30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
HPE Access switche
Switche
Tovar
1. 1. HPE Access switch
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. HPE Acess switch | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Part Number JG542A | HP 5500-48G-PoE+-4SFP HI Switch w/2 Slt |
2. 2. HPE Local Connect Module
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HPE Local Connect Module | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Part Number JD360B | HP 5500 2-port 10GbE Local Connect Module |
3. 3. HPE Local Connect 100cm CX4 Cable
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HPE Local Connect 100cm CX4 Cable | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Part Number JD364B | HP X230 Local Connect 100cm CX4 Cable |
4. 4. HPE Power Supply
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HPE Power Supply | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Part Number JG545A | HP X362 1110W AC PoE Power Supply |
5. 5. HPE záruka pre Access switch
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HPE záruka pre Access switch | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Part Number U3XU4E | HPE 4Y FC NBD 5500-48 HI Switch SVC (for JG542A) |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne, v listinnej podobe, objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť písomne, v listinnej podobe, objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, dokumentáciu ku všetkým „HPE Access switchom", ktoré sú predmetom zmluvy (ďalej len „predmet zákazky"). |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky na dve miesta plnenia (dve pracoviská objednávateľa v rámci mesta Bratislava), ktoré objednávateľ písomne oznámi dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky dodávané položky predmetu zákazky budú nové, nerepasované, nepoužívané a budú od jedného výrobcu. |
5. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady najmä balné, dopravu tovaru do miesta plnenia, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby a pod., ktoré dodávateľovi vzniknú a sú spojené s plnením zmluvy. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi písomne, v listinnej podobe, potvrdenie od spoločnosti Hewlett-Packard Enterprise, (ďalej len „výrobca“), že je jeho autorizovabný partner s certifikáciou Gold alebo Silver Network Specialist do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. požadovaná úroveň partnerstva musí byť dohľadateľná vo webovej databáze Partner locator výrobcu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť na dodávku predmetu zákazky záručnú dobu v dĺžke 48 mesiacov. Záruka musí byť v rozsahu NBD (Next Business Day). Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia predmetu zákazky objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia tovaru. |
8. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil po jednom kuse funkčnej vzorky „HPE Access switchov“ položky číslo 1, 2, 3 a 4 uvedených v bode 1.2 tohto opisného formulára, a to najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Objednávateľ po posúdení predložených funkčných vzoriek uvedených v predchádzajúcej vete písomne listom oznámi dodávateľovi či predložené vzorky preukazujú splnenie všetkých funkčných a technických vlastností predmetu zákazky. |
9. Objednávateľ požaduje, aby všetky náklady spojené s odstraňovaním vád dodaného tovaru počas záručnej doby (tzn. oprava, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) znášal dodávateľ na vlastné náklady. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že odstráni poruchy dodaného predmetu zákazky do 4 hodín od jej nahlásenia objednávateľom v pracovné dni od 8.00 h do 17.00 h počas celej dĺžky záruky. |
11. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ pri odstraňovaní porúch dodaného predmetu zákazky používal výhradne originálne, nepoužívané a nerepasované náhradné diely výrobcu, rovnakého typu a modelu, aké boli predmetom dodávky. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky objednávateľovi po kladnom posúdení predložených vzoriek v zmysle bodu 8 týchto osobitných požiadaviek na plnenie najneskôr do 60 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, prevzatie bude potvrdené písomným potvrdením protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
13. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne, formou doporučeného listu, doručiť objednávateľovi zoznam osôb oprávnených konať vo veciach zmluvných ako aj zoznam osôb oprávnených dodávať tovar do miest plnenia, a to v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa, poprípade faxové číslo (ďalej len „oprávnené osoby dodávateľa“). Zmena oprávnenej osoby dodávateľa musí byť zaslaná druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 dní pred vykonaním zmeny. |
14. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho pracovníci pri plnení tejto zmluvy v objektoch objednávateľa dodržiavali všetky všeobecne záväzné predpisy vzťahujúce sa k vykonávaniu činností, hlavne predpisy súvisiace s bezpečnosťou práce a požiarnou bezpečnosťou, interné predpisy objednávateľa, najmä predpisy o vstupe do objektov objednávateľa a k bezpečnosti systémov a aby sa riadili organizačnými pokynmi oprávnených pracovníkov objednávateľa. |
15. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť dodávateľovi oprávnené osoby pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa zmluvy. |
16. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie predmetu zákazky do 14 dní po dodaní predmetu zákazky bez vád na základe oboma zmluvnými stranami podpísaného preberacieho a odovzdávacieho protokolu, ktorý bude súčasťou faktúry. |
17. Faktúra je splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľ a v prospech dodávateľa. |
18. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
19. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. |
21. Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z., resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
22. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
23. V prípade, že dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v rozpore s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a/alebo nepredloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v termíne uvedenom v bode 1. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, objednávateľ má právo na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% zo zmluvnej ceny bez DPH uvedenej v zmluve. |
24. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vyúčtovanú v súlade s týmto bodom objednávateľovi na jeho bankový účet, a to najneskôr do 15 dní po tom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
25. Dodávateľ zloží do piatich (5) dní odo dňa doručenia písomného oznámenia objednávateľa o bankovom účte dodávateľovi, sumu rovnajúcu sa 10 % zmluvnej ceny bez DPH, na takto oznámený bezúročný bankový účet objednávateľa, ako záruku na riadne plnenie predmetu zmluvy (ďalej len „záruka“). Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomne oznámi dodávateľovi bankový účet objednávateľa na, ktorý je dodávateľ povinný uhradiť záruku. |
26. Dodávateľovi nevznikne právny nárok na účtovanie úrokov za obdobie zloženia záruky na bankovom účte objednávateľa. |
27. Záruka zabezpečuje pohľadávky tak zmluvné ako aj zákonné nároky objednávateľa voči dodávateľovi, a to najmä pohľadávky na zaplatenie zmluvných pokút a/alebo škôd objednávateľa plynúcich z porušenia tejto zmluvy dodávateľom, nákladov spojených s odstúpením od tejto zmluvy, na úhradu škody vzniknutej z dôvodov porušenia povinností dodávateľa dohodnutých v tejto zmluve a/alebo iné peňažné pohľadávky objednávateľa voči dodávateľovi, ktoré vzniknú z tejto zmluvy. Záruku nie je možné nahradiť bankovou zárukou. |
28. Objednávateľ má právo si jednostranne uplatniť všetky zmluvné, ako aj zákonné nároky zo záruky formou jednostranného zápočtu najmä ak dodávateľ v lehote určenej v tejto zmluve alebo v primeranej lehote písomne určenej objednávateľom nenahradí príslušnú škodu, zmluvnú pokutu a iné pohľadávky, na úhradu ktorých má objednávateľ v zmysle tejto zmluvy alebo Obchodného zákonníka nárok. Čerpaním zo záruky nie je žiadnym spôsobom dotknutá povinnosť dodávateľa dodržiavať príslušné ustanovenia tejto zmluvy. |
29. Objednávateľ je povinný vrátiť záruku alebo jej zvyšnú časť dodávateľovi do 14 dní po podpise protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy bez vád. |
30. Porušenie povinností dodávateľa uvedených v bodoch 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 18, 19, 20, 22, 24 a 25 týchto osobitných požiadavkách na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
07.05.2018 10:00 — 06.07.2018 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
140 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2018 08:16
27.04.2018 10:00
27.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2018 16:04 - Vstupná ponuka | 140 000,00 | € | Cena bez DPH |
26.04.2018 16:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 140 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: