30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Archívne oceľové policové regály
regály, archív, oceľové, pozinkované, skrutkové
Tovar, Služba
1. Archívne oceľové policové regály
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je dodanie zostáv archívnych oceľových pozinkovaných policových bezskrutkových - zásuvných regálov, ich doprava a vykládka do určených priestorov objednávateľom v mieste plnenia. |
Súčasťou predmetu zákazky/zmluvy je odborná montáž objednávateľom (pokiaľ sa vyžaduje) určených zostáv archívnych regálov, ich umiestnenie v určených priestoroch objednávateľa, označenie zostáv údajmi o nosnosti, odvoz a likvidácia obalov dodaného tovaru (na miestach plnenia s dodávkou a montážou). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet miest plnenia | ks | 8 | ||
Dĺžka záruky | mesiac | 84 | ||
Počet všetkých stĺpcov, t.j. základný + prídavný + koncový prídavný (zostavy A - I) | ks | 151 | ||
Počet základných stĺpcov (zostavy A - I) | ks | 96 | ||
Počet prídavných stĺpcov (zostavy A - I) | ks | 34 | ||
Počet koncových prídavných stĺpcov (zostavy A - I) | ks | 21 | ||
z toho: | * | * | ||
1.1. ZOSTAVA A - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 300 mm; 6 políc - DODÁVKA A MONTÁŽ: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 2 | ||
Miesta plnenia: Dolný Kubín (DK), Tvrdošín (TS) | * | * | ||
veľkosť zostáv A - počet všetkých stĺpcov (6+9) = 15; z toho: 6 ks DK + 9 ks TS | ks | 15 | ||
- počet základných stĺpcov (2+3) = 5; z toho: 2 ks DK + 3 ks TS | ks | 5 | ||
- počet prídavných stĺpcov (2+3 )= 5; z toho: 2 ks DK + 3 ks TS | ks | 5 | ||
- počet koncových prídavných stĺpcov (2+3) = 5; z toho: 2 ks DK + 3 ks TS | ks | 5 | ||
1.2. ZOSTAVA B - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 300 mm; 7 políc - DODÁVKA A MONTÁŽ: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Miesto plnenia: Považská Bystrica (PB) | * | * | ||
veľkosť zostavy B - počet všetkých stĺpcov | ks | 10 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 5 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 3 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 2 | ||
1.3. ZOSTAVA C - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 300 mm; 6 políc - DODÁVKA bez montáže: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 4 | ||
Miesta plnenia: Nové Zámky (NZ), Trenčín (TN), Prievidza (PD), Spišská Nová Ves (SNV) | * | * | ||
veľkosť zostáv C - počet všetkých stĺpcov (28+40+2+30) = 100; z toho: 28 ks NZ + 40 ks TN + 2 ks PD + 30 ks SNV | ks | 100 | ||
počet základných stĺpcov (7+40+2+30) = 79; z toho: 7 ks NZ + 40 ks TN + 2 ks PD + 30 ks SNV | ks | 79 | ||
počet prídavných stĺpcov (14+0+0+0) = 14; z toho: 14 ks NZ + 0 ks TN + 0 ks PD + 0 ks SNV | ks | 14 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov (7+0+0+0) = 7; z toho: 7 ks NZ + 0 ks TN + 0 ks PD + 0 ks SNV | ks | 7 | ||
2.1. ZOSTAVA D - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 600 mm; 6 políc - DODÁVKA A MONTÁŽ: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Miesto plnenia: Dolný Kubín (DK) | * | * | ||
veľkosť zostavy D - počet všetkých stĺpcov | ks | 3 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 1 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 1 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 1 | ||
2.2. ZOSTAVA E - rozmer stĺpca: v 2000 x š 1000 x h 600 mm; 6 políc - DODÁVKA bez montáže: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Miesto plnenia: Nové Zámky (NZ) | * | * | ||
veľkosť zostavy E - počet všetkých stĺpcov | ks | 12 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 3 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 6 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 3 | ||
3. ZOSTAVA F - rozmer stĺpca: v 2500 x š 1000 x h 300 mm; 7 políc -DODÁVKA A MONTÁŽ: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Miesto plnenia: Komárno (KN) | * | * | ||
veľkosť zostavy F - počet všetkých stĺpcov | ks | 4 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 2 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 2 | ||
4. ZOSTAVA G - rozmer stĺpca: v 2500 x š 1200 x h 300 mm; 7 políc - DODÁVKA A MONTÁŽ: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Miesto plnenia: Komárno (KN) | * | * | ||
veľkosť zostavy G - počet všetkých stĺpcov | ks | 4 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 0 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 4 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
5. ZOSTAVA H - rozmer stĺpca: v 2500 x š 1000 x h 600 mm; 7 políc - DODÁVKA A MONTÁŽ: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Miesto plnenia: Komárno (KN) | * | * | ||
veľkosť zostavy H - počet všetkých stĺpcov | ks | 2 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 1 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 1 | ||
6. ZOSTAVA I - rozmer stĺpca: v 2500 x š 1200 x h 600 mm; 7 políc - DODÁVKA A MONTÁŽ: | * | * | ||
počet miest plnenia | ks | 1 | ||
Miesto plnenia: Komárno (KN) | * | * | ||
veľkosť zostavy I - počet všetkých stĺpcov | ks | 1 | ||
počet základných stĺpcov | ks | 0 | ||
počet prídavných stĺpcov | ks | 1 | ||
počet koncových prídavných stĺpcov | ks | 0 | ||
* | * | * | ||
Počet miest plnenia DODÁVKA A MONTÁŽ spolu | ks | 4 | ||
Počet miest plnenia DODÁVKA bez montáže spolu | ks | 4 | ||
Počet všetkých stĺpcov zostáv A, B, D, F, G, H, I (základný 14 ks + prídavný 14 ks + koncový prídavný 11 ks) - DODÁVKA A MONTÁŽ | ks | 39 | ||
Počet všetkých stĺpcov Zostáv C a E (základný 82 ks + prídavný 20 ks + koncový prídavný 10 ks) - DODÁVKA bez montáže | ks | 112 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zostava obsahuje | základný stĺpec a/alebo príslušný počet prídavných stĺpcov (podľa požadovanej veľkosti zostavy) |
Základný stĺpec obsahuje: | 4 stojky, 6 alebo 7 políc (podľa typu zostavy), opláštenie začiatočného a koncového bočného stĺpca, policu proti prachu. |
Základný stĺpec ďalej obsahuje: | všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií (pätky, prípadne samo rezné skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, príp. štítky označujúce nosnosť jednotlivých políc. |
Prídavný stĺpec obsahuje: | 2 stojky, 6 alebo 7 políc (podľa typu zostavy), opláštenie koncového bočného stĺpca, policu proti prachu. zadnú príp. bočnú krížnu výstuhu (zavetrovací kríž). |
Prídavný stĺpec ďalej obsahuje: | všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií (pätky, prípadne samo rezné skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, príp. štítky označujúce nosnosť jednotlivých políc). |
Prídavný stĺpec musí zabezpečovať: | stabilitu, pevnosť, nosnosť jednotlivých políc; stabilitu, pevnosť a samonosnosť konštrukcie archívneho regálu s použitím zavetrovacích prvkov pre stabilizáciu, ktoré nebudú brániť v manipulácii |
* | so spismi z oboch strán. |
Koncový prídavný stĺpec obsahuje: | 2 stojky, 6 alebo 7 políc (podľa typu zostavy), opláštenie koncového bočného stĺpca, policu proti prachu. |
Koncový prídavný stĺpec ďalej obsahuje: | všetky konštrukčné prvky regálových konštrukcií (pätky, prípadne samo rezné skrutky, rohovníkové vymedzenia, tabuľku nosnosti stĺpca, prípadne štítky označujúce nosnosť jednotlivých políc). |
* | Pre zabezpečenie konštrukčnej stability a pevnosti archívneho regálu je prípadne potrebné použitie bočnej, krížnej výstuhy (zavetrovací kríž). |
Základný, prídavný aj koncový stĺpec s hĺbkou police 600 mm obsahuje aj stredný pozdĺžny predel (po šírke) | pozdĺžny predeľovací plech s minimálnou výškou 50 mm |
Dvojdielna zostava archívnych regálov je zložená z: | 1 základného stĺpca vrátane začiatočného a koncového bočného opláštenia + 1 prídavného stĺpca vrátane bočného opláštenia umiestneného na konci zostavy. |
dvojdielna zostava archívnych regálov | ide o zostavy B (miesto dodania PB; veľkosť dvojdielnej zostavy PB: spolu 2 diely, z toho základný diel 1 ks, prídavný diel 1 ks) F (miesto dodania KN) a H (miesto dodania KN). |
Trojdielna zostava archívnych regálov je zložená z: | 1 základného stĺpca vrátane začiatočného a koncového bočného opláštenia +1 prídavného stĺpca vrátane bočného opláštenia na konci stĺpca +1 koncového prídavného stĺpca vrátane bočného opláštenia |
* | na konci zostavy |
trojdielna zostava archívnych regálov | ide o zostavy A (miesto dodania DK a TS), B (miesto dodania PB; veľkosť 3-dielnej zostavy PB: spolu 6 dielov, z toho základný diel 2 ks, prídavný diel 2 ks a koncový diel 2 ks) a D (miesto dodania DK) |
Viac dielna zostava archívnych regálov je zložená z: | 1 základného stĺpca vrátane opláštenia začiatočného bočného stĺpca + x ks prídavných stĺpcov + 1 koncového stĺpca vrátane bočného opláštenia umiestneného na konci zostavy. |
viac dielna zostava archívnych regálov | ide o zostavy C a E (miesto dodania NZ). |
Požiadavky pre všetky typy zostáv: | jednotlivé police po bokoch musia byť oddelené pozinkovaným plechom s minimálnou výškou 50 mm s umiestnením v strede medzi dvomi policami (proti bočného prepadávaniu spisov. |
* | Ak je regálový systém zložený z políc s hĺbkou 600 mm, v strede police (po celej šírke) je potrebné umiestniť pozdĺžny predeľovací pozinkovaný plech s min. výškou 50 mm. |
Nosnosť jednej police | min. 120 kg |
Zvislá vzdialenosť medzi policami | min. 270 mm v závislosti od počtu políc |
Povrchová úprava všetkých regálových komponentov | ukončená pozinkovaním |
Konštrukčné prvky regálových konštrukcií | z certifikovaných materiálov podľa normy STN EN 15635:06/2009 – Statické oceľové skladovacie systémy. Používanie a údržba skladovacieho zariadenia |
Montáž archívnych policových regálov | podľa platných technických manuálov; na zvislej osi musia byť regály označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov |
Odvoz a likvidácia obalov z dodaného predmetu zákazky | na miestach plnenia s dodávkou a montážou |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava, vykládka na určené miesto v objekte objednávateľa, montáž (pokiaľ sa vyžaduje podľa typu zostáv), cena za odvoz a likvidácia odpadu, tabuľky nosnosti stĺpca resp. štítky označujúce nosnosť políc, označenie regálov záťažovými štítkami, záruka v dĺžke 84 mesiacov, ...) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené |
osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
2. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia (8 miest plnenia, ktoré sú už uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu) s kontaktnými osobami v miestach plnenia a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy . |
3. Dodávateľ začne poskytovať plnenie v súlade touto zmluvou na základe objednávky/objednávok v ktorej/ktorých bude/budú uvedené jednotlivé typy zostáv, predmet plnenia - bez montáže/s montážou, veľkosť zostáv, počty jednotlivých stĺpov, požadované miesto/a plnenia. |
4. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 40 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska. |
5. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu plnenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru (za plnenie, ktorého predmetom bola dodávka bez montáže) a kópie preberacích protokolov potvrdené poverenými pracovníkom objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia (za plnenie, ktorého predmetom bola dodávka s montážou). |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávať tovar zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, |
ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
18.06.2018 08:00 — 30.07.2018 14:00
1,00 cena celkom
19 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2018 13:24
01.06.2018 09:00
01.06.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.05.2018 14:47 - Vstupná ponuka | 19 200,00 | € | Cena s DPH |
01.06.2018 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 192,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: