00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Reklamné predmety s potlačou
reklamné predmety, propagačné výrobky, potlač, guličkové pero, pero, ceruzka, tričko
Tovar
1. Reklamné predmety s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Reklamné predmety na propagáciu objednávateľa. |
2. Dodávka reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa. |
3. Dodávka reklamných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Guličkové pero | ks | 600 | ||
2. Ceruzka | ks | 400 | ||
3. Biele tričko | ks | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. položka č.1. Guličkové pero, plastové jednofarebné pero s kovovou sponou, náplň modrá, veľkosť min. 136 mm, materiál : kov, plast, farba modrá | potlač loga a názvu pracoviska objednávateľa strieborná (veľkosť potlače 4,5cm*0,8cm) |
2. položka č.2. Ceruzka, materiál drevo, rozmery min. 0,7 cm*19 cm, farba strieborná | potlač loga a názvu pracoviska objednávateľa modrá (veľkosť potlače 4cm*0,5cm) |
3. položka č.3. Biele tričko, gramáž minimálne 160 g /m2, materiál 100 % bavlna, úzky lem priekrčníka z rebrového úpletu, spevňujúca ramenná páska, trup po stranách bez švov. Veľkosť 30 ks S, 30 ks M, 30 ks L, 30 ks XL | potlač loga a názvu pracoviska objednávateľa modrá (veľkosť potlače 6 cm*4cm), |
4. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedených referenčných produktov, tieto ekvivalenty musia mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. | |
5. Ak sa uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov pre všetky položky, ich špecifikáciu a vyobrazenie, |
1.2. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, a |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotkové ceny sú konečné, zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SRč.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
6. Podklady na potlač (logo a názov objednávateľa s návrhom vizualizácie) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom po uzatvorení rámcovej dohody. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania. Periodicita objednávania tovaru bude podľa prevádzkových potrieb objednávateľa (cca 2 krát počas trvania tejto zmluvy). |
8. Objednávateľ pred vystavením objednávky odsúhlasí dodávateľovi návrh vizualizácie jednotlivých reklamných predmetov, rozmerov loga a jeho umiestnenia. |
9. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na jedno miesto dodania - pracovisko, ktoré sa nachádza v sídle objednávateľa. |
10. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. Požadované množstvo reklamných predmetov bude dodané najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
12. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Rozsah objednaného tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
13. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 6 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Drážovská cesta 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
6
1,00 súbor
1 291,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.04.2018 14:18
09.05.2018 10:30
09.05.2018 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.04.2018 14:41 - Vstupná ponuka | 1 291,20 | € | Cena s DPH |
09.05.2018 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: