00321575
Mesto Rajec
Námestie SNP 2/2, Rajec, 01522, SVK
36400491
T+T, a.s.
Andreja Kmeťa 18, Žilina, 01001, SVK
Služby súvisiace s vývozom komunálneho odpadu
vývoz komunálneho odpadu
Služba
1. Služby súvisiace s vývozom komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby súvisiace s vývozom komunálneho odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1: Zberná nádoba 110l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy) | počet | 8612 | ||
Položka č. 3: Zberná nádoba 1100l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy) | počet | 24044 |
Názov |
Množstvo jednotiek uvedené v špecifikácii zákazky je indikatívne a dodávateľ bude fakturovať službu len podľa skutočného počtu vývozov. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov od dátumu 01.07.2018. |
Povinnosti dodávateľa: |
• opraviť zberné nádoby a kontajnery v prípade ich poškodenia pri manipulácii s nimi, ak toto poškodenie zaviní dodávateľ, resp. jeho zamestnanci a to najneskôr do 3 dní po vzniku poškodenia, |
• zabezpečovať starostlivosť o čistotu stanovíšť na odpad a najmä odstraňovať neporiadok vytvorený dodávateľom služieb podľa tejto zmluvy, |
• evidovať množstvo odvezeného odpadu a predkladať výkazy o množstve Objednávateľovi a na skládku odpadov, kde sa zabezpečuje likvidácia odpadu, |
• dodržiavať rozmiestnenie zberných nádob, |
• informovať Objednávateľa, ak označenie zberných nádob z hľadiska ich adresnosti je poškodené alebo nečitateľné, |
• informovať Objednávateľa o skutočnosti, že pre niektorého pôvodcu odpadu je objem zbernej nádoby určenej pre neho nepostačujúci, |
• okamžite odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob a okolia zberných nádob alebo iného priestranstva, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania zberných nádob alebo vriec, |
• umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište, |
• vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo k poškodeniu životného prostredia |
• uskutočniť náhradný vývoz odpadu, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu (poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.) najneskôr do 24 hodín a to aj vo vzťahu ku jednotlivým nádobám |
• dodávateľ je povinný vyviezť odpad zo zbernej nádoby aj v prípade, ak sa zberná nádoba nenachádza namieste obvyklom alebo na to určenom ale nachádza sa pre dodávateľa na prístupnom mieste. |
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody spôsobené tretím osobám v súvislosti s činnosťou súvisiacou s predmetom tejto zmluvy na území Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť vývoz odpadov uvedených v tejto zmluve na Skládku odpadov, určenú Objednávateľom. |
Dodávateľ nezodpovedá za likvidáciu odpadu. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi najneskôr do 10 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán všetky relevantné doklady preukazujúce oprávnenie Dodávateľa poskytovať službu, ktorá je predmetom tejto zmluvy. |
Zmluvné pokuty a náhrada škody : |
- Ak Dodávateľ nedodrží dojednané frekvencie vývozu komunálneho odpadu v zmysle tejto zmluvy, má Objednávateľ právo požadovať zmluvnú pokutu vo výške až do 200,- EUR za každé závažné porušenie frekvencie (harmonogramu). Za závažné porušenie frekvencie sa považuje, ak Dodávateľ neuskutoční náhradný vývoz odpadu, ktorý nebolo možné vyviesť podľa dohodnutej frekvencie. |
Zaplatením zmluvnej pokuty dojednanej v tejto zmluve nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zo strany Dodávateľa. Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje najmä ak Dodávateľ: |
- bude preukázateľne vykonávať služby vadné, t. j. v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. Musí ísť o vady, na ktoré bol Dodávateľ písomne upozornený, a ktoré napriek tomuto upozorneniu neodstránil v primeranej lehote , |
- v rozpore s ustanovením tejto zmluvy zastaví akékoľvek poskytovanie služieb súvisiace s predmetom jej plnenia na dobu dlhšiu ako 3 dni |
- bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby |
- stratí spôsobilosť na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy |
- Dodávateľ fakturuje vyššie jednotkové ceny ako boli vysúťažené. |
Dodávateľ je povinný do ceny zákazky zahrnúť všetky náklady, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie služby podľa tejto zmluvy. |
Rajec, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.07.2018 00:00 — 30.06.2020 00:00
1,00 celkom
57 258,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2018 13:38
04.05.2018 13:00
04.05.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.05.2018 12:52 - Vstupná ponuka | 57 240,00 | € | Cena s DPH |
04.05.2018 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: