00166596
Ústav stavebníctva a architektúry Slovenskej akadémie vied, verejná výskumná inštitúcia
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84503, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania formou papierových stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, jedálne kupóny
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania formou papierových stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou papierových stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2) a ods. 5) zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota papierovej stravnej poukážky | € | 3,50 | ||
predpokladané množstvo odobratých papierových stravných poukážok | ks | 18000 | 20000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Papierová stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Papierová stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Papierová stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Papierová stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Papierová stravná poukážka obsahuje | číselný, resp. čiarový kód |
Papierová stravná poukážka má charakter | ceniny |
Papierové stravné poukážky | viazané v trhacích blokoch po 20 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od prevzatia/doručenia objednávky. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky, poštou alebo prostredníctvom e-mailu. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € . |
Výška provízie je nulová (0,- Eur) a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a Zákonníkom práce v platnom znení. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie sumy a poplatky. |
Ukončenie zmluvy môže nastať: a) riadnym splnením predmetu zákazky; b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenou v dohode; c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie každej zmluvnej podmienky; d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET; e) Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať aj bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť nominálnu hodnotu stravných poukážok počas platnosti zmluvy. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v ním určenej nominálnej hodnote. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach – na základe jednotlivých čiastkových objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky dodané stravné poukážky bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že predpokladané min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len orientačné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný odobrať predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo. |
Súčasťou faktúry bude dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. |
Použiteľnosť papierových stravných poukážok v stravovacích zariadeniach lokality obvodu Bratislava I, miestna časť Patrónka a obvod Bratislava IV. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zoznam minimálne 80 zariadení poskytujúcich stravovacie služby v meste Bratislava, ktoré akceptujú platbu stravnými poukážkami dodávateľa |
Dodávateľ musí mať uzavreté zmluvy so zariadeniami na poskytovanie služieb stravovania zamestnancov, ktoré poskytujú denné menu reštauračným spôsobom a musí spĺňať nasledovné podmienky: a) stravovacie zariadenie akceptuje papierové stravné poukážky dodávateľa; b) stravovacie zariadenie je ku dňu uzatvorenia zmluvy v prevádzke; c) z ponuky jedál (denné menu) stravovacieho zariadenia je výber minimálne z troch teplých jedál v čase od 11,00 do 14,00 hod. |
Názov | Upresnenie |
Obdobie platnosti stravných poukážok | rok 2018, rok 2019 |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 30 kalendárnych dní |
Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2018 07:00 — 31.12.2019 23:59
20 000,00 ks
70 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2018 09:14
27.04.2018 10:10
27.04.2018 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2018 09:18 - Vstupná ponuka | 70 000,00 | € | Cena s DPH |
24.04.2018 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: