00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Vákuované chladené mäso
Mäso z hovädzieho dobytka-aus chuck tender vákuované
Tovar, Služba
1. Vákuované chladené mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladené vákuované mäso z autrálskych býkov pre potreby stravovacieho zariadenia verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vákuovo balené mäso chuck tender z austrálskych býkov, chladené | kg | 1000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006 - 100 PK SR. |
Dodávateľ do 5 pracovný dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po zazmluvnení zákazky, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
Všetky uvedené doklady na plnenie tejto Rámcovej dohody, ktoré je povinný dodávateľ doručiť do 5 pracovných dní, akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originálne doklady je potrebné zároveň zaslať poštou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody. Ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH, ako aj cena celkom s požadovanými množstvami s DPH aj bez DPH. |
Požaduje sa dodávka produktov, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/4. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Dodávku tovaru zabezpečiť denne v pondelok až piatok čase od 07,00-11,00 hodine na základe objednávky vystavenej v predchádzajúci deň dodania v časovom horizonte do 08,00 hod. |
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne. |
Uvedené množstva sú predpokladané. Skutočný objem tovaru môže byť nižší/výžší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. Verejný obstarávateľ môže po vzájomnej dohode objednať aj iný druh tovaru ktorý je príbuzný obstarávanému tovaru, ktorý nie je určený v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny uvedenej v oficiálnom cenníku dodávateľa, ktorý dodávateľ doručí ku dňu začiatku platnosti tejto zmluvy, alebo bude mať zverejnený na svojej internetovej stránke ku dnu začiatku platnosti zmluvy. |
Zároveň na daný tovar prislúcha zľava 5% z ceny uvedenej v príslušnom cenníku pri neprekročení celkovej ceny stanovenej touto rámcovou dohodou. Cena nebude vyššia ako obvyklá v danom čase. Ak to bude potrebné,v prípade sporu sa obvyklá cena určí podľa poslednej priemernej ceny tovaru uvedenej na www.apa.sk |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% vo výške z kúpnej ceny tovaru, s ktorého sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 4 hodín od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do 1 hodiny od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ či už v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľa. |
Dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť. Tento priebeh bude doložený - a) v prípade nedodržania kvality - reklamačným listom, b) v prípade nedodržania kvantity - záznamom o nedodržaní objednaného množstva. Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie rámcovej dohody sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet dohody v rozsahu, kvalite jednotlivých druhov mäsa stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto dohode. |
Do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predloží dodávateľ platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, na motorové vozidla, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovaru určenej touto Rámcovou zmluvou. |
Predložené doklady musia byť originál alebo kópia. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu. |
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Stravovacie zariadenie Menza, Univerzitná 1, 01026 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
4
1,00 celok
6 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2018 09:50
23.05.2018 09:30
23.05.2018 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2018 15:50 - Vstupná ponuka | 6 600,00 | € | Cena bez DPH |
23.05.2018 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 599,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: