Z201821698
OF-165277
zrušená
36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
Výpočtová technika, kancelárska technika a fotoaparát
notebook, multifunkčné zariadenie, tonery, flipchart, fotoaparát
Tovar, Služba
1. Výpočtová, kancelárska technika a fotoaparát
|
|
---|---|
Funkcia |
Výpočtová, kancelárska technika a fotoaparát na aktivity projektu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | kus | 1 | ||
Multifunkčné zariadenie | kus | 1 | ||
Tonery do multifunkčného zariadenia | kus | 4 | ||
Flipchart | kus | 1 | ||
Fotoaparát | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1 Notebook | 1 kus |
1 Notebook - procesor: Intel Pentium Intel® Pentium N4200 alebo ekvivalent základná frekvencia min. 1,1 GHz, burst frekvencia min. 2,5 GHz, počet jadier min. 4, TDP 6, cache procesoru dvojúrovňová, L2 - 2 MB | |
1 Notebook - displej: veľkosť 11.6",dotykový displej, LED podsvietenie, HD rozlíšenie min. 1 366 x 768 | |
1 Notebook - grafická karta: Intel HD 505 alebo ekvivalent | |
1 Notebook - operačná pamäť: typ pamäte min. DDR3, frekvencia pamäte min. 1600 MHz, 4GB SDRAM (integrovaná na doske) | |
1 Notebook - pevný disk: typ úložiska M.2 SSD, kapacita min. 128 GB | |
1 Notebook - porty: min. 2xUSB 3.1 a min. 1xUSB-C, 1x kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón | |
1 Notebook - grafické výstupy: min. HDMI | |
1 Notebook - rozhrania: min. Bluetooth v4.2, WiFi 802.11ac, čítačka pamäťových kariet microSD, RJ-45 LAN | |
1 Notebook - kamera: HD webkamera | |
1 Notebook - klávesnica: slovenská | |
1 Notebook - batéria: min. 3článková, výdrž pri bežnej prevádzke udávaná výrobcom min. 10 hodín | |
1 Notebook - operačný systém: Windows 10 64 bit, lokalizovaný SK, výrobcom predinštalovaný, nie použitý a nie repasovaný | |
1 Notebook - záruka: min. 24 mesiacov, servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko | |
1 Notebook - myš: bezdrôtová, min. dvojtlačidlová s kolieskom, konektor USB, optická/laserová, záruka min. 24 mesiacov | |
1 Notebook - puzdro/taška: puzdro pre notebook/tablet s displejom 11.6"., kompatibilné s notebookom, popruh na nosenie cez rameno, uzatváreteľné vrecká, v prípade farebnej kombinácie väčšia časť tašky čierna | |
2 Multifunkčné zariadenie | 1 kus |
2 Multifunkčné zariadenie - formát papiera: A4 | |
2 Multifunkčné zariadenie - rozhranie: min. USB, LAN, Wifi, bezdrôtové pripojenie | |
2 Multifunkčné zariadenie - funkcia: kopírovanie, skenovanie, obojstranná tlač (duplex), fax | |
2 Multifunkčné zariadenie - tlač: technológia - laser, farebná tlač, rozlíšenie: 1200x1200 dpi, rýchlosť čiernobielej a farebnej tlače min. 18 strán/min., priama tlač s USB, min. pracovné využitie 2500 strán za mesiac | |
2 Multifunkčné zariadenie - skenovanie: rozlíšenie min. 600x600 DPI, možnosť skenovania do e-mailu lokálne PC a USB, rýchlosť skenovania min. 27 strán/min. čiernobielo | |
2 Multifunkčné zariadenie - kopírovanie: rýchlosť kopírovania min. 18 strán/min. - farebne aj čiernobielo, rozlíšenie kopírovania min. 600x600 dpi, kopírovanie bez počítača, kopírovanie textu, fotografií, obrázkov, máp | |
2 Multifunkčné zariadenie - skenovanie/kopírovanie: podávanie dokumentov - automatický duplexný podávač dokumentov na min. 50 listov, zásobník papiera min. 150 listov | |
2 Multifunkčné zariadenie - kompatibilita: Windows 7 Profesional (32/64 bit) a vyšším | |
2 Multifunkčné zariadenie - užívateľské rozhranie: ovládanie - LCD dotykový panel | |
2 Multifunkčné zariadenie - prevádzková hlučnosť: max. 65dB | |
2 Multifunkčné zariadenie - záruka: min. 24 mesiacov, servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko výrobcu | |
3 Tonery do multifunkčného zariadenia | 4 kusy |
3 Tonery do multifunkčného zariadenia - originálne tonery udávané výrobcom zariadenia: 1 ks - black, 1 ks - yellow, 1 ks - magenta, 1ks - cyan, počet výtlačkov: black - min. 2800 strán, yellow, magenta, cyan - min. 2200 strán | |
4 Flipchart | 1 kus |
4 Flipchart - mobilný flipchart s výklopnými ramenami na zväčšenie prezentačnej plochy; plocha - krytá práškovým lakovaním, magnetická, za sucha popisovateľná, veľkosť min. 68x97 cm; stabilná, kovová mobilná podstava; kovová zadná stena, výklopná horná krycia lišta, nastaviteľné háčiky pre zavesenie papiera, odkladacia lišta pre popisovače a príslušenstvo, vrátane obalu pre transport, príslušenstvo min. popisovač, 3 listy flipchart papiera , 4 magnety | |
5 Fotoaparát | 1 kus |
5 Fotoaparát - digitálny fotoaparát so snímačom min. 18 Mpix CMOS, 20x optický zoom 25 mm - 500 mm, optický stabilizátor obrazu, videosekvencia vo Full HD kvalite, min. 3´´ LCD, digitálny zoom, typ hľadáčika - displej, zabudovaný blesk, svetlosť objektívu min. 3,5-6,5, ohnisková vzdialenosť min. 4,3-84 mm, vstupy a výstupy - USB, HDMI, Wifi, USB kábel, pamäťová karta min. 16GB, prenosné kompatibilné puzdro na fotoaparát |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia Zmluvy |
Predmet zákazky musí byť nerepasovaný, nepoužitý, od značkového výrobcu |
Notebook požadujeme dodať vrátane napájacieho adaptéra |
Servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Faktúra musí obsahovať text odvolávajúci sa na projekt (názov projektu, kód projektu, názov operačného programu), rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto Zmluvy a je nemenná. V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly/auditu overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na realizáciu projektu č. Z SKCZ304031C855. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle §524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
25.05.2018 12:00 — 30.05.2018 12:00
1,00 súbor podľa špecifikácie zákazky
1 461,48
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.05.2018 09:30
18.05.2018 12:00
18.05.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: