00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
45412324
IGK s.r.o.
Kozmonautická 5, Bratislava, 82102, SVK
Geodetické a majetkovoprávne služby
geodézia, kataster, vytyčovanie, porealizačné meranie, majetkovoprávne vysporiadanie, geometrický plán, polohopisné meranie
Služba
1. Geodetické a majetkovoprávne služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie geodetických prác vyhotovených v súlade s technickými a právnymi predpismi určenými pre tento druh služby (katastrálny zákon a jeho vykonávacia vyhláška, smernice Úradu geodézie, kartografie a katastra SR a inštrukcie na vyhotovenie geometrických plánov, ...) - pre všetky katastrálne územia v rozsahu územia hlavného mesta SR Bratislavy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vyhotovenie geometrického plánu ak právny vzťah nie je totožný so stavom registra C katastra nehnuteľností - 175 prípadov (cca 5 M.j. (hm) 1 prípad) | M.j.= 1 hm (hektometer) | 875 | ||
(Vyhotovenie geometrického plánu ak právny vzťah je totožný so stavom registra C katastra nehnuteľností - 100 prípadov (cca 3 M.j. (hm) 1 prípad) | M.j.= 1 hm | 300 | ||
Vyhotovenie geometrického plánu na vyznačenie vecného bremena - 55 prípadov (cca 5 M.j. (hm) 1 prípad) | M.j.= 1 hm | 275 | ||
Vyhotovenie grafickej identifikácie s vyčíslením výmer dielov - 35 prípadov (cca 4 M.j. (hm) 1 prípad) | M.j.= 1 hm | 140 | ||
Vytýčenie hraníc pozemkov - 15 prípadov (cca 5 M.j. (hm) 1 prípad) | M.j.= 1 hm | 75 | ||
Zameranie a zobrazenie skutočného stavu užívania pozemkov s vyčíslením rozdielov výmer voči stavu katastra nehnuteľností - 35 prípadov (cca 5 M.j. (hm) 1 prípad) | M.j.= 1 hm | 175 | ||
Zameranie adresného bodu - 100 prípadov (1 M.j. 1 prípad) | M.j.= 1 ks | 100 |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ/Zhotoviteľ mal v Obchodnom/Živnostenskom registri SR uvedený predmet činnosti/podnikania geodetické a kartografické práce a aby bol zároveň držiteľom platného osvedčenia o osobitnej odbornej spôsobilosti minimálne v rozsahu podľa § 6 písm. a - e zákona č. 215/1995 Z.z. o geodézii a kartografii ( autorizovaný geodet), ktoré má preukázať schopnosť dodávateľa poskytovať jednotlivé činnosti, ktoré sú súčasťou predmetu obstarávania a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej odbornej úrovni. |
Dodávateľ neodkladne po uzavretí zmluvy pošle na adresu kontaktnej osoby objednávateľa špecifikáciu celkovej dohodnutej ceny, tzn. položkový rozpočet s uvedením popisu jednotlivých výkonov, výšky ceny za 1 M.j. (hm; ks), s celkovým počtom M.j. plánovaných na predmetný výkon a celkovej ceny za jednotlivé výkony s DPH a referenciu - počet vysporiadaných vlastníkov za posledné 3 roky v počte min. 2 000. |
Ak Dodávateľ nie je plátcom dane z pridanej hodnoty (DPH), bude jeho celková cena za jednotlivé výkony v zmysle predmetnej zmluvy považovaná za cenu s DPH, pokiaľ by sa počas lehoty platnosti predmetnej zmluvy stal plátcom DPH. |
Jednotková cena zahŕňa náklady na dopravu na miesto merania, meranie, spracovanie , náklady na odkonzultovanie a doručenie predmetu zákazky, náklady stabilizácie hraníc v teréne, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou zákazky/objednávky. |
Objednávateľom uvedené priemerné počty M.j. (hm) pre jednotlivé prípady sú stanovené na základe poskytnutých obdobných služieb za predchádzajúce 10 - ročné obdobie. |
Konkrétne plnenia (prípady) budú realizované na základe jednotlivých objednávok vystavených objednávateľom podľa aktuálnej potreby. |
Cena jednotlivej objednávky/zákazky bude určená vynásobením jednotkovej ceny počtom merných jednotiek a k zákazke budú pripočítané náklady za poskytnutie podkladov z operátu katastra nehnuteľností a správne poplatky, v tých prípadoch, kedy sú v zmysle zákona vyrúbené. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať si počas lehoty platnosti predmetnej zmluvy výkony/služby v rozsahu celkovej dohodnutej ceny v zmysle predmetnej zmluvy. Dohodnutý maximálny počet M.j. pre jednotlivé výkony uvedený v predmetnej zmluve nie je pre objednávateľa záväzný. Tento môže byť podľa aktuálnej potreby objednávateľa korigovaný smerom nahor. resp. nadol, avšak vždy len pri dodržaní dohodnutých cien za 1 M.j. pre jednotlivé výkony a neprekročení celkovej ceny v zmysle predmetnej zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zadávať jednotlivé objednávky/zakázky aj nárazovo (väčší počet v rámci jedného mesiaca) podľa aktuálnych potrieb na zabezpečenie splnenia úloh svojej vlastnej agendy a náplne práce. |
Pri všetkých geodetických službách ( okrem služby „Zameranie adresného bodu“) sa počet merných jednotiek uvádza v hektometroch (hm), to znamená, že 1 merná jednotka sa rovná 100 m hranice pozemku. |
Počet merných jednotiek tvorí súčet omerných mier na hraniciach novo-oddeleného pozemku, prípadne hraniciach pozemku, ktorý je predmetom majetkovoprávneho usporiadania, alebo omerných mier zameranej stavby, omerných mier rozsahu vecného bremena, omerných mier vytyčovanej hranice. Pri oddeľovaní, usporiadavaní a vytyčovaní viacerých pozemkov sa spoločná hranica pozemkov započítava iba raz. |
Ak je rozsah služby menší ako dve merné jednotky, fakturuje sa cena za dve merné jednotky. |
Pri službe „Zameranie adresného bodu“ sa za mernú jednotku považuje zameranie 1 adresného bodu ( 1 meranie) a fakturuje sa 1 M.j. |
Objednávky budú vystavené objednávateľom nasledovne: Dodávateľ je povinný na základe výzvy zaslanej prostredníctvom elektronickej pošty, faxom, alebo iným komunikačným kanálom pri ktorom vie objednávateľ – obstarávateľ preukázať čas odoslania, osobne prevziať podklady potrebné na realizáciu každej jednej zákazky a objednávku od objednávateľa najneskôr do konca nasledujúceho pracovného dňa v pracovných hodinách objednávateľa. V objednávkach budú výkony ocenené zazmluvnenými jednotkovými cenami za 1 M.j. v súlade s predmetnou zmluvou. |
Štandardná dodacia lehota jednotlivej objednávky/zákazky je 30 dní od prevzatia objednávky. Riadne zhotovené vykonané dielo odovzdá dodávateľ objednávateľovi osobne v sídle Objednávateľa s tým, že pracovnú verziu predloží na schválenie objednávateľovi do 14 dní od prevzatia objednávky. |
Pre Dodávateľa je lehota 30 dní od prevzatia objednávky lehotou najneskoršie prípustnou a neprekročiteľnou s výnimkou : vyššej moci, zmien podľa pokynov Objednávateľa, rozhodnutí vládnych alebo miestnych správnych orgánov, ak neboli vyvolané situáciou u Dodávateľa, reklamácie údajov katastra nehnuteľností. |
V jednotlivých prípadoch je možné na základe dohody s objednávateľom dohodnutý termín pre odovzdanie/vypracovanie konkrétneho výkonu podľa potreby predĺžiť o dobu potrebnú na úradné overenie geometrického plánu pri väčšom rozsahu riešených parciel a dielov. Predĺžené lehoty plnenia určí Objednávateľ podľa preukázaného zdržania. |
Dodávateľ/Zhotoviteľ ručí za to, že Dielo má ku dňu dodania zmluvne dohodnuté vlastnosti, že nie je v rozpore s technickými normami a predpismi platnými v Slovenskej republike a že nemá vady, ktoré by rušili alebo znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho používania k predpokladaným účelom. |
Objednávateľ požaduje dodanie úradne overeného GP v počte 3 vyhotovenia v tlačenej forme a jeden v digitálnej forme, 3 vyhotovenia úradne overeného vytyčovacieho elaborátu, 3 vyhotovenia elaborátu identifikácie, 3 vyhotovenia merania a zobrazenia skutočného stavu užívania a 3 vyhotovenia elaborátu zamerania adresného bodu. |
Objednávateľ požaduje digitálne spracovanie, grafika v systéme Kokeš /*.vgi, *.vyk, *.vtx/ prípadne v iných grafických programoch pripojiteľných do systému Kokeš (napr. Microstation, Autocad, atď., výstupy vo formáte /*.dgn, *.vgi, *.dwg /, tabuľky v systéme Excel, Word /*.xls, .*doc, *.docx /. |
Poverený zamestnanec Objednávateľa potvrdí svojim podpisom riadne plnenie Dodávateľa/Zhotoviteľa v dohodnutom rozsahu a kvalite. |
V prípade zastavenia plnenia predmetu objednávky z viny Objednávateľa budú vykonané služby odúčtované podľa stupňa rozpracovanosti a podľa skutočne preukázaných nákladov zo strany Dodávateľa. |
Faktúra vystavená Dodávateľom musí obsahovať tieto náležitosti: identif. údaje Dodávateľa/Zhotoviteľa, ak je platiteľom dane z pridanej hodnoty v SR aj jeho identif. číslo pre daň, označenie peňažného ústavu a číslo účtu Dodávateľa/Zhotoviteľa, identifikačné údaje Objednávateľa, poradové číslo faktúry, dátum kedy bolo Dielo dodané, ak sa odlišuje od dátumu vyhotovenia faktúry, dátum vyhotovenia faktúry, druh dodanej služby, jednotkovú cenu, počet M.j., náležitosti pre účely dane z pridanej hodnoty, ak je Dodávateľ platiteľom dane, fakturovanú cenu celkom v eurách, pečiatku a podpis Dodávateľa. |
Dodávateľovi bude uhradená cena za jednotlivé zákazky na základe predloženia faktúry, vystavenej Dodávateľom, prevodným príkazom na účet Dodávateľa/Zhotoviteľa do 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa bude zmluvnými stranami považovať nedodržanie dohodnutých termínov plnenia pre jednotlivé výkony, nedodržanie špecifických ustanovení a požiadaviek uvedených v jednotlivých objednávkach a nezaslanie požadovaných dokladov a dokumentov (špecifikácia ceny, referencia) neodkladne po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ/Zhotoviteľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikla Objednávateľovi nesplnením svojich záväzkov alebo omeškaním bez súhlasu Objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený požadovať náhradu škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka, pričom zmluva zostáva v platnosti. |
Pri nedodržaní zmluvne dohodnutého termínu dokončenia Diela Dodávateľ/Zhotoviteľ zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny Diela za každý, aj začatý deň omeškania. |
Predmetná zmluva zaniká uplynutím lehoty jej plnenia (aj v prípade nevyčerpania zmluvne dohodnutej celkovej ceny); resp. vyčerpaním dohodnutej zmluvnej ceny pred uplynutím lehoty jej plnenia. |
Zmluvné strany sa dohodli na 2 - mesačnej výpovednej lehote aj bez uvedenia dôvodu. |
Primaciálne nám.1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2018 10:00 — 30.04.2020 10:00
515,00 prípad
205 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2018 14:35
27.04.2018 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2018 10:31 - Vstupná ponuka | 202 650,00 | € | Cena s DPH |
27.04.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 92 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: