50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
36821951
ANUR s.r.o.
Pribišova 5181/47, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84105, SVK
Multifunkčné zariadenie
tlačiareň, skener, kopírovanie
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie kancelárie multifunkčným zariadením. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OKI MC573dn, alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | stolná |
Technológia tlače | digitálna elektrofotografická metóda plne barevnej tlače |
Formáty papiera | A4, A5 |
Rozhranie tlačiarne | USB, LAN |
Funkcie: | kopírovanie a skenovanie, automatická obojstranná tlač (duplex), obojstranné skenovanie, FAX |
Rozlíšenie skeneru | 600 x 600 DPI |
Rýchlosť skenovania | 30 str./min |
Funkcie skeneru | reverzný automatický podávač /RADF) |
Maximálne rozlíšenie tlače | 1200 x 1200 DPI |
Rýchlosť farebnej tlače | 30 str./min |
Rýchlosť čiernobielej tlače | 30 str./min |
Displej | dotykový |
Pamäť (štandardná / maximálne) | 1GB / 1GB |
Spotreba energie prevádzková | max 1270W / priemerne 670W |
Spotreba energie v kľudovom stave | 100W |
Spotreba energie v úspornom režime | 20W |
Hlučnosť prevádzková | 56 dBA |
Kompatibilita | Windows 7, 8, 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Stav predmetu obstarávania - nový, nepoužitý. |
Zabezpečený servis do 48 hodín. |
Uvedené parametre sú minimálne. |
V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia. |
V prípade zistenia vád premetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry ddodávateľom. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | Meno, tel. a e-mail kontakt |
Župné námestie č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
07.05.2018 08:39 — 21.05.2018 08:40
1,00 ks
584,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2018 08:56
03.05.2018 08:37
03.05.2018 08:52
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2018 09:10 - Vstupná ponuka | 583,99 | € | Cena s DPH |
27.04.2018 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 540,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: