42024471
Stredná odborná škola, Lipová 8, Handlová
Lipová 8, Handlová, 97251, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
kniha došlých faktúr, Kniha vyšlých faktúr, rýchloviazač papierový, kancelársky papier, lep, zošívacie spony, kancelárske spinky, dvojhárky linkové, euroobaly, fixka, cestovný príkaz, obálky, dovolenkový lístok, priepustka, blok, pokladničný doklad, krieda, farebný papier, zvýrazňovač, archívna krabica
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie tovaru pre vyučovací proces, administratívne činnosti, archiváciu dokumentov a iné činnosti spojené s fungovaním školy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kniha došlých faktúr | ks | 5 | ||
2. Kniha vyšlých faktúr | ks | 2 | ||
3. Rýchloviazač papierový | ks | 200 | ||
4. Rýchloviazač papierový závesný | ks | 100 | ||
5. Kancelársky papier (500 ks), formát A4, plošná hmotnosť 80g/m2 | bal | 40 | ||
6. Lep tyčinka, tuhá, 20g | ks | 10 | ||
7. Zošívacie spony, 2000 ks v balení, 24/6 mm | bal | 5 | ||
8. Kancelárske spinky 33 mm, 100 ks / bal | bal | 10 | ||
9. Dvojhárky linkové | ks | 20 | ||
10. Euroobaly 100 ks / bal | bal | 7 | ||
11. Fixka čierna na papier, 2-5 mm šírka hrotu | ks | 10 | ||
12. Cestovný príkaz, A4 | ks | 300 | ||
13. Zahraničný cestovný príkaz | ks | 30 | ||
14. Obálky C6/C5 obyčajné, s okienkom, rozmery 114x229 mm, 80g | ks | 1500 | ||
15. Obálka C6 samolepiaca, rozmery 114 x 162 mm, vyrobené z bieleho bezdrevného papiera s plošnou hmotnosťou 80 g/m2 | ks | 1000 | ||
16. Obálky C4 samolepiace, rozmery 229 x 324 mm, vyrobené z bieleho papiera s plošnou hmotnosťou 90 g/m2 , otváranie chlopne je po kratšej strane obálky | ks | 200 | ||
17. Obálky C5 samolepiace, rozmery 162 x 229 mm, vyrobené z bieleho bezdrevného papiera s plošnou hmotnosťou 80 g/m2 | ks | 500 | ||
18. Dovolenkový lístok, A6, blok | bal | 20 | ||
19. Priepustka, A 7, blok | bal | 20 | ||
20. Samolepiaci blok, 75 x 75 mm, 400 listov, mix pastelových farieb | ks | 30 | ||
21. Štítky papierové na zakladače pákové, 50 mm, biele, 10 ks/balenie | bal | 20 | ||
22. Fixky farebné, balenie 4 ks | bal | 4 | ||
23. Príjmový pokladničný doklad, A 6, Blok | bal | 10 | ||
24. výdavkový pokladničný doklad, A 6, Blok | bal | 10 | ||
25. Stretch fólia, 30 cm šírka | ks | 5 | ||
26. Stretch fólia, 40 cm šírka | ks | 5 | ||
27. Odkladacia mapa OM3, s 3 chlopňami, A4 | ks | 200 | ||
28. Etikety (A4=24 etikiet) | ks | 70 | ||
29. Pokladničná kniha (bez prepisu), A4, blok | ks | 2 | ||
30. Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, blok | ks | 4 | ||
31. Obálky C5 s doručenkou, rozmery 162 x 229 mm, s plošnou hmotnosťou 90 g/m2 | ks | 100 | ||
32. Krieda biela, 100 ks/bal | bal | 150 | ||
33. Farebný papier, 100 papierov A4, mix farieb | bal | 3 | ||
34. Zvýrazňovač (zelená, žltá, oranžová, ružová), 5 mm, zrezaný hrot | ks | 20 | ||
35. Archívna krabica, 35 x 26 x 11 cm, vyrobená z hladkej archívnej lepenky 1300 g, ktorá spĺňa požiadavky medzinárodných noriem na dlhodobú archiváciu dokumentov, dodávaná v rozloženom stave | ks | 20 | ||
36. Pracovný stolový kalendár 2019 | ks | 40 | ||
37. Výdajka prevodka A5, blok | ks | 4 | ||
38. Popisovače na bielu tabuľu, farebný mix (4ks/bal) | bal | 60 |
Názov |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu na miesto dodania sídla objednávateľa a vrátane vyloženia na mieste plnenia ( blok ,,B") |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa, minimálne však v 5 dodávkach. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. |
Uvedené množstvo je odhadované na základe spotreby v predchádzajúcom období a môže sa zvýšiť alebo znížiť. |
Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje odobrať všetok tovar a jeho neodobratie nebude mať za následok ukončenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Lehota dodania tovaru je do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa, pondelok až piatok, v čase od 7:00 do 14:00 hod. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technickej špecifikácie predmetu Zmluvy. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zákazky. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení plnenia a podpísaní preberacieho protokolu. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Lipová 8, Handlová, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
1 271,76
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2018 09:07
30.04.2018 09:13
30.04.2018 09:28
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2018 08:36 - Vstupná ponuka | 1 269,60 | € | Cena s DPH |
30.04.2018 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 260,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: