00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
47505214
OMES spol. s r.o.
Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK
Elektrický nástrekový konvektomat
konvektomat
Tovar, Služba
1. Elektrický nástrekový konvektomat
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektrický nástrekový konvektomat s riadenou vlhkosťou je určený na tepelnú úpravu jedál (napr. pečenie, grilovanie, varenie v pare). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kapacita konvektomatu: | GN (gastro-nádoba) | 40xGN 1/1 alebo 20xGN 2/1 | ||
Funkcia - pečenie: | °C | 30 | 300 | |
Funkcia - pečenie+para: | °C | 30 | 300 | |
Maximálna teplota predhriatia: | °C | 300 | ||
Príkon: | kW/V | 50/400 | ||
Počet nastaviteľných rýchlostí prúdenia vzduchu: | počet | 2 | ||
Maximálne rozmery konvektomatu (š/h/v): | mm | 1200/1400/ 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie zariadenia: | nerez |
Konvektomat vrátane zmäkčovača vody: | áno |
Vyvíjanie pary: | s nástrekom |
Ventilátor s reverzným chodom: | áno |
Možnosť nastavenia vlhkosti komory: | áno |
Rýchle zníženie vlhkosti v komore: | áno |
Zobrazenie zostatkového času varenia: | áno |
Ovládací panel s kontrolkou teploty: | áno |
Možnosť nastavenia času, vlhkosti a teploty: | áno |
Možnosť aktivácie pomalého chodu ventilátora: | áno |
Halogénové osvetlenie komory konvektomatu: | áno |
Bezpečnostné dvojsklo na dvierkach: | áno |
Možnosť otvárania dierok: | ľavostranné a pravostranné |
Bezpečnostný termostat: | áno |
Konvektomat vrátane príslušenstva: | navážací vozík |
Názov |
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je profesionálne kuchynské zariadenie - elektrický nástrekový konvektomat, ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "zariadenie“). |
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (t.j. dokument obsahujúci základné informácie o zariadení, minimálne v rozsahu - názov zariadenia, typ zariadenia, názov výrobcu zariadenia). |
3.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Odbor nákupu a verejného obstarávania Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 3.1. |
3.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy. |
4.0 Dodávateľ je povinný dopraviť zariadenie na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Oddelenie stravovania. |
4.1 Dodávateľ je povinný spolu so zariadením dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu zariadenia v slovenskom jazyku. |
4.2 Dodávateľ po dodaní zariadenie inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Zariadenie sa považuje za prevzaté objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu. |
4.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu zariadenia príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom (od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu). |
4.4 Zariadenie musí byť dodávateľom dodané nové, nepoužívané, nerepasované a kompletné. Objednávateľ je oprávnený neprevziať zariadenie dodané po častiach. |
4.5 Zariadenie sa považuje za riadne dodané ak je dodávateľom dodané v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi). |
5.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania zariadenia) je 4 týždne. |
6.0 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní prístroja (bod 4.5). |
7.0 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
8.0 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. |
9.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nezdravotníckej techniky: |
a) Prospektový materiál ponúkaného zariadenia s popisom technických vlastností zariadenia tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností zariadenia. |
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia v slovenskom jazyku, resp. úradne preložené do slovenského jazyka. |
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 9.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
11.0 Dodávateľ je povinný zariadenie dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa - Oddelenie nezdravotníckej techniky v čase od 8.00 do 15.00h. |
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania zariadenia je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 9.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním zariadenia. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti. |
13.0 Záručná doba na zariadenie je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom (t.j. odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu). |
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby zariadenia počas trvania záručnej doby. |
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis je do 48 hodín od nahlásenia poruchy telefonicky/elektronicky v rámci záručného servisu. |
14.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu zariadenia, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
15.0 Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
15.1 V prípade porušenia bodu 15.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20% (slovom: dvadsať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
16.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
UNLP Košice, Rastislavova 43, 041 90 Košice - pracovisko: Oddelenie stravovania, Tr. SNP 1, 040 11 Košice, Košice IV, Košický, Slovenská republika
21.05.2018 08:00 — 18.06.2018 15:00
1,00 ks
11 064,00
Dokument obsahujúci základné informácie o zariadení, minimálne s uvedením: - názov zariadenia/typ zariadenia, - názov výrobcu zariadenia. Formát dokumentu: Nie je objednávateľom určený požadovaný formát dokumentu.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.05.2018 10:57
17.05.2018 14:00
17.05.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2018 17:53 - Vstupná ponuka | 11 060,00 | € | Cena bez DPH |
15.05.2018 17:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 048,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: