Z201820100
OF-164687
zrušená
00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
Kancelársky papier
Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka bieleho kancelárskeho papiera vhodného na čiernobielu a farebnú tlač a kopírovanie dokumentov a dodanie do sídla objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Formát | veľkosť | A4 | ||
Gramáž | g/m2 | 80 | ||
Počet listov v balíku | balík | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | biela |
Vhodný pre | Laser, Injekt, Copiers |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Odberateľ preddavky ani zálohy neposkytuje |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Splatnosť faktúr v lehote 60 dní. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený žiadne svoje pohľadávky, ktoré mu vznikli voči objednávateľovi, postúpiť tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade, ak dodávateľ postúpi tieto pohľadávky bez súhlasu objednávateľa, je takáto zmluva o postúpení pohľadávky neplatná |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku bez DPH, s DPH |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložil podrobný rozpočet zákazky s uvedením jednotkových cien, DPH za MJ požadovaného tovaru |
Dodanie tovaru požaduje objednávateľ dodať v niekoľkých samostatných dodávkach ( min. 6 dodávok) počas platnosti zmluvy |
Termíny jednotlivých dodávok budú upresnené formou čiastkových objednávok zaslaných elektronicky objednávateľom a potvrdených dodávateľom do 24 hodín od doručenia objednávky |
Jednotlivé dodávky musia byť uskutočnené najneskôr do 3 dni od doručenia a prevzatia objednávky dohodnutým spôsobom |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 13:00 hod. |
Zmluva bude ukončená dňom vyčerpania požadovaného množstva |
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy uzatvorenej automatizovaným spôsobom ukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu poskytnutou cenou a cenou nižšou |
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady vrátane nákladov na dopravu, doručenie a vyloženie predmetu plnenia |
Prípadná reklamácia, odvoz, dovoz bude v réžii dodávateľa |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
3 000,00 balík
6 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2018 09:02
09.05.2018 10:00
09.05.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2018 09:54 - Vstupná ponuka | 6 100,00 | € | Cena bez DPH |
09.05.2018 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: