30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31406840
CHEMIX-D s.r.o.
Pri vinohradoch 172, Bratislava, 831 06, SVK
Deratizácia objektov - západ
Deratizácia
Služba, Tovar
1. Deratizácia objektov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu, doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, kontroly účinnosti zásahu v objektoch, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov. |
Deratizácia objektov (likvidácia hlodavcov): zahŕňa administratívne budovy, sklady, garáže, povale, pivnice, dielne, chodby, kotolne, kuchyne, jedálne, prístrešky, kanalizačné šachty a pod. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Deratizácia objektov | m2 | 188 975 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Deratizácia jarná | 1x |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Dodávateľ do 7 dní od účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi rozpis celkovej ceny za jednotlivé objekty podľa podkladov objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Objekty, v ktorých sa vykoná deratizácia budú označené pri vstupe do objektu spolu s dátumom vykonania služby. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonanej službe. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, monitoring a doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, poradenská služba. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
V prípade výskytu hlodavcov po vykonaní deratizácie objednávateľ požaduje vykonať deratizačné služby do 48 hod. od nahlásenia bezodplatne. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad. |
Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 4 týždňov (účinnosť zásahu). |
Miesto vykonania služby - západ: Bratislava, Viničné, Slovenský Grob, Mierovo, Vajnory, Malacky, Kuchyňa, Turecký Vrch, Záhorie, Hlohovec, Šanec, Tepličky, Sereď, Tomášikovo, Trnava, Voderady, Topoľčany, Lipovník, Nitra, Alekšince, Kolíňany, Levice, Devičany, Trenčín, Nové Mesto n/V, Kubra, Nemšová. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 7 dní od účinnosti zmluvy predložiť nasledovné doklady: |
- platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verej. zdravotníctva. |
- platné rozhodnutie Okresného úradu v sídle kraja, vydané v súlade s §107 písm. g) zákona č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov – súhlas na prepravu nebezpečných odpadov v rámci okresu a presahujúci územie okresu |
- platný poistný certifikát na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu |
- potvrdenie, resp. rozhodnutie o zbere, skladovaní a preprave – zvoz vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti a zároveň schválenie prevádzkarne podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady ES č. 1069/2009, ktorým sú stanovené zdravotné predpisy podľa COLC/CAD |
- potvrdenie s úradným číslom zo Štátnej veterinárnej a potravinovej správy na činnosť zber a skladovanie vedľajších živočíšnych produktov kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti |
Slovenská republika
22.05.2018 07:00 — 02.07.2018 15:00
1,00 celok
10 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2018 15:26
15.05.2018 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.05.2018 14:47 - Vstupná ponuka | 10 300,00 | € | Cena s DPH |
15.05.2018 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: