Z201819723
OF-164504
zrušená
00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
Keper - bavlnená tkanina (100% bavlna)
Bavlnená tkanina, keper
Tovar, Služba
1. Keper Victoria Blue 18-4148 TPX
|
|
---|---|
Funkcia |
Keper na šitie odevov (kabát, nohavice). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
0). Množstvo | meter bežný | 1250 | ||
1). Šírka tkaniny podľa STN EN 1773 | cm | 150 | ||
2). Plošná hmotnosť podľa STN EN 12127 | g/m2 | 240 | ||
3). Pevnosť v ťahu (osnova/útok) podľa STN EN ISO 13934-1 | N | (1000/700) | ||
4). Obsah formaldehydu podľa STN EN ISO 14184-1 | mg.kg-1 | 75 | ||
5). Obsah pentachlórfenolu podľa STN 80 0055 | mg.kg-1 | 0,5 | ||
6). pH vodného výluhu podľa STN EN ISO 3071 | - | 3,5 | 9,5 | |
7). Obsah extrahovateľných ťažkých kovov podľa STN 80 0055: | mg.kg-1 | nižšie uvedené: | ||
7.1). Obsah arzénu | mg.kg-1 | 1,0 | ||
7.2). Obsah kadmia | mg.kg-1 | 0,1 | ||
7.3). Obsah olova | mg.kg-1 | 1,0 | ||
7.4). Obsah ortuti | mg.kg-1 | 0,02 | ||
7.5). Obsah medi | mg.kg-1 | 50,0 | ||
7.6). Obsah chrómu | mg.kg-1 | 2,0 | ||
7.7). Obsah kobaltu | mg.kg-1 | 4,0 | ||
7.8). Obsah niklu | mg.kg-1 | 4,0 | ||
8). Obsah arylamínov podľa STN EN 14362-1 a STN EN 14362-3 | mg.kg-1 | 30 | ||
9). Obsah pesticídov podľa STN 80 0055 | mg.kg-1 | 1,0 | ||
10). Dĺžka návinu tkaniny v jednotlivom bale | m | 70 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Materiálové zloženie | 100 % bavlna podľa STN 80 0067-1 a Nariadenia EP a Rady EÚ č. 1007/2011 |
2. Farba podľa PANTONE TPX | 18-4148 TPX Victoria Blue - tolerancia do stupňa 4 sivej stupnice podľa STN EN 20105-A02 |
3. Väzba | keprová podľa STN 80 0020, STN 80 0021, STN ISO 3572 |
4. Zmena rozmerov po praní pri teplote 40 °C | ± 3,0 % podľa STN EN ISO 6330, STN EN ISO 3759, STN EN ISO 5077 |
5. Stálofarebnosť v otere - suchý oter: zmena odtieňa a zapustenie do sprievodných tkanín - stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-X12 | min. 3-4 |
5.1. Stálofarebnosť v otere - mokrý oter: zmena odtieňa a zapustenie do sprievodných tkanín - stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-X12 | min. 3 |
6. Stálofarebnosť v praní pri 40 °C - zmena odtieňa: stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-C06 | min. 3 |
6.1. Stálofarebnosť v praní pri 40 °C - zapustenie do sprievodných tkanín: stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-C06 | min. 3/3 |
7. Stálofarebnosť v pote (alkalický, kyslý) - zmena odtieňa: stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-E04 | min. 4 |
7.1. Stálofarebnosť v pote (alkalický, kyslý) - zapustenie do sprievodných tkanín: stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-E04 | min. 3/3 |
8. Stálofarebnosť vo vode - zmena odtieňa: stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-E01 | min. 3 |
8.1. Stálofarebnosť vo vode - zapustenie do sprievodných tkanín: stupeň sivej stupnice podľa STN EN ISO 105-E01 | min. 3/3 |
9. Stálofarebnosť na svetle: stupeň modrej stupnice podľa STN EN ISO 105-B02 | min. 4 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje v zmluvnej lehote v súlade so zmluvnými podmienkami dodať nový, nepoužitý predmet zmluvy v samostatne balených balíkoch spolu s návodom a podmienkami jeho ošetrovania a údržby. Dodávateľ sa zaväzuje spolu s predmetom zmluvy predložiť zapečatenú vzorku dodaného predmetu zmluvy z akreditovaného skúšobného laboratória alebo z akreditovaného certifikačného orgánu na výrobky, ktoré vykonalo skúšku bezpečnosti predmetu zmluvy alebo posúdilo zhodu. Dodací list musí mať uvedené údaje podľa jednotlivých balíkov, ktorých dĺžka návinu bude uvedená na celé metre. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje spolu s predmetom zmluvy preukázať jeho bezpečnosť v súlade s vyhláškou MH SR č. 635/2005 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na bezpečnosť textilných vlákien, priadzí a výrobkov určených na priamy styk s pokožkou. Bezpečnosť výrobku preukáže predloženým platným vyhlásením o zhode vydaným v súlade s technickou normou na základe skúšok vykonaných v akreditovanom skúšobnom laboratóriu alebo posúdením zhody akreditovaným certifikačným orgánom na výrobky v súlade s vyhláškou, STN EN ISO/IEC 17050-1 a 2 alebo ekvivalentných a na základe vykonaných skúšok. |
3. Dodávateľ prehlasuje, že zmluvná cena je správna a reálna, zodpovedá kvalite predmetu zmluvy, zahŕňa všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný dodať predmet zmluvy za zmluvnú cenu. Ku zmene zmluvnej ceny môže dôjsť len v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných opatrení štátu. Túto skutočnosť je dodávateľ povinný písomne preukázať objednávateľovi v lehote do 10 pracovných dní od momentu jej vzniku. |
4. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom oznámiť objednávateľovi 1) kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy, 2) aktualizovaný rozpočet jednotkovej ceny predmetu zmluvy, kde presne uvedie jednotkovú cenu bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, jednotkovú cenu s DPH, 3) názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. |
5. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1. až 4. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
6. Dodávateľ musí byť zapísaný v RPVS, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS. |
7. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať za dodanie predmetu zmluvy dňom riadneho a včasného splnenia zmluvného záväzku na základe objednávateľom potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Objednávateľ môže overiť skutočnosť, či dodaný predmet zmluvy má všetky požadované vlastnosti uvedené v zmluvnej špecifikácii. V takom prípade zašle náhodne vybranú vzorku doručeného predmetu zmluvy na expertízu/vykonanie posudzovania zhody do akreditovaného skúšobného laboratóriá/akreditovaného certifikačného orgánu. Ak bude preukázane, že vybraná vzorka doručeného predmetu zmluvy nezodpovedá požadovanej zmluvnej špecifikácii, dodávateľ sa zaväzuje uhradiť objednávateľovi všetky náklady spojené s vykonaním posudzovania zhody/expertízy. |
9. Objednávateľ môže reklamovať dodávateľom doručený predmet zmluvy, ktorý nespĺňa zmluvnú špecifikáciu (aj v zmysle predchádzajúceho bodu). Na reklamáciu sa vzťahujú všeobecne platné podmienky a lehoty, pričom náklady objednávateľa vynaložené na jeho reklamáciu v plnom rozsahu znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje na vlastné náklady prevziať predmet zmluvy v sídle objednávateľa a zabezpečiť jeho odvoz. |
10. Ak sa preukáže, že reklamovaná vada predmetu zmluvy je neodstrániteľná alebo predmet zmluvy nespĺňa požadované parametre špecifikácie, dodávateľ sa zaväzuje dodať náhradný predmet zmluvy v požadovanej kvalite. V prípade, ak dodávateľ nedokáže dodať náhradný predmet zmluvy v určenej lehote, má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy a je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 5% zmluvnej ceny predmetu zmluvy. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi. |
11. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni do 30 dní bezplatnou výmenou vadného predmetu od momentu uznania reklamácie a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zmluvy do 7 dní od momentu uznania reklamácie. |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia zmluvy je sídlo objednávateľa v Košiciach a dodávka predmetu zmluvy bude realizovaná jednorazovo v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 14:00 hod.. |
13. Objednávateľ môže na základe predchádzajúcich skúseností odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý neplnil zmluvné záväzky už v minulosti (napríklad, dodal predmet zmluvy s preukázateľne nevhodnými parametrami, nebol ochotný prevziať vadný predmet zmluvy a pod.), pričom také konanie malo alebo mohlo mať vplyv na zvýšenie administratívnej záťaže, vznik časovej tiesne nespôsobenej objednávateľom pre plnenie úloh súvisiacich s predmetom zmluvy a vznik možných finančných strát, nesplnenie výrobných plánov a narušenie ďalších zmluvných vzťahov a povinností s tým súvisiacich. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
07.05.2018 08:00 — 15.06.2018 14:00
1,00 celok podľa špecifikácie
3 195,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.04.2018 14:58
04.05.2018 15:00
04.05.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: