30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
17315786
2U spol. s r.o.
Trnavská cesta 84, Bratislava, 82102, SVK
Vlajky saténové 150 x 100 cm
vlajka, satén
Tovar, Služba
1. Vlajky saténové 150 x 100 cm
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom je dodanie vlajok v zmysle popisu z technickej špecifikácie. |
Vlajky použiteľné v exteriéri a v interiéri. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Vlajka SR 150 x 100 cm , satén | kus | 1 | ||
2.Vlajka NATO 150 x 100 cm , satén | kus | 1 | ||
3.Vlajka EÚ 150 x 100 cm , satén | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál vlajky | satén obojstranný, vystužený vlizelínom |
Uchytenie vlajky na žrď | tunel + uško na ľavej strane |
Farebnosť | UV stálosť číslo 6, podľa normy ISO 105-B02 |
Balenie | objednávateľ požaduje aby každá vlajka bola v samostatnom obale (napr. PVC vrecko), na obale čitateľné označenie štátu, s návodom na užívanie a údržbu. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru. |
Zmluvné strany si do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi rozpis jednotkových cien položiek plnenia s DPH a bez DPH, sadzieb DPH s vyčíslením DPH pre jednotlivé položky plnenia do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ako aj platný certifikát dodávateľa, že látka a farby použité na tlač spĺňajú na UV stálosť č. 6 podľa normy ISO 105-B02. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami a omeškanie s riadnym dodaním plnenia. |
Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom, na základe preberacieho protokolu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry Objednávateľovi. |
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky Objednávateľa, uvedenom v zmluve, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
10.05.2018 10:00
1,00 súbor položiek zákazky
432,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2018 08:28
26.04.2018 13:00
26.04.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2018 10:43 - Vstupná ponuka | 431,40 | € | Cena s DPH |
25.04.2018 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 431,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: