30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Skener formátu A4, NET, ADF, duplex
plochý skener, A4, duplex
Tovar, Služba
1. Plochý skener s automatickým podávačom dokumentov (ADF)
|
|
---|---|
Funkcia |
skener na rýchle spracovanie veľkých súborov dokumentov formátu A4, s integráciou na správu dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skener formátu A4, NET, ADF, duplex | ks | 1 | ||
Bitová hĺbka | bit | 24 | ||
Kapacita automatického podávača | strana/minúta | 100 | ||
Rýchlosť skenovania | strana/minúta | 40 | ||
Rýchlosť skenovania | obrázok/minúta | 80 | ||
Nastavenie výstupného rozlíšenia | dpi | 50 | 9600 | |
Kapacita skenovania za deň | strana | 4000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | plochý ADF s podávačom hárkov |
Kompatibilný s OS | Windows 8 (32-bit/64-bit), Windows XP (32-bit/64-bit), Windows server 2012 (64-bit |
Rozlíšenie | až 1200 x 1200 dpi |
Úroveň odtieňov sivej farby | 256 |
Veľkosť skenovacej plochy | 215 x 1016 mm |
Veľkosť skenovacej plochy cez ADF min. | 100 x 148 mm |
Veľkosť skenovacej plochy cez ADF max. | 216 x 1016 mm |
Rozhranie | min. USB 2.0, RJ 45 (Gigabit Ethernet |
Panel sieťového rozhrania | áno |
Preskočenie prázdnej stránky | áno |
Preddefinované nastavenia | áno |
Automatická korekcia nesúmernej polohy | áno |
Automatické zisťovanie čiernobielej farby | áno |
Automatické rozpoznávanie viacerých dokumentov | áno |
Korekcia textu | áno |
Ultrazvukový senzor | áno |
Výstupné formáty | JPEG, TIFF, multi-TIFF, PDF, PDF (dávkové), prehľadávateľné PDF, zabezpečené PDF, PDF/A |
Zdroj svetla | technológia ReadyScan LED |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. PREDMET PLNENIA |
1.1. Predmetom plnenia je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi zariadenia v súlade s ich presnou technickou špecifikáciou bližšie špecifikovanou v Technických vlastnostiach predmetu danej zákazky, v množstve, kvalite a za kúpnu cenu podľa zmluvy a previesť na objednávateľa k zariadeniam vlastnícke právo a záväzok objednávateľa prevziať zaradenia a zaplatiť za zariadenia kúpnu cenu podľa zmluvy (ďalej len "Zmluva"). |
1.2. Súčasťou predmetu plnenia je aj doprava zariadení na miesto plnenia špecifikovaného objednávateľom zazmluvnenému dodávateľovi. |
2. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
2.1 Objednávateľ od dodávateľa požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu Zmluvy (ďalej len "Vlastný návrh") do 3 pracovných dní odo dňa jej uzatvorenia. |
2.2 Vlastným návrhom sa rozumie predloženie popisu ponúkaného zariadenia s uvedením jeho výrobcu, konkrétneho typu zariadenia, produktového čísla zariadenia a stručného popisu technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. |
2.3 Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy až po písomnom (formou e-mailu) odsúhlasení Vlastného návrhu zo strany kontaktnej osoby objednávateľa. |
2.4 Miesto plnenia a kontaktná osoba objednávateľa bude zo strany objednávateľa oznámená až zazmluvnenému dodávateľovi. |
2.5 Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o presnom termíne dodania zariadení (telefonicky alebo e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa aspoň 1 deň vopred pred ich dodaním. |
2.6 Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke zariadení dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných zariadení kontaktnou osobou objednávateľa. |
3. POŽIADAVKY OBJEDNÁVATEĽA |
3.1 Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení. |
3.2 Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť písomné potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je oprávnený dodávať ponúkané zariadenia, a to v lehote 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy. |
3.3 V prípade, ak z opisného formuláru predmetnej zákazky a/alebo Zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie zariadenia alebo výrobca zariadenia, obchodný názov zariadenia alebo typ zariadenia, v takom prípade objednávateľ predmetu zákazky pripustí poskytnutie ekvivalentného plnenia/riešenia. Za ekvivalentné plnenie/riešenie sa na účely predmetnej zákazky rozumie dodanie zariadenia, ktoré spĺňa všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo lepšie. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný objednávateľovi predmetu zákazky riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3.4 Všetky požadované certifikáty, prospekty a iné dokumenty, ktoré sú objednávateľom požadované v týchto osobitných požiadavkách, v technickej špecifikácii zariadení alebo v Zmluve je Dodávateľ povinný predložiť v slovenskom jazyku. |
4. ZÁRUKA |
4.1 Záručná doba na dodané zariadenia musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového čísla zariadenia na webovej stránke výrobcu zariadenia. Dodávateľ je povinný v lehote 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam všetkých autorizovaných servisných partnerov zazmluvnených výrobcom zariadení, potvrdený výrobcom zariadení (t. j. podpisom a pečiatkou oficiálneho lokálneho zastúpenia výrobcu zariadení). |
4.2 V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktoromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia. |
4.3 Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť certifikát o registrácii predĺženej záruky garantovanej výrobcom zariadenia vo vzťahu k všetkým zariadeniam predmetného plnenia, podľa ich sériového čísla, a to najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa dodania zariadení objednávateľovi. |
4.4 Predloženie akéhokoľvek písomného vyhlásenia zo strany dodávateľa o poskytovaní, prevzatí, sprostredkovaní a/alebo postúpení záručného servisu sa nepovažuje za splnenie podmienky garancie záručnej doby výrobcom zariadenia. |
5. CENA A FAKTURÁCIA |
5.1 Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz, inštalácia, zaškolenie. |
5.2 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
5.3 Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
5.4 Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
5.5 Faktúra Dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
6. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
6.1 V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
6.2 V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať plnenie riadne a včas podľa tejto Zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,1 % ceny plnenia za každý začatý deň omeškania. |
6.3 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to bezhotovostne prevodom na bankový účet objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
6.4 Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré objednávateľovi vzniknú v dôsledku nutnosti zrušenia Zmluvy a opakovania danej zákazky, vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu ponúknutia a/alebo dodania zariadenia, ktoré nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú požiadavku bližšie špecifikovanú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve a/alebo z dôvodu predloženia cenovej ponuky pre zariadenia za cenu, za ktorú nie je možné zariadenie dodať a/alebo z akéhokoľvek dôvodu na strane dodávateľa. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
11.06.2018 08:00 — 13.06.2018 14:00
3,00 ks
4 475,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.05.2018 09:05
23.05.2018 09:00
23.05.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2018 14:24 - Vstupná ponuka | 4 474,80 | € | Cena s DPH |
22.05.2018 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 474,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: