• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2018 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2018 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2018 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2018 15:55

Detail zákazky Z201821357

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2018 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2018 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2018 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2018 15:55

Základné údaje

Z201821357

OF-164687

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3459100

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

Papier na fotokopírovanie a xerografický papier

  • 30197620-8 - Písací papier
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197640-4 - Samokopírovací a iný kopírovací papier
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
dodávka bieleho kancelárskeho papiera vhodného na čiernobielu a farebnú tlač a kopírovanie dokumentov a dodanie do sídla objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát veľkosť A4
Gramáž g/m2 80
Počet listov v balíku balík 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela
Vhodný pre Laser, Injekt, Copiers
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Odberateľ preddavky ani zálohy neposkytuje
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Splatnosť faktúr v lehote 60 dní.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený žiadne svoje pohľadávky, ktoré mu vznikli voči objednávateľovi, postúpiť tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade, ak dodávateľ postúpi tieto pohľadávky bez súhlasu objednávateľa, je takáto zmluva o postúpení pohľadávky neplatná
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku bez DPH, s DPH
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložil podrobný rozpočet zákazky s uvedením jednotkových cien, DPH za MJ požadovaného tovaru
Dodanie tovaru požaduje objednávateľ dodať v niekoľkých samostatných dodávkach ( min. 6 dodávok) počas platnosti zmluvy
Termíny jednotlivých dodávok budú upresnené formou čiastkových objednávok zaslaných elektronicky objednávateľom a potvrdených dodávateľom do 24 hodín od doručenia objednávky
Jednotlivé dodávky musia byť uskutočnené najneskôr do 3 dni od doručenia a prevzatia objednávky dohodnutým spôsobom
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 13:00 hod.
Zmluva bude ukončená dňom vyčerpania požadovaného množstva
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy uzatvorenej automatizovaným spôsobom ukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu poskytnutou cenou a cenou nižšou
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady vrátane nákladov na dopravu, doručenie a vyloženie predmetu plnenia
Prípadná reklamácia, odvoz, dovoz bude v réžii dodávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

7

3 000,00 balík

6 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.05.2018 14:38

16.05.2018 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.05.2018 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 490
 12
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2018 07:56 - Vstupná ponuka 6 100,00 € Cena bez DPH
16.05.2018 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka 6 097,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS