36856541
Verejné prístavy, a. s.
Prístavná 10, Bratislava, 82109, SVK
51085429
GARDENSPARK s. r. o.
Sv. Štefana 649/63 , Štúrovo, 94301, SVK
Kosenie a odstraňovanie náletových drevín
záhradnícke služby, kosenie, hrabanie, čistenie, odvoz odpadu
Služba
1. Kosenie a odstraňovanie náletových drevín
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet zákazky zahŕňa najmä spektrum služieb súvisiacich s kosením, odstraňovaním náletových drevín a likvidáciou odpadu podľa nasledovnej špecifikácie: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková plocha údržby | m2 | 29 589 | ||
Celková plocha kosenia | m2 | 22 736 | ||
Celková plocha odstraňovania náletových drevín | m2 | 6853 | ||
Predpokladané množstvo odpadu po kosení a odstraňovaní náletových drevín | m3 | 600 | ||
Počet údržieb (kosenie a odstraňovanie náletových drevín) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kosenie pozemkov: | kosenie sa bude realizovať vo svahu na brehoch vodného toku |
- | vykonanie služieb spojených s kosením tak, aby nedošlo k poškodeniu vyväzovacích prvkov a stavieb spevňujúcich svah |
- | zhrabanie a odvoz zhrabkov do 24 hodín |
Odstraňovanie náletových drevín na pozemkoch: | odstraňovanie náletových drevín je potrebné vykonať pomocou technológie a náradia odborným personálom |
- | kompletné spracovanie a odvoz vzniknutého odpadu do 24 hodín |
Odvoz odpadu po kosení a odstraňovaní náletových drevín | kompletné spracovanie a odvoz vzniknutého odpadu efektívnym spôsobom (riadne uloženie na vozidle, bez umelého navyšovania objemu) |
Lokalita údržby: | Bratislava |
Názov |
Dodávateľ sa ďalej zaväzuje, že vykoná kosenie vo svahu na brehoch vodného toku. |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predloženie harmonogramu jednotlivých služieb a prác do 7 dní od podpisu zmluvy. Cena diela bude uhrádzaná po ukončení všetkých prác. |
Všetky vykonávané úkony bude potrebné vopred nahlasovať Objednávateľovi telefonicky alebo e-mailom. |
Objednávateľ je oprávnený prostredníctvom svojich zamestnancov vykonávať priebežnú kontrolu vykonávania dohodnutých prác a ak zistí, že Dodávateľ vykonáva práce v rozpore so zmluvnými podmienkami, je oprávnený žiadať odstránenie týchto vád. Dodávateľ je povinný riadiť sa pokynmi Objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti stanovené príslušnou platnou legislatívou SR. |
Akceptácia termínu splatnosti faktúr - 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu Obstarávateľa pričom za deň doručenia sa považuje dátum zaevidovania na sekretariáte Obstarávateľa. |
V prípade, že Dodávateľ nedodrží termíny uvedené v harmonograme Objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu výške 0,05% z ceny neuskutočnenej služby za každý deň omeškania. |
Omeškanie Dodávateľa s riadnym vykonaním dohodnutých služieb a prác trvajúce dlhšie ako 60 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je pre druhú zmluvnú stranu dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
V prípade, že zo strany správneho orgánu bude Objednávateľovi uložená finančná sankcia vyplývajúca z nedodržania povinností Dodávateľa stanovených zmluvou, je Dodávateľ povinný nahradiť škodu, ktorá tým Objednávateľovi vznikne. |
Dodávateľ sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe vykonaním služieb a prác na vlastné náklady. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady a vykonať služby a práce v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet obstarávateľa do 10 pracovných dní. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Dodávateľ nemá nárok účtovať si vyššiu cenu z dôvodu zmeny materiálov, výrobkov a pod. |
Dodávateľ disponuje personálnymi, odbornými a technickými kapacitami, ktoré mu umožňujú odstraňovať z pozemkov naplaveniny a náletové dreviny. |
Dodávateľ doloží čestným prehlásením, že jeho pracovníci spĺňajú všetky podmienky na realizáciu zákazky absolvovaním povinného školenia BOZP. |
Dodávateľ predloží čestné vyhlásenie o tom, že spĺňa všetky povinnosti stanovené zákonom č. 82/2005 Z.z. a v prípade, že sa toto tvrdenie ukáže ako nepravdivé, v dôsledku čoho budú voči spoločnosti objednávateľa vyvodené sankcie, uchádzač sa zaväzuje takto vzniknutú škodu nahradiť. |
Vyžaduje sa ochrana majetku Objednávateľa pred poškodením od odletujúcich kamienkov a trávy. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 3 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov Dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ vykoná kosbu tak, aby nedošlo k znečisteniu a poškodeniu vozidiel parkujúcich na cestných komunikáciách parkoviskách a chodníkoch, k znečisteniu a poškodeniu fasád objektov. |
Dodávateľ vykoná kosbu tak, aby nedošlo k poškodeniu kôry a kmeňov drevín. Pri preukázanom poškodení poškodenia kôry kmeňov mladších drevín Dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady odborné ošetrenie drevín alebo výmenu výrazne poškodených drevín. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne odstrániť prípadné znečistenie okolitých komunikácii, parkovísk, chodníkov, verejných priestranstiev, spôsobené kosbou, odstraňovaním náletových drevín či hrabaním. |
Dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady všetky potrebné mechanizmy, náradie, materiál, služby a práce potrebné k realizácii predmetu zákazky. |
Prevzatie služieb a prác vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec Objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu kvality v súlade s objednávkou. Dodávateľ súčasne s prevzatím služieb a prác predloží Objednávateľovi preberací protokol a Objednávateľ sa zaväzuje prevzatie prác a služieb písomne potvrdiť na preberacom protokole. Súčasťou protokolu budú doklady vzťahujúce sa na vykonávané služby a práce (fotografie zaznamenavajúce priebeh vykonávaných služieb a prác). |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný predložiť doklad o oprávnení poskytovať služby vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. |
Platobné podmienky - fakturácia bude vykonaná na základe vzájomne odsúhlasených výkonov. Predkladateľ je povinný viesť za predmetné obdobie podrobnú evidenciu výkonov, ktorá bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry dodávateľa. |
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj vzájomne podpísaný preberací protokol o vykonaní jednotlivých druhov špecifikovaných prác. |
Termín splatnosti faktúr sa stanovuje na 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu Objednávateľa pričom za deň doručenia sa považuje dátum zaevidovania na sekretariáte Objednávateľa, resp. dátum poštovej zásielky. |
Budúci dodávateľ nie je oprávnený fakturovať žiadnu službu, ktorá nebude obsiahnutá v Zmluve o Kosení a odstraňovaní náletových drevín. |
Prístavná 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
21.05.2018 08:00 — 21.06.2018 15:00
1,00 počet kosení
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2018 13:23
14.05.2018 13:30
15.05.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2018 13:43 - Vstupná ponuka | 20 000,00 | € | Cena bez DPH |
10.05.2018 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 665,83 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: