• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2018 13:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2018 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2018 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2018 13:50

Detail zákazky Z201819220

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2018 13:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2018 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2018 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2018 13:50

Základné údaje

Z201819220

OF-164377

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3443345

Objednávateľ

00321575

Mesto Rajec

Námestie SNP 2/2, Rajec, 01522, SVK

Dodávateľ

36400491

T+T, a.s.

Andreja Kmeťa 18, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby súvisiace s vývozom komunálneho odpadu

vývoz komunálneho odpadu

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby súvisiace s vývozom komunálneho odpadu
Funkcia
Služby súvisiace s vývozom komunálneho odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1: Zberná nádoba 110l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy) počet 8612
Položka č. 3: Zberná nádoba 1100l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy) počet 24044
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Množstvo jednotiek uvedené v špecifikácii zákazky je indikatívne a dodávateľ bude fakturovať službu len podľa skutočného počtu vývozov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov od dátumu 01.07.2018.
Povinnosti dodávateľa:
• opraviť zberné nádoby a kontajnery v prípade ich poškodenia pri manipulácii s nimi, ak toto poškodenie zaviní dodávateľ, resp. jeho zamestnanci a to najneskôr do 3 dní po vzniku poškodenia,
• zabezpečovať starostlivosť o čistotu stanovíšť na odpad a najmä odstraňovať neporiadok vytvorený dodávateľom služieb podľa tejto zmluvy,
• evidovať množstvo odvezeného odpadu a predkladať výkazy o množstve Objednávateľovi a na skládku odpadov, kde sa zabezpečuje likvidácia odpadu,
• dodržiavať rozmiestnenie zberných nádob,
• informovať Objednávateľa, ak označenie zberných nádob z hľadiska ich adresnosti je poškodené alebo nečitateľné,
• informovať Objednávateľa o skutočnosti, že pre niektorého pôvodcu odpadu je objem zbernej nádoby určenej pre neho nepostačujúci,
• okamžite odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob a okolia zberných nádob alebo iného priestranstva, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania zberných nádob alebo vriec,
• umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište,
• vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo k poškodeniu životného prostredia
• uskutočniť náhradný vývoz odpadu, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu (poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.) najneskôr do 24 hodín a to aj vo vzťahu ku jednotlivým nádobám
• dodávateľ je povinný vyviezť odpad zo zbernej nádoby aj v prípade, ak sa zberná nádoba nenachádza namieste obvyklom alebo na to určenom ale nachádza sa pre dodávateľa na prístupnom mieste.
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody spôsobené tretím osobám v súvislosti s činnosťou súvisiacou s predmetom tejto zmluvy na území Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť vývoz odpadov uvedených v tejto zmluve na Skládku odpadov, určenú Objednávateľom.
Dodávateľ nezodpovedá za likvidáciu odpadu.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi najneskôr do 10 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán všetky relevantné doklady preukazujúce oprávnenie Dodávateľa poskytovať službu, ktorá je predmetom tejto zmluvy.
Zmluvné pokuty a náhrada škody :
- Ak Dodávateľ nedodrží dojednané frekvencie vývozu komunálneho odpadu v zmysle tejto zmluvy, má Objednávateľ právo požadovať zmluvnú pokutu vo výške až do 200,- EUR za každé závažné porušenie frekvencie (harmonogramu). Za závažné porušenie frekvencie sa považuje, ak Dodávateľ neuskutoční náhradný vývoz odpadu, ktorý nebolo možné vyviesť podľa dohodnutej frekvencie.
Zaplatením zmluvnej pokuty dojednanej v tejto zmluve nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zo strany Dodávateľa. Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje najmä ak Dodávateľ:
- bude preukázateľne vykonávať služby vadné, t. j. v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. Musí ísť o vady, na ktoré bol Dodávateľ písomne upozornený, a ktoré napriek tomuto upozorneniu neodstránil v primeranej lehote ,
- v rozpore s ustanovením tejto zmluvy zastaví akékoľvek poskytovanie služieb súvisiace s predmetom jej plnenia na dobu dlhšiu ako 3 dni
- bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby
- stratí spôsobilosť na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy
- Dodávateľ fakturuje vyššie jednotkové ceny ako boli vysúťažené.
Dodávateľ je povinný do ceny zákazky zahrnúť všetky náklady, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie služby podľa tejto zmluvy.

Zmluvná špecifikácia

Rajec, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.07.2018 00:00 — 30.06.2020 00:00

1,00 celkom

57 258,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2018 13:38

04.05.2018 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2018 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 531
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2018 12:52 - Vstupná ponuka 57 240,00 € Cena s DPH
04.05.2018 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka 57 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS