37886479
Národný ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n. o. Dolný Smokovec
Dolný Smokovec 70, Vysoké Tatry, 05981, SVK
46841075
GASTROBAL s.r.o.
Nová 519/1, Gerlachov, 05942, SVK
Toaletný papier, papierové utierky do zásobníkov, zásobníky na toaletný papier a utierky
toaletný papier, papierové utierky, zásobník na papierové utierky, zásobník na toaletný papier
Tovar, Služba
1. Toaletný papier, papierové utierky do zásobníkov, obrúsky, zásobníky na papierové utierky v rolke a iné papierové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodávka a montáž zásobníkov na papierové utierky a toaletný papier, papierových výrobkov (toaletného papiera a jednorazových papierových utierok) vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, servisu a opráv zásobníkov počas doby trvania zmluvy. |
2. Dodávka papierových výrobkov a zásobníkov nových, nepoužívaných, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa. |
3. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility so systémami používanými u objednávateľa, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa. |
4 . V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná objednávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papier toaletný rolka, do nástenného držiaka | kotúč | 3000 | ||
Toaletný papier 2-vrstvový s ražbou | kotúč | 5000 | ||
Papierové utierky na ruky v kotúči do nástenného držiaka, 1-vrstvové Maxi | rolka | 5000 | ||
Obrúsky papierové GASTRO 1-vrstvové biele do nástenného držiaka | balenie | 9 | ||
Zásobníky na toaletný papier v rolke | ks | 70 | ||
Zásobníky na papierové utierky v rolke | ks | 180 | ||
Nástenný zásobník na GASTRO obrúsky | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 - papier toaletný, rolka do nástenného držiaka, 2 vrstvový, biela celulóza, kompatibilita s nástenným držiakom (položka č.5), priemer min. 19 cm, dĺžka (počet metrov) min. 170m, rozmer útržkov- min. 12,5x9,5 cm, váha kotúča min. 550 g, minimálne stredná trieda kvality. | napr. Jumbo |
Položka č. 2 -toaletný papier 2-vrstvový, dĺžka kotúča min. 66 m (+-5%), plošná gramáž 34 g/m2 +/- 2 %, priemer papierovej dutinky 4 cm, šírka kotúča min. 9,3 cm, kvalita materiálu: materiál celulóza + recyklát, farba biela min. 65 % belosť. | |
Položka č. 3- Papierové utierky na ruky do nástenného držiaka (kompatibilita s nástenným držiakom - položka č.6) -rolka so stredovým odvíjaním, 1 vrstvová, biela, dĺžka min. 250 m, útržky s min. s rozmerom 20x35 cm, priemer rolky min. 18 cm, materiál 100 % celulóza pevná za mokra, plošná gramáž 36 g/m2 +/- 2 %, farba biela min. 85 % belosť, hmotnosť rolky min. 1300 g, počet roliek v balíku: 6 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (roliek) v balení. | Papierové utierky musia byť kompatibilné so zásobníkom - položkou č. 6 |
Položka č. 4 -papierové servítky GASTRO, do vysokokapacitného zásobníka pri samoobslužnej jedálni (kompatibilita s nástenným držiakom položka č.7), 1 bal. min. 9000 ks. | Gastro servítky musia byť kompatibilné so zásobníkom - položkou č. 7 |
Položka č. 5 - zásobníky na toaletný papier v rolke, kompatibilné s položkou č. 1. Vyrobené z odolného plastu ABS. Vhodné do zdravotníckeho prostredia - odolný voči agresívnej dezinfekcii, veľká kapacita, šetriaci systém, útržky po jednom kuse, uzamykateľné, na pevné pripevnenie na stenu, montáž pomocou skrutiek a hmoždiniek (súčasť dodávky). | Zásobník musí byť kompatibilný s položkou č. 1. |
Položka č. 6 - zásobníky na papierové utierky v rolke, kompatibilné s utierkami - položkou č. 3. Vyrobené z odolného ABS plastu. Vhodné do zdravotníckeho prostredia - odolný voči agresívnej dezinfekcii, veľká kapacita, šetriaci systém, útržky po jednom kuse, uzamykateľné, na pevné pripevnenie na stenu, montáž pomocou skrutiek a hmoždiniek (súčasť dodávky). | Zásobník musí byť kompatibilný s položkou č. 3. |
Položka č. 7 - vysokokapacitný zásobník na GASTRO obrúsky, stojanový dizajn, kompatibilný s GASTRO obrúskami - položkou č. 4. Vyrobený z odolného ABS plastu. Vhodné do zdravotníckeho prostredia - odolný voči agresívnej dezinfekcii, veľká kapacita, šetriaci systém, vydáva servítky po jednom kuse, uzamykateľný, na pevné pripevnenie na stenu, montáž pomocou skrutiek a hmoždiniek (súčasť dodávky). | Zásobník musí byť kompatibilný s položkou č. 4. |
Názov |
Vrátane dopravy a montáže na miesto plnenia. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu dane z pridanej hodnoty. |
Verejný obstarávateľ požaduje akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb verejného obstarávateľa, na základe priebežnej čiastkovej objednávky zadanej e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max. do 7 dní. |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvá ak nastane nepredpokladaná situácia. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, respektíve právnych zmien bez nároku uchádzača o ušlý zisk. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním a montážou predmetu zákazky, a to najmä: dopravné náklady, náklady spojené s manipuláciou, balením, nakladaním, vykladaním, dodaním, montážou, kontrolou, a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Zásielka/y musia byť doručené počas pracovných dní do 14,00 hod na miesto plnenia. Montáž zásobníkov prebehne na základe dohody s kompetentným zamestnancom podľa prevádzkových možností objednávateľa. |
Jednotlivé balenia musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 24 mesiacov od dodania. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia svojho záväzku. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemá právo akýmkoľvek spôsobom nakladať s pohľadávkou voči odberateľovi, vzniknutou z právneho vzťahu z tejto zmluvy, najmä túto postúpiť na tretiu osobu, alebo ju jednostranne započítavať. Akékoľvek postúpenie pohľadávky na tretiu osobu sa považuje za neplatné. |
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite. |
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto kúpnej zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od kúpnej zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
08.06.2018 08:00 — 01.07.2021 15:00
1,00 sub.
20 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2018 13:36
01.06.2018 14:00
01.06.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2018 14:41 - Vstupná ponuka | 20 600,00 | € | Cena bez DPH |
01.06.2018 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: