00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35760532
ATC-JR, s.r.o.
Vsetínska cesta 766, Púchov, 02001, SVK
Bulgur celé zrná pšenice a výrobky z bulguru
Bulgur celé zrná pšenice, výrobky z bulguru
Tovar, Služba
1. Bulgur celé zrná pšenice, výrobky z bulguru
|
|
---|---|
Funkcia |
Bulgur celé zrná pšenice a výrobky z bulguru pre potreby stravovacieho zariadenia verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bulgur celý extra veľký s pečenými cestovinami, celé zrná pšenice, max balenie 2,5 kg | kg | 200 | ||
Bulgur s ovocím a makom, dehydrovaný výrobok na prípravu bulgurových ovocných pohárov, max balenie 2,5kg | kg | 50 | ||
Bulgur s ovocím, na prípravu bulgurovej ovocnej kaše, max balenie 2,5 kg | kg | 50 | ||
Bulgur celý extra veľký, celé zrná pšenice, max balenie 5 kg | kg | 200 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006 - 100 PK SR. |
Dodávateľ do 5 pracovný dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po zazmluvnení zákazky, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
Originálne doklady je potrebné zároveň zaslať poštou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody. Ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH, ako aj cena celkom s požadovanými množstvami s DPH aj bez DPH. |
Požaduje sa dodávka tovaru, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/4. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Dodávku tovaru zabezpečiť 2x týždenne podľa dohody, čase od 06,00-10,00 hodine na základe objednávky vystavenej v predchádzajúci deň dodania v časovom horizonte do 08,00 hod. |
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a podobne. |
Uvedené množstva sú predpokladané. Skutočný objem tovaru môže byť nižší/výžší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. Verejný obstarávateľ môže po vzájomnej dohode objednať aj iný druh tovaru ktorý je príbuzný obstarávanému tovaru, ktorý nie je určený v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny uvedenej v oficiálnom cenníku dodávateľa, ktorý dodávateľ doručí ku dňu začiatku platnosti tejto zmluvy, alebo bude mať zverejnený na svojej internetovej stránke ku dnu začiatku platnosti zmluvy. |
Zároveň na daný tovar prislúcha zľava 5% z ceny uvedenej v príslušnom cenníku pri neprekročení celkovej ceny stanovenej touto rámcovou dohodou. Cena nebude vyššia obvyklá v danom čase. Ak to bude potrebné,v prípade sporu sa obvyklá cena určí podľa poslednej priemernej ceny tovaru uvedenej na www.apa.sk |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% vo výške z kúpnej ceny tovaru, s ktorého sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 4 hodín od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do 1 hodiny od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ či už v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľa. |
Dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť. Tento priebeh bude doložený - a) v prípade nedodržania kvality - reklamačným listom, b) v prípade nedodržania kvantity - záznamom o nedodržaní objednaného množstva. Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie rámcovej dohody sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet dohody v rozsahu, kvalite jednotlivých druhov tovaru stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto dohode. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom |
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný |
c) Neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke |
d) Úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil) |
e) Omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru |
Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu. |
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Stravovacie zariadenie Menza, Univerzitná 1, 01026 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 celok
5 210,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2018 13:22
30.04.2018 10:00
30.04.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.04.2018 08:47 - Vstupná ponuka | 1 801,20 | € | Cena bez DPH |
30.04.2018 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 801,20 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: