35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
46334831
Agrokov, spol. s r.o.
Cajlanská 173, Pezinok, 90201, SVK
Manipulačná pracovná plošina k podvozku nákladného automobilu
automobilová, pracovná, manipulačná plošina
Tovar, Služba
1. Manipulačná pracovná plošina k podvozku nákladného automobilu
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup 12 ks nových manipulačných pracovných plošín k podvozku nákladného automobilu s technickými parametrami a špecifikáciou uvedenou nižšie, vrátane jej montáže na podvozok nákladného automobilu. |
Dodaná manipulačná pracovná plošina po montáži na podvozok musí vytvoriť kompaktný funkčný celok. |
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je: |
- vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, záznam zo zaškolenia obsluhy, návody na obsluhu a údržbu plošiny v slovenskom resp. českom jazyku, záručný list, technické osvedčenie manipulačnej pracovnej plošiny ako samostatného celku vozidla). |
Manipulačná pracovná plošina v počte 12 ks, ktorá je určená k bezpečnému pokladaniu a zbieraniu dopravných kužeľov sa požaduje s nasledovnou charakteristikou a technickými parametrami: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šírka | mm | 2500 | 2600 | |
Dĺžka | mm | 1650 | 1700 | |
Výška | mm | 1000 | 1250 | |
Prevádzková hmotnosť | kg | 400 | 420 | |
Maximálny počet prevážaných dopravných kuželov | ks | 70 | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rám | Oceľový zvarenec z uzavretých profilov |
Rám | Pozinkovaný |
Rám | Odkladací rám po celej dĺžke plošiny, s šírkou min. 0,5m |
Rám | Bočné bezpečnostné zábradlie na všetkých bočných častiach plošiny |
Rám | Vrchná časť zábradlia opatrená nie kovovým madlom |
Rám | Z čelnej strany výstražné bezpečnostné šrafovanie, výstražné zástavky a výstražné piktogramy |
Rám | Zariadenie pre núdzové prestavenie aj v prípade poruchy |
Rám | Dvere otvárateľné len do vnútornej strany |
Rám | musí byť vybavený odnímateľnými alebo sklopnými manipulačnými kolesami pre jednoduchú montáž a demontáž s vozidlom a následnou jednoduchou manipuláciou na spevnených plochách |
Pripojenie k vozidlu | Čelná upínacia doska DIN 3/5 |
Pripojenie k vozidlu | Montáž na nákladný automobil, ktorý určí objednávateľ |
Pripojenie k vozidlu | Montáž realizovaná na čelnej upínacej doske DIN 76 060 veľkosť č. 3/5 so zabezpečením pracovných resp. prepravných polôh hydraulickým systémom podvozku s pripojením rýchlospojkami (1 dvojčinný okruh) |
Pripojenie k vozidlu | Upínacie a zdvíhacie zariadenie umožňuje nastavenie pracovnej aj prepravnej polohy |
Pripojenie k vozidlu | Aretáciou nastavenej pracovnej aj prepravnej polohy zamedzuje ich samovoľnému uvoľneniu |
Podlaha | Protišmyková - oceľový rošt s maximálnou veľkosťou oka 35x15 mm |
Názov |
Vrátane zaškolenia |
Objednávateľ požaduje dodanie nového a nepoužitého tovaru, s rokom výroby 2018 |
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre príslušné zariadenie (manipulačnú pracovnú plošinu) k podvozku nákladného automobilu (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu pre ponúkanú manipulačnú pracovnú plošinu. |
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkanú manipulačnú pracovnú plošinu |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním plošiny presný termín dodania. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Záručná lehota minimálne 12 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadení s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. |
Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
Celková cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na objednávateľom určené miesto, zaškolenie osôb určených objednávateľom a sprevádzkovanie na objednávateľom určenom mieste. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
V prípade poruchy dodaného zariadenia objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zabezpečil poskytnutie servisu do 24 hodín od nahlásenia poruchy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Kupujúci najneskôr 30 dní pred predpokladaným termínom prevzatia predmetu zmluvy oznámenom predávajúcim kupujúcemu min. s predstihom 2 pracovných dní, poskytne predávajúcemu podvozok nákladného automobilu, na ktorý sa manipulačná pracovná plošina namontuje. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
07.05.2018 08:00 — 09.07.2018 12:00
12,00 ks
160 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2018 14:41
02.05.2018 15:00
03.05.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2018 11:33 - Vstupná ponuka | 160 000,00 | € | Cena bez DPH |
02.05.2018 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: