00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
35787228
SATUR TRANSPORT a.s.
Studená 7, Bratislava, 82104, SVK
Nepravidelná preprava autobusom
nepravidelná preprava osôb, autobus
Služba
1. Nepravidelná preprava autobusom
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava zamestnancov verejného obstarávateľa, zahraničných hostí a delegácií autobusom. Cena prepravy bude zahŕňať všetky náklady spojené s poskytnutím služby. Preprava bude členená na kategórie 1.1, 1.2, 1.3, 2.1 a 2.2. |
Kategória 1.1: Preprava v rámci Slovenskej republiky, cena bude účtovaná za 1 km prepravy osôb vrátane batožiny, naloženia, vyloženia, súčasťou sú všetky poplatky (diaľničné, poplatky za užívanie ciest, ubytovania vodiča a iné), kategória do 28 prepravovaných osôb. |
Kategória 1.2: Preprava v rámci Slovenskej republiky, cena bude účtovaná za 1 km prepravy osôb vrátane batožiny, naloženia, vyloženia, súčasťou sú všetky poplatky (diaľničné, poplatky za užívanie ciest, ubytovania vodiča a iné), kategória od 29 do 50 prepravovaných osôb. |
Kategória 1.3: Preprava v rámci okolitých štátov, t. j. Rakúsko, Maďarsko, Česko a Poľsko, cena bude účtovaná za 1 km prepravy osôb vrátane batožiny, naloženia, vyloženia, súčasťou sú všetky poplatky (diaľničné, poplatky za užívanie ciest, ubytovania vodiča a iné), kategória od 1 do 50 prepravovaných osôb. |
Kategória 2.1: Stojné - čakanie v rámci kategórií 1.1 a 1.2 na prepravované osoby, za každú začatú 1 hodinu čakania bez ohľadu na miesto čakania, vrátane súvisiacich poplatkov. |
Kategória 2.2: Stojné - čakanie v rámci kategórií 1.3 na prepravované osoby, za každú začatú 1 hodinu čakania bez ohľadu na miesto čakania, vrátane súvisiacich poplatkov. |
Rámcová dohoda bude platná 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Preprava v kategórii 1.1 | 1 km prepravy | 3 000 | ||
Preprava v kategórii 1.2 | 1 km prepravy | 6 000 | ||
Preprava v kategórii 1.3 | 1 km prepravy | 1 000 | ||
Stojné podľa kategórie 2.1 | 1 hodina | 110 | ||
Stojné podľa kategórie 2.2 | 1 hodina | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stojné - čakanie | V cene stojného sú zahrnuté: čas čakania, poplatky za státie - parkovné, náhrada za stratu času a všetky ostatné výdavky vzniknuté pri poskytovaní služby bez ohľadu na dĺžku čakania. |
Čas poskytovania služieb | Všetky druhy prepravy budú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni počas obdobia platnosti zmluvy. |
Požiadavky na vozidlá | Všetky vozidlá musia spĺňať požiadavky stanovené platným zákonom o cestnej premávke a príslušnými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky. |
Požiadavky na vozidlá | Vozidlá nemôžu byť staršie ako 8 rokov od prvého uvedenia do prevádzky; všetky vozidlá musia mať platné osvedčenie o technickej a emisnej kontrole. |
Výbava vozidiel | Všetky vozidlá používané pri poskytovaní služieb musia spĺňať nasledovné požiadavky: bez viditeľného poškodenia exteriéru a interiéru, čistý interiér aj exteriér vozidla, |
Výbava vozidiel - pokračovanie predchádzajúceho riadku | výborný technický stav vozidla, klimatizácia, kúrenie, bezpečnostné pásy na sedadlách, TV/DVD, chladnička. |
Názov |
1. Pokiaľ je v tejto rámcovej dohode použitý výraz vozidlo, resp. autobus má sa za autobus podľa podmienok uvedených v tejto rámcovej dohode (ďalej iba „zmluva“) a čiastkovej výzve. |
2. Objednávateľ objednáva prepravu prostredníctvom poverenej osoby/osôb, ktorých mená budú oznámené Dodávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytnutie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
4. Objednávateľ bude objednávať prepravu so špecifikovanými požiadavkami v čiastkovej výzve formou e-mailu zaslaného na kontaktný e-mail Dodávateľa minimálne 3 dni pred požadovaným časom prepravy. |
5. Špecifikácia požiadaviek čiastkovej výzvy bude obsahovať najmä miesto, čas, lehoty požadovanej služby a predpokladaný počet prepravovaných osôb v rámci konkrétnej kategórie. Dodávateľ je povinný do 1 hodiny od doručenia e-mailovej výzvy potvrdiť doručenie výzvy a potvrdiť zabezpečenie prepravy alebo požadovať doplňujúce informácie, to však iba v prípade ak sú pre čiastkové plnenie potrebné. |
6. Objednávateľ je prostredníctvom poverenej osoby oprávnený odmietnuť (telefonicky alebo osobne) pridelené vozidlo alebo vodiča, ak akýmkoľvek spôsobom vozidlo alebo vodič nespĺňa požiadavky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezodkladne (najneskôr do 1 hodiny od nahlásenia Objednávateľom) náhradné vozidlo a/alebo vodiča. |
7. Náhradný autobus s vodičom musí mať rovnaké alebo lepšie vybavenie a technické vlastnosti a požiadavky ako sú uvedené v tejto zmluve. V prípade porušenia podmienok uvedených v tomto bode má Objednávateľ právo požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške do 500 EUR za každé jednotlivé porušenie. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a uplatnenie náhrady škody. |
8. Dodávateľ má povinnosť používať na plnenie predmetu zmluvy len vozidlá s platným úrazovým poistením prepravovaných osôb a batožiny (minimálne v rozsahu poistenia prepravovaných osôb pre prípad úrazu, trvalých následkov a smrti, zničenia, poškodenia, krádeže prepravovanej batožiny), s minimálnym poistným krytím 10 000,00 EUR. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi na jeho požiadanie pred uskutočnením objednanej prepravy predložiť o skutočnostiach uvedených v predchádzajúcej vete hodnoverný dôkaz. |
9. Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný položkovitý cenník za jednotlivé kategórie prepravy a služby podľa tejto zmluvy. |
10. Cena podľa jednotlivých kategórií prepravy a za stojné je považovaná ako konečná za celý rozsah poskytovaných služieb, bez možnosti jej navýšenia, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, náklady za mýto (diaľničné náklady) na spoplatnené úseky ciest, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytovanie služby. |
11. Všetci vodiči podieľajúci sa na plnení zmluvy musia spĺňať požiadavky: slušné a čisté ošatenie, profesionálny a diskrétny prístup, slušné správanie, zdvorilé vystupovanie. |
12. V prípade poruchy, alebo akejkoľvek závady na vozidle ( príp. zásahu vyššej moci) je Dodávateľ povinný zabezpečiť bezodkladne náhradné vozidlo spĺňajúce požiadavky podľa tejto zmluvy spolu s náhradným vodičom. V opačnom prípade má Objednávateľ právo požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške do 1000 EUR. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a uplatnenie náhrady škody. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nevznikne v prípade zásahu vyššej moci. |
13. V zmysle OPET je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľovi nevzniká nárok na zaplatenie odmeny za poskytnuté služby pokiaľ tieto nie sú poskytnuté riadne a včas. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť Dodávateľovi za riadne plnenie, poskytnuté na základe čiastkovej výzvy cenu, zodpovedajúcu splnenému rozsahu plnenia. |
14. Objednávateľ uhradí cenu za poskytnuté čiastkové plnenie počas predchádzajúceho kalendárneho mesiaca na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude protokol o poskytnutí služby, podpísaný oprávnenou osobou za Dodávateľa a Objednávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. Fakturácia bude realizovaná po poskytnutí služby. Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
15. Opakované (dva alebo viac násobné) nedodržanie všeobecnej, funkčnej a/alebo technickej špecifikácie predmetu zmluvy a/alebo ustanovení o poistení, poskytnutí náhradného autobusu podľa podmienok uvedených v tejto zmluve je podstatným porušením zmluvy a má za následok právo Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. Odstúpením Objednávateľa od zmluvy zostáva zachované jeho právo na uplatnenie zmluvnej pokuty a náhrady škody. |
16. Práva a povinnosti zmluvných strán sa riadia touto zmluvou, OPET a v časti, týkajúcej sa výkonu služieb prepravy osôb a batožiny, primerane ustanoveniami Občianskeho zákonníka. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Štefanovičova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 služba
18 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2018 16:11
05.06.2018 13:00
05.06.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2018 14:02 - Vstupná ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
05.06.2018 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: