30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36210021
DAMYS, s.r.o.
Šafárikova 71, Rožňava, 04801, SVK
Dodávky chleba a pekárenských výrobkov
Chlieb a iné pekárenske výrobky
Tovar, Služba
1. Chlieb a pečivo
|
|
---|---|
Funkcia |
Čerstvé a prvotriedne pečivo a pekárenské výrobky určené strávnikom na priamu konzumáciu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konzumný chlieb 1000g | ks | 2156 | ||
Konzumný chlieb krájaný, balený 1000g | ks | 100 | ||
Konzumný chlieb krájaný, balený 500g | ks | 20 | ||
Konzumný chlieb krájaný, balený 250g | ks | 50 | ||
Pšeničný chlieb 1000g | ks | 100 | ||
Pšeničný chlieb krájaný, balený 1000g | ks | 100 | ||
Pšeničný chlieb krájaný, balený 500g | ks | 20 | ||
Pšeničný chlieb krájaný, balený 250g | ks | 50 | ||
Biele pečivo štandarné, nesypané - rožok 40g | ks | 200 | ||
Biele pečivo štandarné, nesypané - žemľa 50g | ks | 200 | ||
Biele pečivo štandarné, nesypané - bageta 150g | ks | 100 | ||
Závin balený 400g, plnený (orech, kakao, tvaroh, mak, puding...) | ks | 30 | ||
Knedľa parená 500g | ks | 100 | ||
Strúhanka 500g | ks | 350 | ||
Listkove cesto 400g | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konzumný chlieb | Zloženie - pšeničná múka(43%), ražná múka(15%), pitná voda, jedlá soľ, droždie, zlepšujúci prípravok (pšen. lepok, pšen. múka, kukur. múka, enzým alfa emyláza, suš. srvátka, kyselina askorbová). |
Pšeničný chlieb | Zloženie - pšeničná múka(61%), pitná voda, jedlá soľ, zemiaková múka, droždie, zlepšujúci prípravok (stabilizátor E412, emulgátor E471, sójová múka, ražná múka, enzýmy, kyselina askorbová). |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia |
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkové ceny požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite a v opakovaných dodaniach. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zákazky. |
Zmluva sa uzatvára na dobu 6 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto zmluvy v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. |
Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto zmluvy a ich kontaktné údaje (tel. číslo, e-mailová adresa). |
Celkové množstvá sú uvedené ako predpokladané. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru (zvýšiť, znížiť) v závislosti od reálnej potreby objednávateľa pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru uvedeného v tejto zmluve. Objednávateľ po vzájomnej dohode môže objednať aj iný druh pekárenských výrobkov, ktorý nie je určený v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny uvedenej v oficiálnom cenníku dodávateľa, ktorý dodávateľ doručí ku dňu začiatku platnosti tejto zmluvy. |
Dodávateľ za zaväzuje dodávať všetky položky uvedené v tejto zmluve. Opakujúce sa nedodanie niektorej položky uvedenej v zmluve sa považuje za porušenie dohody a odberateľ je oprávnený od dohody odstúpiť. |
Všetky obaly musia obsahovať údaje v súlade s vyhláškou MP a RV SR č.243/2015 Z.z. o požiadavkách na označovanie potravín. Minimálne musia obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, kraju pôvodu, dátum výroby/ spotreby, obsah jednotlivých zložiek tovaru, čistú hmotnosť tovaru. |
Dodávateľ je pri dodaní tovaru zaviazaný dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jeho zdravotná nezávadnosť a kvalita. Tovar musí byť dodávaný v požadovanej akosti a kvalite I. triedy v zmysle zákona o potravinách, Potravinovom kódexe a platných právnych predpisov. |
Dodávateľ zaručuje, že kvalita a bezpečnosť výrobkov a všetky uvedené informácie sú v súlade s platnou legislatívou SR a európskou legislatívou. |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas celej doby platnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet čiastkovej objednávky naraz (jedným dodaním) a to v pracovných dňoch od pondelka do soboty ( t.j 6x v týždni) v čase od 05:00 hod - 05:30 hod. Objednávateľ je povinný objednať tovar u dodávateľa v pracovných dňoch v čase od 7,00 - 14,00 hod najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním tovaru. V prípade potreby , objednávateľ požaduje dodať tovar na dve odberné miesta. |
Objednávateľ bude tovar podľa tejto zmluvy objednávať u dodávateľa na základe telefonickej alebo e-mailovej objednávky, v ktorej bude uvedený špecifikovaný druh a množstvo tovaru. Objednávateľ žiada o telefonické alebo mailové potvrdenie prijatia tejto objednávky v závislosi od spôsobu objednania tovaru objednávateľom. |
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru dostatočný časový priestor na skontrolovanie druhu a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar, ak nie je dodaný riadne alebo včas. Objednávateľ pre splnenie všetkých povinností (podávanie rannej stravy v zariadení od 7,00 hod) trvá na podmienke uvedenej v bode 14. |
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru a pod.) |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Fakturácia v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude dodací list. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo čiastkovej objednávky objednávateľa alebo k faktúre pripojiť kópiu čiastkovej objednávky objednávateľa. |
Záručná doba tovaru zodpovedá dobe spotreby tovaru uvedenej na jednotlivých druhoch tovaru. |
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch a zároveň v dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania. |
Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady akosti tovaru u dodávateľa najneskôr do 12 hodín po dodaní tovaru. Uznané reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady tovaru dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 1 hodiny od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ či už v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vrátenia tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru od iného dodávateľa. V tomto prípade si zmluvný dodávateľ zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny , rozdiel uhradiť. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tento tovar vymeniť, v čo najkratšom čase, najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny. |
Dodávateľ sa zaväzuje , že dodaný tovar počas celého trvania tejto zmluvy bude spĺňať všetky predpisy - zákon č. 152/1995. Z.z., vyhlášku MPaRV SR č. 24/2014 o pekárenských výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách, výnos MP sr a MZ SR Z 21. OKTÓBRA 2004 č. 2657/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca obilie a výrobky z obilia. |
Objednávateľ nebude poskytovať na plnenie predmetu zmluvy preddavok ( zálohu). |
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením: Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovaru určenej touto Rámcovou zmluvou. |
Dodávateľ všetky požadované doklady a dokumenty doručí v listinnej podobe na adresu sídla objednávateľa. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky , ktoré vznikli dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho písomného súhlasu je neplatné. |
V prípade porušenia hore uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20% z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať objednávateľovi e-mailom menný zoznam osôb ktoré budu tovar dovážať, čísla ich OP a názov a ŠPZ motorových vozidiel z ktorými budú tovar dovážať. |
Šafáriková 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
07.05.2018 11:38 — 07.11.2018 11:38
3 578,00 ks
2 608,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2018 11:43
04.05.2018 11:39
04.05.2018 11:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2018 09:45 - Vstupná ponuka | 2 607,36 | € | Cena bez DPH |
03.05.2018 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 582,26 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: