrického zariadenia. 24.1. Ochrana pred úrazom elektrickým prúdom je samočinným odpojením napájania v zmysle normy STN 33 2000 4-41. 24.2. Elektroinštalačné zariadenia a elektroinštalačný materiál musia byť posudzované v zmysle zákona č.436/2001 – O technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov . |
24.6. Pri práci na elektrických zariadeniach a pri elektroinštaláciách z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci je nutné dodržiavať ustanovenia STN 34 3100/2001 - Pre každú elektroinštaláciu sa musí určiť osoba zodpovedná za jej montáž a prevádzku na kvalifikačnej úrovni podľa vyhlášky SÚBP č.508/2009 Z.z - Montáž a údržbu elektrických zariadení môžu vykonávať len osoby odborne spôsobilé v elektrotechnike v zmysle vyhlášky č.508/2009, §21 – elektrotechnik |
- Riadenie činnosti elektroinštalačných prác môžu len osoby odborne spôsobilé v elektrotechnike v zmysle vyhlášky č.508/2009, §23 – elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky. - Podľa STN 34 3100:2001 čl. 5 – zaisťovať bezpečnosť pri práci, ide o bezpečnostné oznamy, ochranné a pracovné pomôcky, technické a organizačné opatrenia na zaistenie bezpečnosti pri práci. |
- Podľa STN 34 3100:2001 čl.6 – obsluhovať nainštalované elektrické zariadenia. - Podľa STN 34 3100:2001 čl. 7 – vykonávať práce na elektrických inštaláciách, čl. 7.1 – spoločné ustanovenia - čl.7.2 – práca na elektrických inštaláciách mn, čl.7.3 – práca na elektrických inštaláciách nn - čl. 7.5 – práca na elektrických inštaláciách vykonávaná cudzími (vyslanými) pracovníkmi. zaisťovať bezpečnosť pri práci, bezpečnostné oznamy, ochranné a pracovné pomôcky, technické a organizačné opatrenia na zaistenie bezpečnosti pri práci. |
- Podľa STN 34 3100:2100 čl. 8 – zabezpečovať protipožiarne opatrenia a hasenie požiarov na elektrických inštaláciách. |
24.7. Elektrické zariadenia sa môžu používať iba za prevádzkových a pracovných podmienok pre ktoré boli konštruované a vyrobené, musia byť mechanicky pevné, spoľahlivo upevnené a nesmú nepriaznivo ovplyvňovať iné zariadenia, musia byť dostatočne dimenzované. 24.8. Uloženie káblov v zemi je nutné vykonať v zmysle normy STN 33 2000-5-52. Pri súbehu káblov s ostatnými inžinierskymi sieťami je nutné dodržať vzdialenosti v súlade s normou STN 73 60 05. |
24.7. Elektrické zariadenia sa môžu používať iba za prevádzkových a pracovných podmienok pre ktoré boli konštruované a vyrobené, musia byť mechanicky pevné, spoľahlivo upevnené a nesmú nepriaznivo ovplyvňovať iné zariadenia, musia byť dostatočne dimenzované. 24.8. Uloženie káblov v zemi je nutné vykonať v zmysle normy STN 33 2000-5-52. Pri súbehu káblov s ostatnými inžinierskymi sieťami je nutné dodržať vzdialenosti v súlade s normou STN 73 60 05. |
26. Zároveň sú úpravy navrhnuté v súlade s vyhláškou Ministerstva životného prostredia 532/2002, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a o všeobecných technických požiadavkách na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. |
27. Zásady zaistenia ochrany stavby pred požiarmi: Súčasťou projektovej dokumentácie je môže byť projekt požiarnej ochrany. 27.1. K odovzdaní stavby je potrebné predložiť doklady o preukázaní zhody požiarnotechnických vlastností zabudovaných stavebných výrobkov. |
28. Vykonávanie všetkých stavebných prác vyžaduje dodržiavanie platných technických noriem, technologickej disciplíny a technologických postupov. |
29. Počas výstavby bude vykonávaný autorský a stavebný dozor, prípadné zmeny musia byť konzultované a odsúhlasené projektantom. |
30. Požiadavky na ostatné profesie: a) Stavebná časť – do stavebných dodávok je nutné zahrnúť prierazy stien, stropných a strešných konštrukcií, taktiež drážky v stenách pre vedenie potrubí. Stavebné vysprávky. |
31. Dodávateľ zodpovedá za poriadok a čistotu na stavenisku a v jeho bezprostrednom okolí a za jeho upratovanie. Za porušenie tejto povinnosti je pokuta vo výške 200 EUR za každý deň porušenia povinnosti udržiavania poriadku. 33. Prípadné škody preukázateľne zapríčinené dodávateľom a jeho subdodávateľmi v priebehu realizácie diela uhradí dodávateľ. |
32. Prípadné škody preukázateľne zapríčinené dodávateľom a jeho subdodávateľmi v priebehu realizácie diela uhradí dodávateľ. 32.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že akúkoľvek ním spôsobenú, alebo zapríčinenú škodu pri realizácii diela odstráni tak, že zaplatí náhradu škody v plnej výške. |
33. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. 33.1. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať na vlastné náklady zneškodňovanie a likvidáciu odpadov vznikajúcich pri realizácii predmetu tejto zmluvy alebo inak na účely realizácie tejto zmluvy. Zhotoviteľ musí dodržať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä predpisy upravujúce nakladanie s odpadmi. |
34. Pri búracích a stavebných prácach dbať na bezpečnosť pri práci a pri nepredvídaných skutočnostiach , neriešených v projekte informovať projektanta o zmenách. |
Cena diela obsahuje: Všetky práce, služby, materiály a tovary súvisiace s realizáciou diela; Cena diela obsahuje: Odvoz a uskladnenie stavebného a iného odpadu vzniknutého počas realizácie diela; Cena diela obsahuje: Vyčistenie priestorov (interiér a exteriér) dotknutých realizáciou diela; Cena diela obsahuje: Výkon stavebného dozora v zmysle § 46b zákona 50/1976 Zb.; Cena diela obsahuje: Rezervu na nepredvídané náklady vo výške 5% z ceny diela. |
Ďalšie: Splatnosť faktúry: fakturácia po odovzdaní diela Zmluva o dielo: Zmluvu o dielo predloží úspešný uchádzač Záručné podmienky: v zmysle platnej legislatívy a podľa podmienok dodávateľa, záručný a pozáručný servis. |
Ďalšie podmienky k špecifikácii:- Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo zazmluvniť rozsah zákazky len do výšky pridelených plánovaných finančných prostriedkov.- Vyhlasovateľ si vyhradzuje zrušiť výsledok verejného obstarávania v prípade nepridelenia finančných prostriedkov. |
Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uvádzajte cenu v EUR bez DPH za celý predmet zákazky. |
Prílohy - Projektová dokumentácia - Výkaz výmer |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Ďalšie technické špecifikácie a podmienky sú uvedené v prílohe | uvedené v prílohe |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bzince pod Javorinou č. 68, Bzince pod Javorinou, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
31.08.2018 12:00
1,00 ks
29 941,39
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2018 16:11
04.06.2018 10:00
04.06.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2018 06:14 - Vstupná ponuka | 29 640,00 | € | Cena s DPH |
01.06.2018 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 600,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: