00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
31406840
CHEMIX-D s.r.o.
Pri vinohradoch 172, Bratislava, 831 06, SVK
Dezinsekčný plošný pozemný postrek proti komárom
pozemný postrek; environmentálna bezpečnosť; komáre; chemický postrek
Služba
1. Desinsekčný plošný pozemný postrek proti komárom
|
|
---|---|
Funkcia |
Desinsekcia pozemným postrekom proti škodlivému hmyzu biocídnymi výrobkami za účelom utvárania a ochrany zdravého spôsobu života a práce obyvateľov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Desinsekcia pozemným postrekom proti škodlivému hmyzu biocídnymi výrobkami | 1 ha | 14 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dezinsekciou sa v súlade s výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 981/1996-100 z 20. mája 1996 rozumie ničenie článkonožcov (hmyz, roztoče) prenášajúcich choroboplodné zárodky; vykonávané chemicky v intraviláne mesta a priľahlých pozemkoch extravilánu územia mesta vymedzeného v predmetnej zmluve o poskytovaní služieb. | |
Územie mesta, t.j. intravilán a priľahlé pozemky extravilánu územia, na ktorom sa bude vykonávať aplikácia chemických látok je v prvom stupni ochrany, nepodlieha špecif. ochranným podmienkam podľa zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane prírody a krajiny“). | |
V nevyhnutých prípadoch sa realizácia služby dezinsekcie bude vykonávať v území intravilánu a priľahlých pozemkov extravilánu územia mesta vo vyššom stupni ochrany po udelení súhlasu orgánu ochrany prírody na aplikáciu chemických látok podľa príslušných ustanovení zákona o ochrane prírody a krajiny. |
Názov |
Dodávateľ neodkladne po uzatvorení predmetnej zmluvy doručí kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu celkovej ceny predmetu plnenia s uvedeným jednotkovej ceny služby za 1 ha. |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, riadne a včas vykonať dezinsekčný plošný postrek proti komárom. Dodávateľ je podľa tejto zmluvy povinný na výzvu objednávateľa uskutočniť postrek v požadovanom termíne a určeným druhom postreku (pozemný) na určenom území. Objednávateľ sa zaväzuje na základe tejto zmluvy zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu podľa platných podmienok dohodnutých v tejto zmluve |
Chemická látka, ktorá bude aplikovaná, bude na tento účel vhodná a bude mať udelený súhlas príslušného orgánu na uvedenie látky na trh podľa zákona č. 319/2013 Z.z. o pôsobnosti orgánov štátnej správy pre sprístupňovanie biocídnych výrobkov na trh a ich používanie a o zmene a doplnení niektorých zákonov (biocídny zákon) a príslušných právnych predpisov pre uvádzanie takýchto látok na trh. Postrek proti komárom realizovaný dodávateľom musí byť v súlade s požiadavkami objednávateľa a platnými technickými normami a právnymi predpismi. |
Predmet zákazky sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok vystavených objednávateľom na základe aktuálnej potreby. Rozsah postreku upresní objednávateľ v objednávke, ktorú elektronicky zašle dodávateľovi na jeho e-mail. Objednávateľ si vyhradzuje právo upresňovať a meniť veľkosť územia postreku v závislosti od reálneho výskytu komárov. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas vykonávania postreku dodržiavať právne predpisy týkajúce sa bezpečnosti práce a ochrany zdravia a majetku osôb. Kontrolnú činnosť za objednávateľa bude vykonávať zodpovedná osoba objednávateľa a rozsah vykonaných prác potvrdí svojím podpisom na preberacom protokole, ktorý vystaví dodávateľ. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať službu do 3 dní od doručenia objednávky, alebo po dohode s objednávateľom. V prípade potreby bude poskytovať službu aj v sobotu a nedeľu. |
Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení predmetu zmluvy dodržiavať všeobecne platné právne a ekologické predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje včas komunikovať so zástupcom obce a jej mestských častí, aby mohli informovať obyvateľov o dezinsekcii proti komárom a spolupracovať s asanačnými pracovníkmi v teréne. |
Objednávateľ bude informovať miestne samosprávne orgány, na území ktorých sa bude vykonávať dezinsekcia, o činnosti dodávateľa, aby bola zabezpečená potreba spolupráce, napr. v prípade potreby vyhľadania vhodného zdroja technologickej vody. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne objednávateľovi alebo tretej osobe v dôsledku porušenia jeho povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy. |
Postrek, ktorý dodávateľ vykoná bez príkazu - objednávky zo strany objednávateľa, nebude uhradený. |
Fakturácia bude prebiehať na základe objednávateľom odsúhlaseného súpisu uskutočneného postreku. Po uskutočnení postreku predloží dodávateľ objednávateľovi jednu faktúru v origináli, ktorá budú obsahovať vyúčtovanie ceny predmetu zmluvy. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti príslušných právnych predpisov a v prípade, ak vo faktúre budú uvedené nesprávne údaje alebo nebudú obsahovať všetky zákonné náležitosti a podmienky, je to dôvod na odmietnutie faktúry a vrátenie na prepracovanie. |
Nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až po doručení novej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zadávať objednávky len v rozsahu podľa jeho aktuálnej potreby, ako aj právo nevyčerpať v plnom rozsahu celkovú cenu predmetu zmluvy, ak mu nevznikne potreba objednávať služby v tomto rozsahu počas lehoty plnenia zmluvy. |
Na vzťahy medzi zmluvnými stranami vyplývajúce z tejto zmluvy, ako aj sankcie/pokuty ale ňou výslovne neupravené sa vzťahujú Obchodného podmienky elektronického trhoviska, ktoré tvoria prílohu č.1 predmetnej zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že činnosti špecifikované v tejto zmluve bude pre objednávateľa vykonávať prostredníctvom odborne kvalifikovaných osôb v zmysle § 34 ods.1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní (ZVO). Tento zoznam osôb tvorí prílohu č. 4 predmetnej zmluvy. V prípade, ak nastane situácia, že bude potrebné nahradiť nejakú kvalifikovanú osobu novou osobou, táto osoba musí byť na vykonávanie predmetných činností odborne kvalifikovaná v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO. |
Každú výmenu kvalifikovanej osoby musí schváliť objednávateľ. V prípade, ak k výmene kvalifikovanej osoby dôjde bez súhlasu objednávateľa, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od predmetnej zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, ako aj za výsledok činnosti vykonanej na základe zmluvy o subdodávke, osobitne overí, že každý ním vybratý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia zmluvy bude spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO - ak je to relevantné. Dodávateľ je povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi každú zmenu subdodávateľa. Zoznam subdodávateľov, ak sú známi, tvorí Prílohu č. 3 tejto zmluvy. Zmena subdodávateľa môže byť uskutočnená len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. |
V prípade, ak k výmene subdodávateľa dôjde bez súhlasu objednávateľa, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od predmetnej zmluvy. |
Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa bude zmluvnými stranami považovať nedodržanie zmluvne dohodnutých dodacích podmienok, nedodržanie požadovaných technických vlastností predmetu zákazky a nedoručenie príloh č. 2 až 7 predmetnej zmluvy v zmysle dohodnutých termínov. |
Sankcie/pokuty za nedodržanie lehoty plnenia zo strany dodávateľa, resp. za nedodržanie platobných podmienok zo strany objednávateľa upravujú Obchodné podmienky elektronického trhoviska - Príloha č. 1 predmetnej zmluvy. |
Maximálny finančný limit pre plnenie predmetnej zmluvy je 220 990,00 EUR bez DPH, tzn. objednávateľ si môže v prípade potreby objednať u dodávateľa predmetné služby aj nad rámec celkovej ceny predmetu zmluvy za zmluvne dohodnutú jednotkovú cenu na 1 ha do výšky tohto maximálneho finančného limitu. |
Neoddeliteľnou súčasťou predmetnej zmluvy je: Príloha č.2 - Miesta predmetu zmluvy (po uzatvorení predmetnej zmluvy objednávateľ dodá dodávateľovi v termíne po vzájomnej dohode); Príloha č. 3 - Poistná zmluva (po uzatvorení predmetnej zmluvy dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa v termíne po vzájomnej dohode); Príloha č. 4 - Zoznam kvalifikovaných osôb (dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa do 7 dní od uzatvorenia predmetnej zmluvy ; Príloha č. 5 - Zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné; dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa v termíne po vzájomnej dohode); |
Príloha č. 6 - Zoznam prípravkov pre dodanie služby: postrek proti komárom (dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa do 7 dní od uzatvorenia predmetnej zmluvy; Príloha č.7 - Certifikát systému manažérstva pre bezpečnosť práce a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001; Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na výkon DDD (RÚVZ, ÚVZ SR); Certifikát ISO 9001 - manažérsky systém kvality; Certifikát ISO 14001 - environmentálny manažérsky systém (dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa do 7 dní od uzatvorenia predmetnej zmluvy). |
Predmetná zmluva zaniká uplynutím lehoty jej plnenia (aj v prípade nevyčerpania zmluvne dohodnutej celkovej ceny); resp. vyčerpaním celkovej ceny predmetu zmluvy alebo maximálneho finančného limitu 220 990,00 EUR bez DPH pred uplynutím lehoty jej plnenia. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2018 10:00 — 31.12.2020 10:00
14 000,00 ha
265 180,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2018 11:56
11.05.2018 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.05.2018 10:45 - Vstupná ponuka | 264 600,00 | € | Cena s DPH |
11.05.2018 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 263 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: