00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
46440577
Profexy s.r.o.
Dopravná 1364/11, Topoľčany, 95501, SVK
Tekutý umývací prostriedok pre priemyselné umývačky riadu
umývací prostriedok
Tovar, Služba
1. Tekutý umývací prostriedok pre priemyselné umývačky riadu
|
|
---|---|
Funkcia |
umývanie riadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. TOPMATIC UNIVERSAL SPECIAL / 1 balenie / | kg | 25 | ||
koncentrácia : hydroxid sodný | % | 20 | 25 | |
koncentrácia : polyakryláty | % | 5 | 10 | |
obsahuje polykarboxyláty | % | 5 | 15 | |
obsah fosfonátov | % | 5 | ||
množstvo | ks | 26 | ||
2. SOLID CLEAN M /1 balenie = 4 ks x 4,5 kg / | kg | 4,5 | ||
koncentrácia: hydroxid sodný | % | 50 | 100 | |
Obsahuje polykarboxyláty | % | 5 | 15 | |
Obsahuje fosfonáty, neiónové povrch. aktívne látky | % | 5 | ||
množstvo | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. použitie | pre priemyselné umývačky, odstraňuje aj silné znečistenie nádob |
neobsahuje | NTA, EDTA, CHLÓR |
zabraňuje | tvorbe škrobových a vápenatých povlakov |
vôňa | bez zápachu |
umývací účinok | vysoký aj v tvrdej vode |
dodať originálny tovar | vzhľadom na použitie prostriedku použiť špecif. dávkovacie sys. pre Solid sys. |
spolu s produktom zabezpečiť | servis a nastavenie dávkovacieho systému |
servis | do 24 hodín |
2. použitie | ekolog. certifik . umývací prostriedok vo forme bloku určený do priemysel. umývačiek riadu |
vôňa | bez vône / zápachu |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa bez vyzvania elektronickou formou, najneskôr do 24 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
- štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena za MJ v EUR s DPH , celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Jednotkové ceny v rozpočte musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v lehote 2 pracovných dni a oznámenie zašle do 24 hodín po vyhodnotení kontaktnej osobe dodávateľa : |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a /alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
c) v prípade , že vymedzenie predmetu tejto zmluvy, jej opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent,krajinu , oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby , verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné riešenie / variant. Dodávateľ je v prípade dodania ekvivalentu povinný preukázať zhodu s minimálnymi požadovanými technickými parametrami uvedenými v technickej špecifikácii k predmetu plnenia. |
d) v prípade predloženia ekvivalentu ponúkaných tovarov predloží názov tovaru a Kartu bezpečnostných údajov s opisom technických vlastností a parametrov , vyhlásenie o zhode ekvivalentných tovarov. |
e) v prípade predloženia ekvivalentu je dodávateľ povinný na vyzvanie objednávateľa predložiť vzorku všetkých ekvivalentných ponúkaných tovarov. Vzorky je povinný po vyzvaní predložiť do 2 pracovných dní zaslaním na adresu objednávateľa resp. osobne v sídle objednávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, v požadovanom balení a v množstvách stanovených v objednávkach objednávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom |
4. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí / názov tovar, množstvo / aj číslo zmluvy . |
5. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru napr.: náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením o zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť cenu z akýchkoľvek dôvodov. |
6.Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar funkčný , bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu z a neprebraný tovar. |
7. Objednávateľ je oprávnený reklamovať skryté vady na tovare v prípade , že v čase keď objednávateľ tovar prebral a podpísal dodací list, vady na tovare neboli viditeľné. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Uznané reklamácie je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru do 24 hodín. |
8. Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami ) |
9. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za každé dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu. |
10. Splatnosť faktúry 60 dní v zmysle obchodného zákonníka č 513 /1991 z.z. § 340 b) odst. 5. |
11.Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa |
12. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle §187 ods. 8 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
13. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
14. V prípade porušenia bodu 13. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom: dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, 040 01 Košice , Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
10.05.2018 14:23 — 11.05.2018 14:23
30,00 ks
2 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2018 14:25
04.05.2018 14:22
04.05.2018 14:37
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.04.2018 12:11 - Vstupná ponuka | 2 300,00 | € | Cena bez DPH |
02.05.2018 18:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 299,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: