17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
35400307
Jarmila Svítková-BIBIONE
Tehelná 14, Trnava, 91701, SVK
Kancelárska stolička, kancelárske kreslo
Kancelárska stolička, kancelárske kreslo, konferenčná stolička
Tovar, Služba
1. Kancelárska stolička, kancelárske kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska stolička, kancelárske kreslo, konferenčná stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - kancelárska stolička | ks | 65 | ||
Položka č. 2 - kancelárske kreslo | ks | 20 | ||
Položka č. 3 - kancelárske kreslo so sieťovaným operadlom | ks | 55 | ||
Položka č. 4 - konferenčná stolička - látkový poťah | ks | 35 | ||
Položka č. 5 - konferenčná stolička - ekokoža | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 - kancelárska stolička | |
- kancelárska stolička s podrúčkami (alebo bez podrúčiek) | |
- spĺňa normy: EN 1335-1, EN-1335-2, EN 1335-3 | |
- rozmery: šírka sedáku: min. 49,5 cm, hĺbka sedáku: min. 45 cm | |
- výška operadla min. 52 cm, šírka operadla min. 45 cm | |
- nastaviteľná výška sedu od podlahy min. 41,5 až 55,5 cm | |
- nosnosť: min. 110 kg | |
- špecifikácia operadla a sedáka: konštrukcia z kvalitného plastu + pena s hustotou 24 | |
- povrchová úprava: textília | |
- ergonomické tvarovanie | |
- oderuvzdornosť min. 60 000 cyklov | |
- kríž čierny plastový | |
- kolieska nylonové, 50 mm | |
- fixné podrúčky čierne plastové | |
- farba stoličky: tmavosivá alebo čierna (príp. dohoda) | |
--------------------- | --------------------- |
Položka č. 2 - kancelárske kreslo | |
- kancelárske kreslo vyrobené s dôrazom na ergonómiu, kvalitu a eleganciu | |
- dotykové časti sedadla a operadla sú z kvalitnej hovädzej kože,zadná strana operadla je potiahnutá koženkou | |
- ergonomicky tvarované sedadlo | |
- operadlo s elegantným prešívaním | |
- pohodlná opierka hlavy | |
-robustná chrómovaná kovová základňa zaručujúca dokonalú stabilitu | |
- pochrómované kovové podrúčky s dotykovou plochou z mäkčeného polyuretánu | |
- kreslo je výškovo nastaviteľné a vybavené hojdacím mechanizmom s možnosťou aretácie hojdania a nastavenia silyprotiváhy | |
- spĺňa normy: EN 1335-1, EN-1335-2, EN 1335-3 ISTA 2A type C | |
- nosnosť: min.110 kg | |
- hĺbka sedadla: min. 47,0 cm, šírka sedadla: min. 50 cm | |
- výška operadla min. 63 cm, šírka operadla min. 50 cm | |
- mechanizmus: synchrónna | |
- nastaviteľná výška sedadla 48,0 - 58,0 cm | |
- podrúčky sú súčasťou balenia | |
- materiál: koža/vinylová koženka | |
- farba kresla: čierna (príp. dohoda) | |
--------------------- | --------------------- |
Položka č. 3 - kancelárske kreslo so sieťovaným operadlom | |
- Chrbtová opierka a sedák zhotovené zo sieťoviny a eko kože | |
- Nastaviteľná výška sedadla (plynový tlmič) | |
- Tvarované opierky lakťov | |
- Funkcia kolísky prispôsobená telesnej váhe TILT | |
- Blokáda vertikálnej polohy | |
- Návod a náradie súčasťou balenia | |
- Kolieska | |
Rozmery: | |
- Výška sedadla min. 49-58cm | |
- Šírka sedadla min. 48cm | |
- Hĺbka sedadla min. 48cm | |
- Výška chrbtovej opierky min. 65cm | |
nosnosť: min. 100 kg | |
--------------------- | --------------------- |
Položka č. 4 - konferenčná stolička - látkový poťah | |
- Konferenčná stolička s čiernym látkovým poťahom (alebo podľa dohody) | |
- Umožňuje stohovať 4 stoličky do seba | |
- Konštrukcia: oceľová | |
- Materiál: textil (alebo podľa dohody) | |
- Nosnosť min. 120,0 kg | |
- Hĺbka sedadla min. 46,0 cm | |
- Šírka operadla min. 46,0 cm | |
- Šírka sedadla min. 46,0 cm | |
- Výška operadla min. 32,0 cm | |
- Výška sedu min. 46,0 cm | |
------------------- | --------------- |
Položka č. 5 - konferenčná stolička - ekokoža | |
- Konferenčná stolička s poťahom z ekokože (alebo podľa dohody) | |
- Umožňuje stohovať 4 stoličky do seba | |
- Konštrukcia: oceľová | |
- Materiál: ekokoža (alebo podľa dohody) | |
- Nosnosť min. 120,0 kg | |
- Hĺbka sedadla min. 46,0 cm | |
- Šírka operadla min. 46,0 cm | |
- Výška operadla min. 32,0 cm | |
- Výška sedu min. 46,0 cm |
Názov |
1.Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3.POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
4.POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Objednávateľ má právo na výber farby poťahu tovaru. Žiadame dodanie tovaru v prevedení podľa prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu jednotlivých oddelení. |
5.POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
6.POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
---------------------------------------------------------- |
7.Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
8.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
9.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
10.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
11.Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
12.Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo a druh tovaru a so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné (v zmluve priamo neurčené) druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy. |
13.Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
14.Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
15.Objednávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o zložení údaj o objeme, údaj o odporúčanom dávkovaní a dátum spotreby. |
16.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) a zostatok finančného limitu. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
17.Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
18.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. |
19.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
20.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
21.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
22.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
23.Nedodržanie bodov č. 1,2,3,4,5,18 a 21 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
24. Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
25. Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s podmienkami OPET pri každom opakovanom plnení prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v OPET na vôli dodávateľa, pričom dodávateľ prehodnocuje aspoň tri cenové ponuky, ktoré musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto rámcovej dohode. |
26. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenia aktuálnosti ceny. Dodávateľ je povinný takejto žiadosti vyhovieť a požadovanú dokumentáciu predložiť do 10 dní. |
27. Ak dodávateľ zistí, že cena porovnateľného na relevantnom trhu je nižšia než je cena určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doručil objednávateľovi písomné oznámenie o tejto skutočnosti. Cena uvedená v tejto rámcovej dohode sa dňom doručenia takéhoto oznámenia objednávateľovi mení na dodávateľom oznámenú nižšiu cenu s účinnosťou pre plnenia dodávateľa dodané objednávateľovi podľa tejto rámcovej dohody po doručení takéhoto oznámenia objednávateľovi. |
28. Ak objednávateľ zistí, že cena porovnateľného na relevantnom trhu je nižšia než je cena určená touto rámcovou dohodou a oznámi túto skutočnosť dodávateľovi s tým, že súčasne túto skutočnosť dodávateľovi preukáže. Cena uvedená v tejto rámcovej dohode sa dňom doručenia takéhoto oznámenia dodávateľovi mení na objednávateľom oznámenú a preukázanú nižšiu cenu s účinnosťou pre plnenia dodávateľa dodané objednávateľovi podľa tejto rámcovej dohody po doručení takéhoto oznámenia dodávateľovi. |
29. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
225,00 ks
9 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2018 13:51
11.05.2018 10:45
11.05.2018 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.05.2018 13:58 - Vstupná ponuka | 9 200,00 | € | Cena bez DPH |
04.05.2018 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: