35542861
Základná škola Považská 12
Považská 12, Košice, 04011, SVK
44137761
EUROGASTROP s.r.o.
Čergovská 10, Prešov, 08001, SVK
Výdajný ohrevný pult
výdajný ohrevný pult, gastronádoba nerez, ohrev,
Tovar, Služba
1. Výdajný ohrevný pult
|
|
---|---|
Funkcia |
Výdajný ohrevný pult na udržanie teplej stravy pred výdajom a ohrevom tanierov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výdajný ohrevný pult | ks | 1 | ||
Rozmer | mm | 800x700x900 | ||
Príkon | kW | 4,3 | ||
Napájanie | V | 230/400 | ||
Regulácia teploty | C | 30 | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výdajný ohrevný pult | stabilný, kapacita pre nádoby - 2 x GN 1/1-200mm, ohrievač tanierov v spodnej časti, s režónom, 1 termostat pre ohrievač jedál, 1 termostat pre ohr. tanierov |
- materiál | celonerez |
- vaňa | nedelená, lisovaná |
- dvierka | posuvné dvierka na obidvoch stranách |
- kontrolka chodu a vyhriatia | musí byť zabezpečená |
Názov |
Vrátane dopravy, zmontovania ( v prípade dodania v demonte) a inštalácie na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje jednorazové dodanie tovaru. Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený v štandardnej kvalite, s požadovanými parametrami. |
Dodávateľ vzhľadom na zabezpečenie plynulej prevádzky objednávateľa musí prispôsobiť termín a čas dodania a inštalácie predmetu zákazky požiadavkám objednávateľa. |
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 13.00 hod. |
Odovzdanie a prevzatie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zástupcami zmluvných strán. Ak objednávateľ zistí pri odovzdávaní predmetu zmluvy vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy. |
Fakturácia sa uskutoční po potvrdení protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy. Súčasťou dokumentácie je záručný list, vyhlásenie o zhode alebo certifikát kvality, návod na používanie v slovenskom jazyku. Doba splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného tovaru, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. |
Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na dodaný tovar záručnú dobu min. 2 roky. Záruka na predmet Zmluvy začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Objednávateľovi na základe potvrdeného dodacieho listu/faktúry/preberacieho protokolu. Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravných nákladov). |
Zabezpečenie servisu do 18 hodín od nahlásenia poruchy zariadenia (telefonicky, e-mailom poprípade inak) |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Objednávateľa. |
Pri nedodržaní technických požiadaviek objednávateľ odstupuje od kúpnej zmluvy a vystavuje negatívnu referenciu. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Právne vzťahy výslovne neupravené touto zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných predpisov. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Považská 12, 040 11 Košice, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
30.04.2018 08:00 — 11.05.2018 13:00
1,00 ks
1 468,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2018 08:55
26.04.2018 11:00
26.04.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2018 11:05 - Vstupná ponuka | 1 467,60 | € | Cena s DPH |
25.04.2018 16:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 465,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: