37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
46323546
OFFICE STAR, s.r.o.
Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK
Kancelárske zariadenie
skartovacie stroje
Tovar, Služba
1. Skartovací stroj pre stredné kancelárie - 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Likvidácia papierového odpadu z kancelárií. |
Skartovanie dokumentov, papierov, spiniek, CD/DVD, kariet. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem nádoby | l | 60 | 80 | |
Výkon v listoch (počet naraz skartovaných listov 80g/m2) | ks | 15 | ||
Rýchlosť skartovania | m/min. | 4 | ||
Rez | mm | 4x40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stupeň utajenia dôverné | P-4 |
Skartovanie - kancelárskych spiniek, CD/DVD, kariet - separačný zásobník | áno |
Mobilita (kolieska) | áno |
Zberná nádoba (zberné koše) | áno |
Funkcia štart/stop - infračervený senzor | áno |
Funkcia spätný chod | áno |
Pohotovostný režim - automatické prepnutie z/do režimu šetrenia energie (napr. pri nepoužívaní, pri plnom alebo vybratom zásobníku automatické vypnutie) | áno |
Min. 10 ks zberných odpadových vriec do každého zariadenia | áno |
Počet používateľov | 5 a viac |
2. Skartovací stroj pre malé kancelárie - 5 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Likvidácia papierového odpadu z kancelárií. |
Skartovanie dokumentov, papierov, spiniek, CD/DVD, kariet. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem nádoby | l | 25 | 35 | |
Výkon v listoch (počet naraz skartovaných listov 80g/m2) | ks | 9 | ||
Rýchlosť skartovania | m/min. | 3 | ||
Rez | mm | 4x40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stupeň utajenia | P-4 |
Skartovanie - kancelárskych spiniek, CD/DVD, kariet - separačný zásobník | áno |
Mobilita (kolieska) | áno |
Zberná nádoba (zberné koše) | áno |
Funkcia štart/stop - infračervený senzor | áno |
Funkcia spätný chod | áno |
Pohotovostný režim - automatické prepnutie z/do režimu šetrenia energie (napr. pri nepoužívaní, pri plnom alebo vybratom zásobníku automatické vypnutie) | áno |
Min. 10 ks zberných odpadových vriec do každého zariadenia | áno |
Počet používateľov | 2 a viac |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia min. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Miestom dodania sú jednotlivé strediská - Trenčín, Prievidza, Bánovce nad Bebravou, Partizánske a Nitrianske Rudno. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností. |
Tovar musí byť nový, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...). |
Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy či dohodnutej špecifikácie. |
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania tovaru objednávateľovi záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov. |
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
25.05.2018 08:45 — 25.06.2018 08:45
6,00 ks
1 439,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.05.2018 08:50
22.05.2018 08:44
22.05.2018 08:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2018 15:58 - Vstupná ponuka | 1 439,00 | € | Cena bez DPH |
22.05.2018 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 437,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: