00322997
Obec Hrabovec nad Laborcom
156, Hrabovec nad Laborcom, 06701, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Nákup techniky (časť 2)
zberné nádoby
Tovar, Služba
1. VAŇOVÝ KONTAJNER S VEKOM
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
VAŇOVÝ KONTAJNER S VEKOM | ks | 5 | ||
Objem | m | 5,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hlavné rozmery | 3500x1820x1300 mm |
Držiaky s prackou s možnosťou uzamknutia | Áno |
Veko je po odistení nadľahčované pružinovým mechanizmom | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi vyhlásenia o zhode k predmetu zákazku - písomné potvrdenie, že výrobok spĺňa technické predpisy a harmonizované normy platné v SR resp. v celej Európskej únii. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia |
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Objednávateľ je v čase zadávania tejto zákazky žiadateľom o poskytnutie nenávratného finančného príspevku ("NFP") z Európskych štrukturálnych a investičných fondov na projekt, obsahom ktorého je aj realizácia tejto zákazky. Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade neschválenia príslušnej žiadosti o NFP. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 30 dní od výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly, avšak v lehote podľa bodu 5.2 zmluvy. |
Hrabovec nad Laborcom 156, 067 01 Radvaň nad Laborcom, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
01.08.2018 10:00 — 31.12.2019 14:00
1,00 súbor
8 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2018 15:29
25.04.2018 11:00
25.04.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2018 07:41 - Vstupná ponuka | 8 600,00 | € | Cena s DPH |
24.04.2018 16:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 562,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: