Z201818546
OF-163477
zrušená
17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
Transportné pracovné vozíky
Policový vozík celonerezový
Tovar, Služba
1. Viacúčelový vozík celonerezový
|
|
---|---|
Funkcia |
Vozík určený na uskladnenie a prepravu zdravotníckeho materiálu a nástrojov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Viacúčelový vozík celonerezový | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- rozmery: v x d x š (cm) | 92 x 76 x 56 /+- 2o mm |
- vnútorný rozmer plata (cm) | 69 x 49 /+- 2o mm |
- nosnosť pracovnej dosky | min. 50 kg |
- nosnosť zásuvky s MS | min. 20 kg |
- počet plnovýsuvných zásuviek | 2 ks |
- farebné prevedenie | podľa dohody s objednávateľom |
2. Pojazdný stojan celonerezový bez spodnej dosky
|
|
---|---|
Funkcia |
Stojan je určený na ukladanie a prevoz sterilných materiálov potrebných pre zaistenie činnosti na oddeleniach |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pojazdný stojan celonerezový bez spodnej dosky | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- rozmery: v x d x š (cm) | 144 x 55 x 57 /+- 2o mm |
- rozmery košov: v x d š (cm) | 12 x 48 x 36 /+- 20 mm |
- počet košov | 4 ks |
- nosnosť | min. 12 kg |
3. Transportný vozík s košom
|
|
---|---|
Funkcia |
Transportný vozík s košom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Transportný vozík s košom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- rozmery: v x d x š (cm) | 107 x 80 x 63 /+- 2o mm |
- vnútorný rozmer plata (cm) | 68 x 51 /+- 2o mm |
- nosnosť | min. 115 kg |
- rovnomerné zaťaženie plata: | min. 50 kg |
- nosnosť koša | min. 15 kg |
- počet políc s prelisom | 2 ks |
- počet výsuvných košov | 1 ks |
4. Transportný vozík celonerezový
|
|
---|---|
Funkcia |
Transportný vozík celonerezový |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Transportný vozík celonerezový | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- rozmery: v x d x š (cm) | 89 x 80 x 63/+- 2o mm |
- vnútorný rozmer plata (mm) | 68 x 51/+- 2o mm |
- nosnosť | min. 100 kg |
- rovnomerné zaťaženie plata: | min. 50 kg |
- počet políc s prelisom | 2 ks |
Názov |
1.POZOR!!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII „Ukončenie Zmluvy“ 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3.POZOR!!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4.POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať tovar do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru. |
5.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
------------------------------ |
6.Vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
7.Cena predmetu zákazky je vrátane dopravy, pričom musí ísť o nový, doteraz nepoužívaný výrobok, ktorý musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
8.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 10 dní odo dňa jej doručenia. |
9.Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tč a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií. |
10. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo. |
11. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH,sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
12. Nedodržanie podmienky č. 1,2,3 a 4 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
14. Je zakázané postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Názov | Upresnenie |
záručná doba: | min. 24 mesiacov |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
14.05.2018 08:00 — 29.06.2018 14:00
5,00 ks
2 020,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2018 08:13
02.05.2018 09:00
02.05.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: