00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Upomienkové predmety s potlačou 0418
tričko, USB kľuč, sprej, propagačný materiál
Tovar, Služba
1. Reklamné predmety s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Prezentácia, propagácia |
dodávka propagačných predmetov (reklamné predmety a textilné výrobky) vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumie potlač, sieťotlač, balenie, doprava na miesto dodania a vyloženie na mieste dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tričko Materiál: 100% bavlna 185g/m2 Vlastnosti:- dvakrát pretkaný lem na rukávoch a spodku, - ramenná spevňujúca páska- úzky guľatý výstrih- tubus bez bočných švov Farba: modrá royal Veľkosti:- M – 35ks- L – 35ks Potlač: - jednostranná jednofarebná sieťotlač biela- logo objednávateľa v anglickom jazyku Umiestnenie potlače:- vpredu na srdce 12 x 12 cm | ks | 70 | ||
2. USB kľúč s putkom na kľúče a LED indikátorom Kapacita disku 8 GB Rozhranie USB 2.0 Rýchlosť čítania:15 MB/s Rýchlosť zápisu: 5 MB/s Rozmery: 19 x 8,89 x 56,8 mm Farba: modrá Potlač: - jednostranná, jednofarebná biela sieťotlač - logo objednávateľa v anglickom jazyku | ks | 70 | ||
3. Antibakteriálny dezinfekčný sprej v priehľadnej tube Objem: 10 ml Rozmery: 16x140 mm Farba: modrá Potlač: - jednostranná, jednofarebná sieťotlač modrá - logo objednávateľa anglickom jazyku | ks | 70 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Verejný obstarávateľ poskytne logo resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Požaduje sa dodanie grafického návrhu potlače predmetu obstarávania pred zahájením potlače tovaru e-mailom kontaktnej osobe, a to za účelom overenia požadovaného vizuálu. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa dodanie vzorky plnenia pred dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dolnozemská cesta č. 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
15.05.2018 14:30
1,00 kpl
786,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2018 09:42
03.05.2018 11:38
03.05.2018 11:53
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2018 20:42 - Vstupná ponuka | 786,19 | € | Cena s DPH |
03.05.2018 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 786,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: