00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Upratovacie, čistiace a baliace služby pre zariadenia spoločného stravovania.
upratovanie, čistiace a baliace práce
Služba
1. Upratovacie, čistiace a baliace služby pre zariadenia spoločného stravovania.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upratovacie,čistiace služby, manipulačné a baliace služby od 6:00 - 22:00 hod | hodina | 8000 |
Názov |
Upratovacie práce –požadujeme hygienické minimum, alebo zdravotný preukaz platný na tri mesiace. |
Rozsah služieb, termíny realizácie a počet hodín poskytovanej služby verejný obstarávateľ špecifikuje písomne alebo emailom najneskôr deň vopred. |
Poverený zamestnanec verejného obstarávateľa môže kontrolovať realizáciu služby, nevykonáva však voči pracovníkom dodávateľa poskytujúcim služby žiadne právne úkony. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne predložiť verejnému obstarávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť plnenia podľa Zmluvy a bez udelenia súhlasu verejného obstarávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. Verejný obstarávateľ je povinný sa písomne vyjadriť bez zbytočného odkladu od doručenia písomnej žiadosti Dodávateľa, či s použitím subdodávateľa súhlasí alebo nie. |
Ak sa verejný obstarávateľ k žiadosti Dodávateľa nevyjadrí do troch pracovných dní, má sa za to, že verejný obstarávateľ s použitím Subdodávateľa súhlasí. |
Ak dodávateľ použije na poskytnutie Plnenia zo zmluvy alebo jej časti akúkoľvek tretiu osobu, zodpovedá voči verejnému obstarávateľovi v celom rozsahu tak ako keby dané plnenie zo zmluvy poskytoval sám. |
Pracovníci vykonávajúci služby musia mať platný zdravotný preukaz, svoju vlastnú pracovnú obuv a odev vhodný pre výkon služby v prevádzke verejného stravovania. |
Všetky doklady alebo ich overené kópie budú v čase výkonu služby uložené v stravovacom zariadení verejného obstarávateľa. |
V cene služby musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s poskytovanou službou, t.j. dane, poplatky, poistenie atď. |
Faktúry sa budú vystavovať mesačne na základe verejným obstarávateľom odsúhlaseného tlačiva "Potvrdenie o vykonaní služieb"- skutočne odpracovaných hodín jednotlivých typov služieb. Odsúhlasené tlačivo "Potvrdenie o vykonaní služieb" bude prílohou k faktúre. |
Počet celkových odčerpaných hodín nie je presne stanovaný, závisí od potrieb a odbytu verejného obstarávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - jeden kalendárny rok alebo na dobu do vyčerpania maximálneho uvedeného počtu hodín poskytovaných služieb, podľa toho ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Verejný obstarávateľ nie je povinný objednať služby v maximálnom uvedenom rozsahu. |
Verejný obstarávateľ môže upraviť v priebehu dňa rozsah objednaných služieb podľa svojich potrieb. |
Dohodnutá cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa a je platná po celý čas trvania zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výkon služieb riadne, včas a v dohodnutom rozsahu. |
Dodávateľ sa zaväzuje poučiť svojich pracovníkov o zásadách bezpečnosti práce v súlade s ustanoveniami: zákona č. 311/2001 Z.z. v aktuálnom znení, zákona č. 124/2006 Z.z. v aktuálnom znení, zákona č. 125/2006 Z.z. v aktuálnom znení, nariadenia vlády č. 395/2006 Z.z., vyhlášky č. 59/1982 Zb. |
Dodávateľ sa zaväzuje poučiť svojich pracovníkov o zásadách bezpečnosti práce v súlade s ustanoveniami: vyhlášky č. 718/2002 Z.z., zákona č. 314/2001 Z.z., vyhlášky č.121/2002 Z.z. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť u pracovníkov preventívnu lekársku prehliadku. |
Dodávateľ je oprávnený kedykoľvek vykonať kontrolu výkonu služieb v mieste výkonu služieb. Verejný obstarávateľ je povinný takúto kontrolu umožniť a zároveň poskytnúť súčinnosť. |
Dodávateľ je povinný vykonávať komplexnú mzdovú a personálnu agendu, vrátane plnenia daňových, odvodových, príp. iných podobných povinností v termínoch predpísaných vo všeobecne záväzných právnych predpisoch. |
Zodpovednosť za škodu: V prípade vzniku škody spôsobenej pracovníkom dodávateľa verejnému obstarávateľovi je ver. obstarávateľ povinný bezodkladne vyhotoviť za obligatórnej prítomnosti dodávateľa "Zápis o vzniknutej škode". |
"Zápis o vzniknutej škode", musí min. obsahovať nasledujúce údaje: čas, miesto a okolnosti vzniku škody, či došlo k porušeniu predpisov týkajúcich sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, či došlo k prac. úrazu alebo ujme na zdraví pracovníka, či došlo k porušeniu pokynov verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá verejnému obstarávateľovi za škodu preukázateľne spôsobenú pracovníkom dodávateľa v jej plnom rozsahu v zmysle Obchodného zákonníka. |
Verejný obstarávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,50 € bez DPH za každú hodinu objednaných služieb, ktorá nebola dodávateľom poskytnutá v zmysle objednávky. V prípade opakovaného neposkytnutia objednaných služieb je verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný predložiť emailom verejnému obstarávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy referencie od odberateľov dodávateľa, ktorým poskytoval obdobné služby ako sú predmetom tejto zákazky za posledné tri roky. |
Ak dodávateľ je neplátca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
Univerzitná 8215/1, Žilina, Stravovacie zariadenie, Vysokoškolákov 26, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.06.2018 08:03 — 28.06.2019 14:00
1,00 služba
46 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.05.2018 09:38
22.05.2018 10:00
22.05.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.05.2018 12:22 - Vstupná ponuka | 45 000,00 | € | Cena bez DPH |
22.05.2018 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: