00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
51662787
KASON, s.r.o.
Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK
Zariadenia na spracovanie údajov
PC, tablet, notebook, dataprojektor
Tovar
1. PC s monitorom
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre spracovanie výsledkov, videokonferencie, semináre, školenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PC s monitorom | ks | 3 | ||
Jednotková cena za položku (maximálna výška poskytnutého nenávratného finančného príspevku (NFP) za jeden kus bez DPH) | Euro | 666,66 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4-jadrový procesor | • v Passmark dosiahne priemerné skóre aspoň 7000 bodov |
Grafická karta | • v G3D dosiahne priemerné skóre aspoň 1980 bodov |
Pamäť | • Min. RAM 8GB DDR4 |
Disk | • Min. HDD s kapacitou 1TB, 7200 otáčok |
Mechanika | • DVD-RW |
Ostatné vlastnosti PC | • USB klávesnica + myš, VGA a DisplayPort, LAN, čítačka SD kariet, drôtová klávesnica rozložením znakov v slovenčine, drôtová optická myš + operačný systém |
Monitor | • min. uhlopriečka 22“, • rozlíšenie obrazu 1920x1080 (fullHD), • panel typu PLS LED, • kontrastný pomer min 1000:1, • svietivosť minimálne 250cd/m2 |
Monitor | • odozva max. 5 ms, • podpora rozhraní HDMI, VGA, audio, D-SUB |
2. Dataprojektor
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre prezentácie výsledkov, videokonferencie, semináre, školenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dataprojektor | ks | 1 | ||
Jednotková cena za položku (maximálna výška poskytnutého nenávratného finančného príspevku (NFP) za jeden kus bez DPH) | Euro | 583,33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Projekčná sústava | • Min. 3LCD |
Rozlíšenie | • Min. WXGA, 1280x800, 16:10 |
Svietivosť | • Min. 3200 lm |
Pomer strán obrazu | • 16:10 |
Kontrast | • 15000:1 |
Zaostrenie: | • manuálne |
Rozhranie: | • Min. USB min. 2.0, Wi-Fi, VGA, HDMI, Kompozitný vstup, Vstup S-Video ,MHL, Zvukový vstup |
3. Tablet
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre spracovanie výsledkov, videokonferencie, semináre, školenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tablet | ks | 5 | ||
Jednotková cena za položku (maximálna výška poskytnutého nenávratného finančného príspevku (NFP) za jeden kus bez DPH) | Euro | 333,33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | • Min. 8-jadrový procesor |
Displej | • Dotykový, typu IPS (kompatibilný) |
Rozmer displeja | • min. 9“ s rozlíšením 2560x1600 bodov |
RAM | • Min. 4GB |
Interná pamäť | • Min. kapacita 64GB |
podpora kariet | • microSDXC až do kapacity 200GB |
Ostatné vlastnosti tabletu | • podpora wifi a bluetooth 4.1 ,• USB-C, • modul GPS, • dve kamery (s rozlíšením 13Mpix + 5MPix), • pohybový senzor, • digitálny kopas a gyroskop, • hmotnosť do 700g |
Ostatné vlastnosti tabletu | • batéria s kapacitou min. 7000mAh, • operačný systém |
4. Notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre spracovanie výsledkov, videokonferencie, semináre, školenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | ks | 2 | ||
Jednotková cena za položku (maximálna výška poskytnutého nenávratného finančného príspevku (NFP) za jeden kus bez DPH) | Euro | 583,33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | • Min. 4-jadrový procesor, ktorý dosiahne v Passmark priemerné skóre aspoň 4400 bodov |
Displej s uhlopriečkou | • Min. 15,6" LED s rozlíšením 1920x1080 s antireflexnou úpravou |
RAM | • Min. RAM 8GB |
SSD | • Min. s kapacitou 128GB |
Mechanika | • Min. DVD |
Ostatné vlastnosti notebooku | • podpora Wifi 802.11ac, • bluetooth, grafický čip ktorý dosiahne v G3D priemerné skóre aspoň 900, • batéria, napájací zdroj,• operačný systém |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný vopred vyzvať Objednávateľa prevziať Tovar. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky. |
Predmet zákazky je spolufinancovaný s poskytnutím NFP z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ďalej aj ako „EFRR”) pre program Interreg V-A SK-CZ |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ. |
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: |
a) Poskytovatel' a ním poverené osoby, |
b) Národný orgán (Ministerstvo pro místní rozvoj ČR), |
c) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly, |
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Ministerstvo financií SR, príslušná Správa finančnej kontroly, |
e) Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, |
f) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, |
g) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, |
h) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ. |
Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
Zmluva uzavretá cez elektronické trhovisko, ktorá je spolufinancovaná zo zdrojov EU nie je zmluvou automaticky účinnou a účinnosť nadobúda až po ukončení kontroly verejného obstarávania (VO) t. j. doručením správy z kontroly VO RO/NO. |
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO. |
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Záručná doba je 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
ŽU v Žiline, Univerzitná 8215/1, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
21.09.2018 08:00 — 22.10.2018 14:00
11,00 ks
5 235,58
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2018 14:19
11.07.2018 10:00
11.07.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2018 09:36 - Vstupná ponuka | 5 235,50 | € | Cena bez DPH |
11.07.2018 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 235,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: